![]() |
Jouw aangedikte belevenissen.
Ik ben nog steeds vrolijk :mad: :mad: :mad:.
|
Ik vind dat hij hier nog een keer moet :mad:
Ik maak ruzie met mijn vriend want ik hou van bier. Verder heb ik nutteloze kloteverslagen voor school gemaakt, ben ik er nog steeds niet over uit dat net alle stroom uit viel en lees ik een boek over kamelen. |
Ik ben ziek.
En de moeder stapte net op de kat en nu heeft de kat ruzie met 'r. |
ik heb een nichtje d'r bij en ze heet Jonna en ze wordt later vast een lekker wijf.
|
Ik verveel me de tering en ik heb geen zin om te gaan koken/eten.
|
ik sprka net met iemand en die zei:
jouw vriendin zit toch allemaal aan de pillen en de coke enzo? :| . mafketels. |
de drugs werkt niet.
|
Mijn vader is voor de hond aan het zingen.
Ik vang dit op: "I .. love my dog .. just a much as I LOVE YOU." Dat verzint hij zelf. Het genie. |
Al heel vroeg de deur uitgegaan want m'n oma is vandaag jarig. 64 alweer. Ik was met m'n moeder, m'n zus en m'n nichtje en de 4 zussen van m'n oma kwamen ook nog langs (waarvan 1 ook met een baby). Dus het was echt een vrouwen meuten dag.
Met veel koffie en gebak. En dom gebrabbel tegen babies en gepraat over zwangerschappen. En toen kwamen de buren van m'n oma ineens langs en dat zijn hele enge mensen met hele enge kinderen en die gingen aan mijn nichtje zitten frummelen en daar werd m'n zus pissig om want "DIE VIEZE MENSEN MOETEN VAN MIJN KIND AFBLIJVEN GODVERDOMME!" :mad: en toen zijn we maar naar huis gegaan. |
Volgens mij krijg ik hooikoorts :|
|
Ik heb muzikale fusie beleefd.
Verder heb ik Norton van m'n pc verwijderd omdat ik het te zwaar vond en breng ik nu de w00t met AVG. teh 1337 |
Citaat:
|
Wat een kuttopic.
|
Citaat:
leuke zinsconstructie ook, zei die gast dat zo letterlijk? |
grrr ik had vrijdagnacht niet geslapen en dat had ik beter niet kunnen doen want nu moet ik dus 3 dagen bijkomen ofzo. en dat merk ik als ik aan school moet werken.
|
Citaat:
|
Vanmorgen had ik geen ontbijt in huis waardoor de dag NIET goed begon. Naar college geweest en nu verveel ik me.
En er is iemand boven/onder mijn kamer al de hele dag gaten in de muur aan het boren :mad: Sommige mensen doen er wel erg lang over om er achter te komen dat je niet kunt boren in de muren hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn schoenen verkeertom aandoen omdat ik niets beters te doen heb., :rolleyes:
|
Citaat:
doe eens interessant?;) |
Mijn buskaart was verlopen, dus kon ik niet met de bus naar school om me op te geven voor herkansingen. :(
MAARRR, gelukkig is er zoiets als intahnet en lala ik stuurde een email en alles was goed. :) |
Citaat:
|
ik zag net bij de bushalte een turks meisje van een jaar of 6 'boks' doen en wat rijmt er op slagroom? lacherom.
|
Citaat:
|
grolsch bögels.
die naam he |
Ik noem dr vanaf nu Oetje.
Het is ook echt een Oetje. Of een Oet. |
Citaat:
ik drink wijn en ga zo Friends, CSI en Temptation Island kijken want ja zo'n pauper ben ik. |
Citaat:
en reageer eens in het groezrock topic :mad: jij, jij limburger |
Ik heb me een minuut geleden aangemeld voor vrijwilligers werk op Motel Mozaique. Ik heb verder toch niks te doen, en het lijkt me stukken leuker dan thuis zitten.
|
ik moet morgen op voor mn rijbewijs en ik ga ZAKKEN.
|
Ik heb een kutdag.
|
Citaat:
en ik ben niet aanwezig op groez. dour! jorne gaat ook, dus jij moet ook :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
En Lotte beter ook. Vanaf nu. Vuile, vuile.. |
Citaat:
|
als je zakt dan rij je niet goed, als je vantevoren al weet dat je gaat zakken dan rij je niet goed! ;):)
|
ik vind van mezelf ook dat ik goed motor kan rijden.
een rij instructeur kijkt daar waarschijnlijk anders tegen aan. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben vandaag naar school geweest en dat was saai en daarna heb ik koekjes gegeten. |
Ik heb de hele middag op het balkon het draadloze netwerk van de buren af zitten tappen.
|
Ik heb net een hele vieze vette gore pizza gegeten en nu voelt het alsof ik moet spugen.
|
Citaat:
|
je ontwijkt mien vraag jong.
|
ja, letterlijk.
|
Ik was aan het eten. En een jongen kwam binnen..iets over UPC. Dus hij en me ma gingen in de woonkamer zitten waar me waterschildpad (zie fotoboek) los liep. En hij bleef maar om de voeten van die jongen draaien. En dat zat hij de heletijd zijn voeten op en neer te doen (de jongen) :p Me schildpad de nieuwe waakhond :cool:
|
Citaat:
|
ik heb een deal gesloten met de buren over hun draadloos netwerk (Y) Nu kan ik meegenieten van de GSM PICCA's van mn buurmeisje :)
|
ik ben naar school geweest en toen heb ik gegeten in containervillage en toen mensen bespied vanaf het balkon en daarna bridget jones gekeken met cappuccino met slagroom jummieee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |