![]() |
Project Racer (scooter)
via via heb ik iemand gevonden waar ik 'n scooter-race team mee ga opstarten, sponsor is zeer waarschijnlijk al gevonden (chello! arrows replica bouweee! :D) maar wat word de setup?
gaat om Zip SP 2001 eisen: 14mm (opgeboorde 12?) carb, luchtgekoeld, moet op euro 95 rijden, en de uitlaat mag om een of andere reden niet achter 't achterwiel uitsteken... tjah, geen 70cc meer voor mij, en NEE deze scoot is NIET voor openbare weg geschikt, licht enzow MOET deruit van de SOBW (racebond) |
Fantastische post man maar wat is je vraag? :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Duidelijk alles EVO, Polini EVO 50 tuned, EVO uitlaat, ik bedoel: Het kabaal wat ie maakt maakt toch niet uit. En uit een EVO haal je gewoon het meeste vermogen, ook al maakt hij veel kabaal en word hij heet. EVO is alleen niet het meest goedkope wat je kunt krijgen.
Ik zou gewoon een hele EVO set kopen als ik jouw was. En benzineverbruik maakt dat nog wat uit? Anders douw je d'r gewoon een grote carb. in. :p En Zip is trouwens wel een master scooter om mee te racen, die hebben sowieso al veel races gewonnen. |
Dus je wil een scooter race-team op gaan starten terwijl je niet eens weet hoe je het beste je scoot op kan voeren. Beetje dom imo.
|
Citaat:
|
Citaat:
evo 50 tuned heerscht wel volgens mij :) enne, als 't lukt met chello maken de centen niet meer uit :D |
je moet even goed na kijken wat voor eisen er aan de cilinder worden gesteld.. Moet dat de standaard cilinder zijn? (cilinderinhoud kleiner dan 50CC) of mag dat bijvoorbeeld ook een 50EVO zijn.. Wezenlijk detail voor de setup imho.
Genesis |
Citaat:
|
Citaat:
wil ik ook wel :D alleen ik weet nix van hoe je zo'n scoot moet opvoeren etc. :( |
Citaat:
|
Citaat:
ick hoe hebbe jullie dat geregeld?? contract etc.?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stop maar met je racedroom, dit wordt niets!
- geen ervaring - geen kennis - geen tuner en geen monteur en volgens mij heb je er ook geen enkel idee van hoeveel geld het kost, het is voor de meeste mensen onbetaalbaar. |
Citaat:
eehhh ja ??? :confused: |
Citaat:
Genesis |
Citaat:
Overigens heb je aan 1 enkele sponsor waarschijnlijk niet genoeg, en voor meer sponsoren zul je je eerst moeten bewijzen. Realiseer je dat zo'n start daarom moeilijk is. Het is te doen, maar overdenk dit wel goed, voordat je veel geld verspild ;) Wacht tot je je rijbewijs hebt en doe aan autocross. :D dat doe ik ook, en das op zich voor de standaardklasse waarschijnlijk zelfs goedkoper. Genesis |
Citaat:
kennis moet je delen, om 't vermenigvuldigd toe te kunnen passen, vandaar deze topic, misschien komt iemand met idee-en waar ik zelf nooit op zou kommen geen tuner? heb de std. cyl van me snborfiets al aangepast hoor, geen monteur? -> dream on |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
evo zit nix anders in mekaar, evo heb enkel andere vorm uitlaatpoort, nou moeilijk hoor! echt zeker weten! maar voor tunen hjeb ik al iemand gevonden, me teammaatje :D en hoezo heb ik 'bn monteur nodig? lieverd, ik ben al ruim 'n jaar met scoots/brommers bezig, 't enige wat ik nog nooit gedaan heb is circlipjes in 't carter schieten, voor de rest alles.... 't repareren gaat misschien niet zo snel als bij 'n proff, maar heelblijven doet 't zeker wel enne racepak heb ik al gehaald, 899 euro's, nu nog zoeken naar helm en racelaarzen (samen hoop ik voor 550 - 600 klaar te zijn dermee) IK VRAAG SIMPELWEG SUGGESTIES VOOR WAT IK DERONDER KAN LEGGEN, MISSCHIEN KOMEN JULLIE MET DINGEN WAAR IK NIET AAN GEDACHT HEB, IS DIE VRAAG ZO FU*KING MOERLIJK? :mad: sry, maar van ditsoort nutteloos n00bstyle geflame word ik kotsmisselijk |
>offtopic< vraag me af of shoter nog durft te reply-en :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |