![]() |
Tijdelijke Studentenkamer
Na een jaar op de campus gezeten te hebben van de hotelschool, moet ik nu een eigen kamer zoeken. Ik heb een hele mooie kamer gevonden, maar die is helaas alleen maar tijdelijk beschikbaar (bewoner gaat op stage). Toch wil ik graag die kamer hebben, ook al is het maar tijdelijk. Weten jullie of het dan gebruikelijk is om als onderverhuurder de complete huur door te berekenen? Of zou ik moeten 'afdingen'?
|
Ik ken ook iemand die een kamer huurt van iemand die een jaar op stage is en zij betaald gewoon de volledige huur.
|
Ik heb mijn kamer voor een maandje ook ondeverhuurd. Ik had het heel vaag afgesproken met die persoon. vanaf 12.00uur op 1 april kon hij in mijn kamer... Maar hij is pas 6 april doorverhuist. Nu wil hij dus 6 dagen korting hebben (=40 euro, daar kan ik 2 weken van eten) :mad:
1 tip: REGEL HET GOED |
Citaat:
Het is gebruikelijk om de volledige uur te betalen (of soms wel meer als die persoon probeert er winst op te maken). |
>> W, G en R
|
tja
|
Daar kun je niet op afdingen die persoon zal toch de volledige huur moeten betalen. En genoeg anderen die wel de volle mep willen betalen voor een kamer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |