![]() |
Eeuwige Veranderingen
Eeuwige veranderingen
Warmmakende verlangens hopen zich op In mijn veel te chaotische rotkop Met het gevolg dat het overzicht verdwijnt En dat deze jongen rustig wegkwijnt In het heden en de toekomst Denkend aan de mooiigheid In het heden en de toekomst Denkend aan de harde strijd In het heden en verleden Blijven hangen in de waan In het heden en verleden Gedacht maar nooit gedaan Koudvoelende gedachten hopen zich op In mijn veel te geordende rotkop Met het gevolg dat het teruggaat Naar de tijd van chaos en te laat |
Liefde
Liefde
Allemaal kleuren Overal kleuren Hele spectra aan kleuren kleurigheid ten voeten uit zonniger dan zonnig zonnigheid en zonnedans zons als nooit te voren zonnigere zonnigheid dan dat zonnigheid ooit zonnig was allemaal door jou want jij bent vlammend vuriger dan de grootste hitte vlammigere vlammen en vlammiger dan ontvlambaarheid vlams als nooit te voren onstuitbaar vuur in schoenen, sloffen en het hart staat in vuur en vlam |
Max. 1 thread per dag. Zo zijn de regels. Je moet ergens een lijn trekken. en andere Verdonk onzin.
|
Citaat:
Ik heb best wel het gevoel dat als je wat aan dat tussenstuk doet (onthoud: rijm is geen vereiste, slechts een mooi geplaatste toevalligheid) het een heel goed gedicht zou kunnen worden. Iets aan de opzet bevalt mij heel erg. Ik kan niet echt aanwijzen wát het is, maar tegenstellingen zijn altijd leuk en mooi denk ik. |
Citaat:
sorry :o |
Citaat:
|
Ik vind je eerste gedicht niet mooi, je herhaalt een paar zinnen en dat vind ik niet mooi. Verder vind ik het ook niet goed lopen en soms komt het cliché op mij over :).
Je tweede gedicht vind ik wel leuk. Daar heb ik denk ik ook weinig op aan te merken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |