![]() |
Vergeten voetballers
Uit een ouder topic:
Iedereen kent wel vergeten voetballers... Ze zijn weggegaan bij een club en je hebt er daarna nooit meer van gehoord of ze waren goed (of juist niet), maar zomaar waren we verdwenen.... Een voorbeeld: Harris Huizingh, Pahlplatz of een Milko Pieren.... Zo vroeg ik me af wat er met Ali Ibrahim van de graafschap is gebeurd, welke voetballer staat jou nog heel helder voor de geest maar is in de vergetelheid geraakt? :) |
't Zou wel leuk zijn als er namen kwamen die niet al hier staan. Anders roept iedereen toch Tarik Oulida ofzo.
Ik moet het antwoord schuldig blijven op jouw vragen. Zelf schieten me ook al geen namen te binnen. :( |
Hoop van die namen ken ik nog wel. Voetbalplaatjes :o
Maar meer zou ik er niet weten. Ben ik allemaal vergeten denk ik ;) |
Op het forum van mijn cluppie is een tijdje geleden een soortgelijk topic geopend en zelfs research gedaan waar onze oud-voetballers nu allemaal spelen.
Bijvoorbeeld: Davy Heymans --> KVSK United (Bel) Leo Koswal --> Delta Sport Rick Plum --> Bekkerveld Robert van der Weert --> Bunde John Mutsaers --> WSC Waalwijk Rodney Falix --> EHC Hoensbroek Jerry de Jong --> Panningen Quincy van Ommeren --> AFC Marc Nygaard ---> tot 2004 Brescia (Ita) Edick Kortchaguine --> Shinnik Yaroslavl (Rus) Dave van Bogaert --> Eijsden Anton Vriesde ---> Trainer bij Eijsden Emerson --> :confused: (was eind 2005 nog op proef bij Lierse SK) Abubakar Balarabe --> :confused: (blijft natuurlijk wel een heerlijke naam om uit te spreken :cool: ) Ralf van Dooren --> Hollendarin Komin Til B68 (Faeroer Eilanden :o ) Stijn Meert --> Zulte-Waregem (Bel) Maar goed, meer namen graag. ;) Maja, in dat oude topic staan er al heel veel ja. |
Van Vitesse wat me nu te binnen schiet:
Marko Perovic Marco Di Marchi Joaquin Del Olmo Kostas Chaniotakis |
van fc den bosch
biko brazil rick plum :D (n) ow god ik zie hem net ook al eerder in het topic staan, natuurlijk hij heeft ook bij mvv gevoetbald. wat een theedoek was dat :rolleyes: |
Wat heel bijzondere spelers die me nog écht bijstaan bij NEC:
- Dzevdet Sainoski (die kon héééél hard schieten en was de best betaalde speler bij NEC in zijn tijd, maar zat meestal niet eens op de bank) - Oleg Poutilo (heel bijzondere spits, het is mij nooit echt duidelijk geweest wat hij nou wel en niet kon :P ) - Marchanno Schultz (werd de eerste wedstrijden bejubeld als fantastische speler en later als één van de slechtste basisspelers van het team ervaren (ging buitenom bij het fantastische doelpunt van de Gier :D )) |
Hoi;)
|
Citaat:
Tot mijn verrassing kwam ik bij Omniworld ook nog Kofi Mensah tegen.. :D |
Nog wat namen die mijn hoofd te binnen schieten:
- Warry van Wattum - Romeo Wouden - Ab Plugboer - Roberto Straal (ook nog een oud-MVV'er) - Richard Goulooze (he GmB? ;) ) - Kenneth Goudmijn - Ali Ibrahim |
Citaat:
(Al is hij nu wel coach in mijn FM 2006 team :o ) |
Johan Cruijff? Of hoorde die in het rijtje waarvan ik nooit meer iets had willen horen? :D
|
Antti Sumiala (zit bij IFK Norkoping geloof ik)
Ansar Ajoupov (zal wel bij Sparta Alcoholov ofzo zitten) Faouzi El Brazi (volgt vlieglessen) Tijs Houwing (schijnt van grote waarde te zijn bij Cambuur B1) Chris De Witte (Atletico Ananas?) |
Andrei Demetsjenko
Dani Tomek Iwan |
Citaat:
|
Citaat:
'Sumialalalalalalaaaaaa Sumialalalalalaaaaa Sumialalala! Sumialala! Sumialalalalalaaaaa!' :cool: |
allemaal oud-fc'ers
billy maximiano fabian de freitas patrick deckers (gestopt?) krystof bociek chaly jones rafael losada patricio graff christopher wreh |
Ik moest laatst aan David Connely (of hoe schrijf je dat) denken... Ooit talent van Feyenoord dat aan de lopende band scoorde bij Excelsior. Hij zou nog naar AZ komen, maar vertrok op het laatste moment toch maar naar Engeland. Sindsdien heb ik weinig meer van hem vernomen...
|
Stefano Ricci :(
|
Citaat:
Geen idéé wat hij heeft gepresteerd :D |
pfff
Ivan Gabrich, Arno Splinter, Menno Willems, Robert Gehring, Raphaël Supusepa, Johnny Hansen, Dan Petersen, Donny Huysen, Errol Refos, Clemens Zwijnenberg, Marciano Vink, Jaques Koumans, Peter Remie, Romeo Zondervan, Maarten Atmodikoro, Benny Gall, Roland Jansen, Edward Metgod, Gerald Sandel, Gaston Taument, Gilbert Taument, Erik Regtop, Erik Tammer, Tony Alberda, Prince Polley, Eli Louhenapessy, Ricardo de Jongh, Maarten de Jong, Hans Visser, Roël Liefden, Romano Sion, Mariano Bombarda (beetje vergeten, misschien :p), Nico Jalink, Jan Gaasbeek. Vind t ff welletjes, ga morgen miss wel weer door :) |
Citaat:
|
Bogdanovic? (had NAC aantal jaren terug gehuurd van Atletico Madrid.. maar waar hij nou gebleven is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Hansje Visser was 2 seizoen geleden nog assistent coach bij ons (dat seizoen toen Jantje van Deinsen hoofdtrainer was). Blijft een sympathieke kerel, had hem graag nog langer zien coachen bij MVV, in de jeugd of zo, maar zijn contract werd volgens mij niet meer verlengd toen Jonker kwam dacht ik. |
Citaat:
Hij is iig een door mij persoonlijk vergeten speler. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het zo stom om mijn gelijk te komen halen maar Stom Konijn heeft het al gedaan :bloos:
|
Citaat:
|
Weitere Angaben: WM Teilnehmer 2002. 33 / 8 Tore. 24 Tore in 28 Spielen für Wimbledon in 2002/2003. Insgesamt 83 Tore in 152 Spielen für Wimbledon FC. David Connolly war im Jahre 2000 Dank seines Vier-Jahres-Vertrages der bestverdienenste Spieler in den Niederlanden, obwohl er nicht in der Eredivisie spielte.
|
Alfons Groenendijk, Dries Boussatta, Jeffrey Talan, Johan Hansma, Regi Blinker, Kalusha, Theo van den Dungen, Wilfried Brookhuis, Johan de Kock, Jan-Willem van Ede, Wilco Doeleman, Hans Spillman, Geoffrey Claeijs, Zsolt Petry, Patricio Graff, Aurelio Vidmar, Brutil Hosé, Eric Viscaal, Harry Decheiver, René van den Brink. Marcel van der Net, Orlando Trustfull, Bram Marbus, Kees Marbus, Tom Sier, Andrez Rudy, Peter Hoekstra, Dean Gorré, Marc Degryse, Vampeta, Claudio, Arno Arts, Michel van OOstrum, Mendel Witzenhausen, Claude Wijnhard, Fabian Wilnis
en ben t weer beu,ga weer s rustig denken op me werk morgen ;) |
Van Breukelen. Maar die voetbalt niet meer. Maar is wel mn baas (Y)
|
Abe Knoop.
|
Citaat:
|
van feyenoord:
Glaucio Tati Montoya Patrico Graff Fernando Picun allemaal een beetje van die zuid-amerikaanse shit.. |
Citaat:
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006...411_64_347.php |
wat bezielt je om op de faeroer te gaan voetballen
|
Citaat:
geld? of is dat daar niet zo? ik zou anders niet echt een betere reden weten.. |
Citaat:
Wat een mafkees |
Froylan Ledezma?
die kerel waar Feyenoord en Ajax ooit om vochten, dacht dat hij nu zelf vecht in een gang |
John Veldman, Marcio Santos ennehm.. Peter Hoekstra :)
|
Citaat:
|
Whaha, voor het geld.. op de Faroer..
:D en volgend jaar tekent Quincy in Kenia om daar te gaan voetballen voor het geld |
Die georgier van Ajax....uuhhh Kinkladze geloof ik, zou die nog ergens over de velden huppelen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |