![]() |
Ga/Ging jij vaak logeren?
Of dat er iemand bij jou komt/kwam logeren natuurlijk.
Waarom, en wie? Jaren geleden bleven er héél soms vriendinnen bij mij slapen en ik héél soms bij hen, was makkelijker met uitgaan. Tegenwoordig doe ik daar niet meer aan. |
Nooit.
|
ik blijf wel eens bij een vriend logeren, ik mag dan in zijn bed, en hij gaat op een matras in de huiskamer (y) maar das alleen als we samen zijn uitgeweest en het is laat.
maar voor de rest eigenlijk nooit. ik vind logeren ook niet echt ideaal, en iemand bij mij ook niet, aangezien ik geen extra slaapplek heb moet diegene altijd naast me slapen. en ik benut graag mijn hele 2 pers. matras ;) :p |
ja, slaapfeestjes vroeger :D
|
Lang geleden
|
Ik ging met mn zusje wel eens bij mn opa en oma logeren. Voor de rest niet veel
|
Afgelopen vrijdag nog, bij een neef.
|
Op de basisschool in groep 6/7 bijna elke week bij een vriend, of hij bij mij. En op de middelbare school ook nog wel regelmatig, maar niet zo vaak als in groep 6/7. Nu nooit meer. Oh, soms wel eens bij een vriend in Tilburg, maar dat is tegenwoordig zelden. Bij familie zelden of nooit, vorig jaar twee maanden bij m'n opa en oma, omdat m'n opa ziek was. En nu ga ik nog wel eens een weekendje naar m'n oma omdat m'n opa er inmiddels niet meer is.
|
Ik logeer om het weekend bij een leuk meisje :bloos:
|
Nee. Vroeger nooit, nu alleen als dat echt nodig is (of handiger is zeg maar :o)
|
Citaat:
|
af en toe.
|
Wel eens...
|
Vroeger wel vaak, bij opa en oma. En heel af en toe bij een vriend of hij mij bij. Maja, das allemaal vroeger, nu dus nooit meer eigenlijk. :)
|
Vroeger vaak bij m'n opa & oma en bij een oude vriendin uit m'n straat destijds.
|
In mijn basisschooltijd nooit, ik had verschrikkelijke heimwee (n)
In het begin van m'n middelbare schooltijd had ik veel slaapfeestjes. En nu blijven er regelmatig vriendinnen slapen ivm uitgaan, maar die zijn vaak al weer vertrokken tegen de tijd dat ik mijn bed uit kom :D |
Vroeger heel vaak bij mijn opa en oma of bij nichtjes en neefjes. Dat laatste nog steeds wel in de zomervakantie. Ook bij vrienden blijf ik nog best vaak logeren en zij bij mij.
Waarom? Omdat het gezellig is. :) |
Vroeger vaak bij mijn oma, dat was veel gezelliger. Nu nooit meer.
|
Vroeger vaker dan nu, nu slapen er zo nu en dan vriendinnen bij me omdat ik zo ongeveer in de stad woon.
|
Vroeger eigenlijk nooit, de laatste twee jaar blijf ik regelmatig bij m'n vriendin slapen :)
|
Vroeger ging ik vaker met een vriendinnetje van twee huizen verder logeren bij elkaar. Tegenwoordig komt er hier niemand meer logeren. Een paar maanden terug kwam mijn ex nog weleens hier slapen, maar ook niet vaak.
Voor de rest slaap ik vaak bij mijn ex of bij vrienden als we uitgaan :) |
Citaat:
|
nooit
de hele buurt logeerde vroeger bij ons (y) had mijn broertje 2 jongens te logeren en mijn zusjes ieder 1 of 2 meisjes echt wtf :confused: :| |
Weinig.
|
Ja vroeger vaak, en nu doe ik het nog steeds, ik heb een logeervriendin. (y)
|
Toen ik op de basisschool zat heeel vaak. Eerst altijd bij Milou en toen heel vaak bij Mirjam en toen weer bij Milou en soms bij Cynthia. En nu niet meer zo vaak. Nooit meer eigenlijk :P
|
Citaat:
|
Vroeger soms.
|
Vroeger bij papa, nu nooit meer. :|
|
Alleen bij forummers.
|
Ja, blijf natuurlijk wel eens slapen bij vrienden in bv. Amsterdam als we daar wat gedaan hebben. Maar dat is meer in de categorie 'crashen' dan logeren. Vroeger deed ik dat heel af en toe wel.
|
Vrijwel nooit.
|
Vroeger nooit. Laatste jaar regelmatig. Bij een vriendin of zij bij mij.
|
ja vroeger vaak bij mn tante en oom in brielle en soms ook in belgie.. :P
laatste tijd wat vaker slaapfeesten :) ja, met meiden.. nee, er gebeurt niets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donderdag nog, na het uitgaan in Nijmegen.
|
Citaat:
Ik ben Reve niet ;( |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien had ik beter Michael Jackson kunnen gebruiken? Maar dat is zo uitgekauwd ;( |
vroeger ging ik wel vaak logeren bij een van m'n twee beste vriendinnen (die allebei in m'n straat woonden :D). Ze kwamen ook wel bij mij. Ik weet niet hoe vaak... 1 keer per maand/2 maanden ofzo?
Tegenwoordig logeer ik zo'n 4 keer per week bij m'n vriend en hij ongeveer 1 keer in de 3 weken (??) bij mij. Bij andere mensen logeer ik niet vaak, alleen als we zijn uitgeweest ofzo, maar dat doe ik bijna nooit. Oh ja, m'n moeder is nou al 2 keer bij mij komen logeren, vet grappig :D |
Vroeger veel ja, voor de gezelligheid. Tegenwoordig alleen als we in Utrecht uitgaan of feestje hebben en diegene woont niet in Utrecht.
|
Vroeger wel eens ja. Niet echt heel vaak. Bij vriendjes vooral. Maar ook wel bij tantes en oma's.
Tegenwoordig minder vaak. |
yehh vriendinnen wonen in allerlei dorpen die op zich wel op fietsbare afstand oid liggen maar na uitgaan ofzo is het toch wel handiger om gezellig bij mekaar te blijven pitten (Y) vroegah gebeurde dit ook nog wel eens voor de lol, met een paar meskes bij mekaar slapen enzo en puberaal doen. ik weet nog dat we op een gegeven moment een stukje vagina konden zien bij een vriendin van toen, omdat ze raar aan het doen was in een losse onderbroek ofzo :confused: hehe nouja, dat soort rare logeerpartijtjes. wij begonnen te lachen over het feit dat we d'r kut hadden gezien, zij was boos, ging op de gang liggen met d'r slaapzakje en ging janken. op een gegeven moment jankte iedereen. those were the days. :):)
|
Citaat:
|
Ik logeer zo vaak mogelijk bij mn vriend. En bij mn exvriend logeerde ik altijd elk weekend. En ik heb ook ongeveer een half jaar elke zaterdag bij een vriendin gelogeerd na het uitgaan omdat ik ver weg woon en het dus uit was met mn ex blabla.. en ik logeer ook af en toe na school (ik doe avondschool) bij een vriendin omdat dat makkelijker is :p
|
ja tijdens uitgaan;)
|
Citaat:
|
Vroeger ging ik elke vakantie bij mijn opa en oma logeren, tot mijn oma ziek werd eigenlijk. Ik sliep nooit bij vriendinnetjes, want ik kon daar nooit slapen en wilde dan om half 2 naar huis. Toen hebben mijn ouders maar besloten dat ik niet meer ergens ging logeren. Ze mochten wel bij mij logeren, maar dat was toch minder leuk in mijn ogen dus gebeurde niet.
Nu vaak gebeurt het dat na het uitgaan vriendinnen bij mij slapen, ik woon dicht bij de stad en dat is gewoon praktisch, zeker als sommigen nog een half uur met de bus moeten enzo. Ik slaap over het algemeen vrij weinig bij andere mensen. Afgelopen week heb ik gelogeerd bij mijn buurvrouw, maar die is op vakantie, dus dat telt niet helemaal. En ik slaap af en toe bij een vriendin, maar dat is uit gezelligheid en niet uit praktische overwegingen. Uuh, bij mijn exvriend sliep ik elk weekend, of hij bij mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |