![]() |
De Ware
Geloven jullie dat hij of zij voor jou bestaat?
gewoon een vraagje :) |
En daar is maar 1 antwoord op....
Zoekfunctie!! |
Zal wel zeker?
|
Ja
|
Nee, ik geloof niet dat de ware bestaat. Maar ik denk wel dat iemand de ware voor je kan worden :)
|
neej, er bestaat geen 'de ware'. er bestaan wel (veel) mensen waar je het waarschijnlijk zeer goed mee kan vinden.
en zo'n persoon moet ik dus nog tegenkomen :o :p |
wie weet :D
|
Ik denk het eigenlijk toch wel, en ik hoop dat ik die nu gevonden heb
|
Dé ware? Nee. Er zijn genoeg mensen in de wereld met wie je een goedwerkende relatie op kunt bouwen, het ligt er maar net aan wie je tegenkomt en hoe je leven loopt...
Maar kijk, achteraf, als hij dood is of ik dood ga, dan hoop ik wel te kunnen zeggen dat hij 'de ware' voor mij is geweest. |
Citaat:
|
Nope.
|
daar kom ik vanzelf wel achter :)
|
jah. dat was Neo
|
nee wel in een soort van soulmates in een relatie nou ja soulmates iets in die trant van
|
Ja ik geloof dat "de ware " bestaat en ik dacht dat ik haar ook had gevonden. Helaas heeft ze me gedumpt :(
|
Nee, de ware bestaat per definitie niet, omdat perfectie onmogelijk is te bereiken. Immers, verschillende positieve eigenschappen kunnen simpelweg niet samengaan.
|
'De ware' klinkt zo... vreemd.
Ik denk echter wel dat ik het met mijn vriend nog ontzettend lang vol kan houden :bloos: |
Ja, ik geloof erin. Voor mij is het iemand met wie je perfect op dezelfde golflengte zit en met wie je je hele leven zou kunnen delen.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat er één iemand is die "De ware" is. Je moet er zelf wat van maken.
|
nee
|
Kan nog een leuke zoektocht worden dan, van alle mannen op deze aardkloot zou er maar één de Ware zijn. Lijkt me niet.
|
Citaat:
|
de ware is zo'n vaag begrip.
Ik geloof wel in ware liefde.oprecht en goed voor beide partners. |
Citaat:
|
Citaat:
|
de ware is net zoiets als de meest perfecte gitaar. die bestaat niet. je moet zoeken naar de gitaar/persoon die het meest erbij in de buurt komt, en dan modden. frets vervangen/vlakken, nieuwe pups erin. zoiets. maar als de kern niet goed is, is t hopeloos. van een gibson kan ik een nog beter spelende gibson maken, maar van een stagg kan ik niks maken. zo ook met liefde.
|
Citaat:
|
Ja ik geloof wel dat zo iemand bestaat. Het is dan wel heel raar dat die toevallig ook in jouw woonplaats, provincie of land woont maar ja.
Ik heb iig mijn ware ontmoet :) |
Citaat:
Naar mijn mening hoeft de ware niet perfect te zijn, want perfectie is inderdaad onmogelijk te bereiken, maar als je je goed bij hem/haar voelt, dat is toch al perfect genoeg? |
Ik geloof in de ware (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
De Ware is degene met wie ik op dat moment samen ben :p
Al heb ik liever 1 iemand die echt zo (y) (y) (y) (y) (y) is. :o |
Citaat:
Die kut Heisenberg heeft de hele romantiek naar de klote geholpen. |
Hé bah, nee.
|
Nee
|
Nee
|
Sommige mensen stellen als voorwaarde aan de ware dat hij/zij perfect moet zijn. Maar dat hoeft toch niet? Hij/zij moet gewoon als het ware voor jou gemaakt zijn. Dus, hij/zij vult jou aan en vice versa.
Maar ik geloof er niet in. Ik vind het net zo naïef klinken als 'voor altijd'. Neemt niet weg dat het leuk is om er over te dromen. Naar mijn idee zijn er meerdere mensen die goed bij je passen. Op zich zou je dat wel 'de ware(n )' kunnen noemen, maar die term vind ik te zwaarbeladen. :p |
Ik doe zoveel mogelijk me best om de ware voor haar te zijn, en andersom ook.
De echte ware bestaat niet, maar het kan wel aanvoelen als de ware :P |
Ik denk wel dat er zoiets bestaat als 'de ware' maar dat dit met de tijd veranderd. Perfectie is toch niet haalbaar, maar ik hoop wel aan het einde van mijn leven te kunnen zeggen dat ik met míjn ware samen ben geweest.
|
Citaat:
|
ik weet het niet, ik denk niet dat er maar 1 persoon de ware is , ik denk dat als je iemand vind waar je je leven bij wilt zijn, dat deze persoon de ware voor je wordt . misschien een beetje krom gezegd, maar de strekking is dat veel mensen de ware kunnen zijn voor je
|
Citaat:
En nu zit ik hier in me eentje, en besef maar weer dat hij het gewoon echt was voor mij .. Ik kan wel weer andere dingen doen gelukkig, en blij zijn met de dingen die ik nog WEL heb. Maar verliefd worden op een ander, zoals bij hem .. Zoals ons .. Dat zal er nooit meer zijn Daar geloof ik gewoon niet in |
ja..ik hoop dat zij ook zo er over denkt..
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat je precies onder 'de ware' verstaat.
Voor mij is de ware iemand waarmee ik kan lachen, huilen en waar ik me 100% bij op m'n gemak voel. Iemand waarmee ik de rest van mijn leven wil delen. En ja, ik denk dat ik diegen nu momenteel wel heb gevonden. :) |
De ware is helaas altijd iemand anders die al bezet is
|
Ik geloof in meerdere 'De Ware'. Er zal niet 1 jongen zijn die "precies goed" is. Ja, die woont dan toevallig om de hoek terwijl de wereld zo groot is? Dat kan nooit.
|
De ware bestaat niet.
Er bestaat wel een ware... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |