![]() |
[TK] Doc. Martens mt. 40/41
Te koop, blauwe dr. Martens, in perfecte staat.
ze zijn in totaal zo'n 3 weken gedragen, dus ze zijn nog niet echt uitgelopen. het is maat 40/41 afspreken in Utrecht om ze op te halen, opsturen is niet echt een optie omdat ze redelijk zwaar zijn http://i20.photobucket.com/albums/b2..._/36fefeed.jpg |
hoeveel vraag je ervoor?
|
ik denk toch wel minstens 40 euro. doe maar een bod.
|
Is dat maat 6 in Engelse maten? (Staat aan de binnenkant van de flap zeg maar.)
|
heb net even gekeken, en als ik het goed kan zien maat 7.
|
upje. iemand ? 20 euro ?
|
Ik heb precies dezelfde te koop, mochten er 2 mensen interesse hebben:o
|
Citaat:
Ik wil ze. Maar ze zijn zoveel te groot... Zucht. Daarentegen, 20 euro... Utrecht he? hmm... misschien kan ik ze komen passen hoeveel ze te groot zijn :P. Weet je toebvallig nog waar je ze gehaald hebt en of ze nog in 38 of 5 te krijgen zijn? (wat versturen betreft, ik heb indertijd hoge dr martens met dikke zool en gespen gekocht, stukje zwaarder als deze dus en dat was maar iets van 5 euro verzendkosten, dus ik denk dat dat reuze meevalt) |
Citaat:
|
Ik heb ze te koop in bordeauxrood (niet glanzend). Hoogstens twee keer aangehad omdat ik ze niet ingelopen krijg (moeilijke voeten).
Het is maat 6, oftewel 39. Iemand? |
En ik heb ze te koop in het zwart met stalen neuzen en de hoge variant, ook maat 40/41. Ze waren ooit 250 gulden ofzo en mogen nu voor 30 eu weg, bijna niet gedragen
|
ARGH... Voor een keer vervloek ik mijn kleine voeten...
Gwen, hoe hoog? |
heb zwarte met stalen neuzen maat 39/40, minder hoog dan die van gwen, maar hoger dan de standaard old skool doc's
voor 20 euro mag je ze hebben |
Als je ze nog hebt heb ik er zeker intresse in!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |