![]() |
Grijze haren
Hallo,
Ik ben 16 jaar en heb al een heleboel grijze haren op mijn hoofd, ik vind dit echt klote,en ze blijven terugkomen,en steeds meer. Dit is toch niet normaal op deze leeftijd? :confused: |
Paulusma P
22M - Lid :confused: De meeste jongens van een jaar of 20 die ik ken hebben wel 2 grijze haren ofzo, maar niet veel. Het is niet gangbaar, maar sommige mensen worden nou eenmaal vroeg grijs of kaal, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Ot: Ik denk dat je er weinig aan kunt doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er loopt een jongen rond op onze school met een hele grijze lok in zijn haren. Ik gok dat hij ook een jaar of 16, 17 is ofzo. Het zal dus wel vaker voorkomen. :o
En als het je echt stoort verf je het toch ofzo? Mijn oom schijnt ook jaren zijn haar geverft te hebben, tegen de grijze haren. |
Citaat:
|
ik heb ook 4 grijze haren ofzo en een jongen uit mijn klas ook
mijn haren zijn trouwens niet echt grijs maar gewoon spierwit het kan ook zijn da tje sowieso een paar grijze haren hebt hoeft geen teken te zijn dat je binnen afzienbare tijd helemaal grijs wordt :) als je heel erg blond bent is dat zelfs het waarschijnlijkst |
Ik ken een jongen van 23 die al bijna helemaal grijs is. Doe je niets aan, tenzij je je haar wilt doden met verf. Hem staat het toevallig heel erg charmant.
|
Mijn vriend is 25 en heeft al redelijk veel grijze haren.
Ik ben 19 en tot nu toe ben ik nog maar 1 grijs haartje tegengekomen :) |
helemaal niet zo raar hoor hebben er wel meer!!
|
Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf om op je 18e al helemaal grijs te zijn, mits je het kan hebben.
Wel zilvergrijs natuurlijk, en dan een beetje lang, niets mis mee hoor. Vind je het wel kut, verfje derin (Y) No worries. |
Citaat:
Niet dat ik nooit verf, maar ik doe het heel zelden. Bovendien is mijn haar zo ontzettend gezond dat een verf voor 3 maanden langer dan een jaar blijft zitten, en dus practisch uit moet groeien. Mijn kapper was in de wolken. |
Ik heb er ook last van (gelukkig niet zo supererg), maar ik heb een pigmentziekte die ook in m'n haren gaat zitten.
Op m'n armen zitten witte vlekken, ook een heel klein beetje op m'n gezicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |