Wat moet ik doen?
Oke, er is dus een meisje zei is 14, en ik ben 17. best wel wat leeftijdsverschil, maar oke.
Ik heb haar rond Kerst/Nieuwjaar leren kennen via een andere vriendin, we hebben toen heel lang gechat, op gegeven momment hebben we afgesproken, eerst had zei die vriendin meegenomen, daarna waren we gaan zwemmen, ik begon haar steeds leuker tevinden, en zei denk ik mij ook, ze was steeds in mijn buurt enzo.
Daarna hebben we nog een paar keer afgesproken, toen gebeurde er niet echt wat bezonders, wat gepraat enso maar dat was het.
Toen bij de afspraak ernaa besloot ik maar eens om haar een zoen op haar wang tegeven kijken hoe ze zou reageren, ze werd n beetje verlegen, en een beetje verward.
Naar haar 2 weken niet meer gezien tehebben, inverband met proefwerk week enzo, we hadden wel nog steeds op msn gepraat en gesmst enso, hadde we vorige week vrijdag afgesproken, we waren wat gaan rondlopen, ging het gras op opgegeven momment stonden we tegen een boom aan te knuffellen, na een tijdje kreeg ik van haar ook een zoen terug op mijn wang.
na een tijdje kregen we oogcontact, en ik zoende haar op haar mond, daarna zoende ze mij weer terug, en daarna nog een keer, en daarna hebben we nog wat staan knuffellen, op t eind was ze weer een beetje inde war.
Gisteren waren we samen naar de bioscoop geweest, een film die we allebei graag wouden zien, 'Final destionation 3':P en in die film zitten nog wel wat enge delen:P en steeds als zo'n eng deel kwam zat ze steeds weer om mijn nek, op gegeven momment had ze een arm om mee heen, ik had haar hand vast, wat strelen enso, maar daar bleef het bij.
Toen de film was afgelopen zijn we naar buiten gelopen, ze moest wachten op haar moeder, dus ben ik bij haar blijven staan, want je weet maar nooit inde stad.
na n tijdje stonden we weer te knuffellen, en t duurde niet lang of we stonden weer te zoenen, ze zei erna dat ze t niet wist, of ze nu wel wat met me wou of niet, ze zegt dat ze me een lieve jonge vind enzo, maar ze is bang voor reacties van de omgeving, omdat ik wat ouder dan haar ben. maar ook als ik met die vriendin van haar chat en die zegt dan dat ze heeft verteld over die zoen en dat ze helemaal straalde..
Kortom, ik zou haar graag als mijn vriendin willen, maar ik heb helemaal geen iedee hoe ik dat klaar moet krijgen, steeds krijg ik van die antwoorden van 'Ik weet het gewoon niet' of 'Ik durf de stap niet tenemen'
Ik kan me wel indenken dat ze zich niet meer graag wilt binden aan een jongen omdat haar laadste 2 vriendjes allebei waren vreemd gegaan, maar ik houd echt van haar, en vreemdgaan zou ik echt helemaal nooit doen!
Dus als iemand tips heeft:P ze zijn welkom!
|