![]() |
Heb jij een zaklamp binnen handbereik?
Heeft iedereen hier een zaklamp binnen handbereik voor als de lichten uitvallen en je naar de stoppenkast moet lopen om hem te maken. Ik doel op een zaklamp die je altijd bij je hebt.
TS begint: Ik wel |
Nee.
|
Nou, ik ben niet zo van de rampscenario's. Bovendien is het altijd wel licht buiten want ik woon in een grote stad ;)
(maar toevallig zit er een zaklamp-functie op mijn telefoon) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nope.
Wel waxinelichtjes. |
nee
|
Citaat:
|
Ben je daar weer, kereltje? :)
|
Citaat:
|
De TS moet pijnlijk gestraft worden, en ik heb geen zaklamp nodig, want een lantaarnpaal schijnt rechtstreeks in de woonkamer.
|
Ja, heb ik. Een grote dikke maglite, en een kleintje voor onderweg.
|
nee, ik heb wel een aansteker, lucifers en kaarsjes :cool: (maar dan moet ik die nog wel vinden als het licht uit is)
|
ik heb een speciale buidelzak laten naaien aan mn lichaam zodat ik daar een zaklamp kan steken in geval van nood (y)
|
dikke maglite op mn boekenkastje bij mn bed. verder nooit een zaklamp bij me ofzo, hooguit op vakantie..
|
Ja, altijd.
|
Hier op mijn werk wel, vette maglite. Maar normaal gesproken echt niet, godver ik draag al zat dingen mee.
|
Citaat:
|
Nee en dat is niet handig bij een stroomstoring.
|
nee
|
Citaat:
|
Ik heb niet eens een zaklamp. En ik zou toch niet naar de stoppenkast lopen om 'm te maken, want dat kan ik helemaal niet. Kaarsen ftw
|
Nee, naar de stoppenkast lopen doet mijn vader dan wel. Dat snap ik niet. :D
|
ja, en die gaat vanzelf aan als er een stroomstoring is (y) :D
|
Citaat:
|
Nee.
|
op dit moment.. warempel ja, maar er zitten geen batterijen in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee
|
in mn mobiele telefoon heb ik zo'n genaaide (n)
|
nee
|
Nee en ik heb er ook geen behoefte aan hoor:).
|
Wel een telefoon met oplichtend schermpje.
|
Sinds ik op mezelf woon een mini maglite. Deze heeft zijn nut herhaaldelijk bewezen bij stroomuitval e.d.
|
Nee. Mocht de stroom uitvallen, dan is er nog genoeg licht van buiten en we hebben noodverlichting in de gang, dus geen probleem om die stoppenkast dan te vinden.
|
ik heb altijd mn telefoon bij?
|
Citaat:
|
Hmmm als t donker is vin ik dat niet echt erg, heb dan ook nergens een zaklamp met batterijen :)
|
Ja altijd.
|
Citaat:
|
Ja.
|
Nee, ik heb geen zaklamp binnen handbereik. Ik heb niet eens een zaklamp. Wel gehad, maar volgens mij was die stuk gegaan of zoiets.
|
Nope. Een zak heb ik, een lamp heb ik, maar geen zaklamp.
Mjah, na 20 jaar weet ik hier wel hoe ik zonder licht bij een zaklamp in de buurt kom :) |
Nee.
|
De zaklamp van mij ligt in de GAMMA. Nee voor de duidelijkheid we hebben geen zaklamp thuis :bloos: Mocht de stroom ooit uitvallen dan gebruiken we kaarsen :o
|
Op dit moment?
|
Nee, maar wel een telefoon met een heel fel licht wat ook nog een S.O.S. kan uitzenden :o :D :p
|
Nee. Nooit.
|
Niet hier
Op mijn slaapkamer ligt er wel één, maar dat is omdat ik die nog steeds niet heb opgeruimd na de zomervakantie :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |