![]() |
Russisch
Zijn er heel toevallig nog mensen die Russisch doen en, net als ik, 18 mei examen doen?
|
Geen nutteloze reply's.
Ik heb geen russisch, dus ik kan je niet helpen. |
Moet je daar eigenlijk SE's voor hebben gedaan of mag je ook enkel het CE doen?
|
Ik ken wel het omgekeerde: tot nu toe moesten wij voor Spaans alleen SE's doen en werd het CE niet gemaakt.
|
Citaat:
|
Mag ik vragen waarom je Russisch doet? Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat iemand eindexamen Russisch deed.
|
Ik heb geen russisch op school, maar ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal moeten leren (wat het niveau ongeveer is?), aangezien ik zelf russisch ben :) .
|
Citaat:
|
bij ons word russisch alleen gekozen door de russen en die zijn beter dan de docent dus tja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb frans en duits inde 4e afgesloten alleen omdat de leraren het anders saai vonden hebben we wel mondelingen en schrijfvaardigheid toetsen gehad ipv alleen lezen |
Citaat:
Voor de geďnteresseerden: http://www.alleexamens.nl/ --> vwo---> Russisch |
Ik heb een tijdje officieus Russisch gevolgd, volgens een methode uit 1978 (sjag za sjagom). Het leukste vind ik de schrijftaal (het liefst zou ik altijd cyrillisch schrijven), en lezen lukt ook redelijk. De grammatica heb ik wel gekend, maar de meeste spellingsregels en rijtjes ben ik ondertussen vergeten.
|
Citaat:
Maat @TS als je russisch bent gaat dat echt wel een eitje voor je worden, weet zeker dat je het haalt!! succes ermee, moet je nog ergens voor loten? En Snees, heb jij ergens op een zaterdagschool gezeten of bij prive leraar ofzo? |
Een beetje freelance, niet op een zaterdagschool (waar zien jullie me voor aan?). De vrouwen in die methode hebben wel een reusachtig bos hout voor de deur (en de schrijvers zijn té communistisch).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |