![]() |
grrr microfoon doet het niet
ik heb XPpro
creative sb live 5.1 de laatste driver (voor zover ik weet... http://forum.scholieren.com/redface.gif) ik heb 2 mics geprobeerd allebei werken ze niet ik heb ze in alle mogelijke gaatjes gedaan -> geen effect in 1 gaatje (lijkt me het juiste gaatje) heb ik in de recorder heeeeeeel zacht opname (is te verwaarlozen) maar das alles ik snap er geen reet van er zijn ondertussen ook verscheidene formats overheen gegaan, dus dat is ook geen oplossing tia |
Heb je al geprobeerd om het volume van je microfoon harder te zetten? Je kan ook het volume van je microfoon nog versterken (zie volume regeling van windows, of die van je geluidskaart zelf).
Je microfoon zit btw meestal in 'het rode gaatje' [Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (27-03-2002).] |
Citaat:
is dat die AudioHQ onzin? |
Microfoon staat standaard op mute, het helpt wel als je dat afzet. In eigenschappen van je sound card, dan ergens naar Volumeregelingen zoeken ofzo.
|
Citaat:
of via configuratie scherm en anders zit er een paneel van je geluidsvolume bij je klok |
Citaat:
Heb je dat icoontje niet? Klik dan op dat gele luidsprekertje, naast de tijd. Ook daar kan je je mic 'aanzetten'. |
|
Hmm, en als je op dat rondje onder het microfoon schuifbalke klikt? Werkt het dan? Je moet toch ergens de volume regeling aan kunnen zetten lijkt me! Heb je al de help geprobeerd?
|
Citaat:
en in de help staat nix over microphone en record [Dit bericht is aangepast door BendeBen (28-03-2002).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |