![]() |
welke lowcost airlines vliegen naar Birmingham International Airport
Welke lowcost airlines vliegen er vanuit Nederland, Belgie of Duitsland naar Birmingham International Airport (Engeland)?
Welke lowcost airlines raad je indien mogelijk aan? Alvast bedankt |
Hey, ik zou ff op de sites kijken van de bekende low-cost carriers, zoals easy jet enzo.
|
Easyjet, Ryanair en Transavia vliegen alle drie niet naar Birmingham. (Blijkbaar is het een dure luchthaven om op te vliegen).
Je kunt wel met Easyjet naar Liverpool vliegen (mijn retourtje was 60 euro) en dan met de trein naar Birmingham. Enkeltje zal wel ongeveer 30 euro zijn :) |
Ik zou hier ff kijken
http://reizen.kelkoo.nl/browse/b/172...irmingham.html volgens mij staan hier alleen geen low-cost carriers bij dit heb ik trouwens gevonden op een anders site Informatie • Hoe kom je er: Metro ging met de ferry van Hoek van Holland naar Harwich met Stena Line, www.stenaline.nl. Dan is het goed vier uur rijden naar Birmingham. Low cost carrier BMI-baby vliegt rechtstreeks van Amsterdam naar Birmingham. Hopelijk heb je er iets aan |
dit gaat over een europese bestemming dus een pijltje. ->
|
Citaat:
|
www.wegolo.nl geeft www.bmibaby.com als goedkoopste
|
bmibaby is inderdaad een van de goedkopere, de site hielp niet omdat je niks kunt boeken in october 2006. Ben vanavond ook nog Hapag-Lloyd Express tegengekomen tijdens mijn zoektocht, vraag me af of er nog meer vliegmaatschappijen zijn zoals deze twee die het zelfde einddoel hebben; Birmimgham (u.k.)
Citaat:
|
Je kan ook een andere stad in de buurt kiezen en verder gaan met trein/bus, ook niet zo gek duur.
|
Tot nu toe heb ik bmibaby en hxl.com gevonden, ben nog niet blij... de wintervliegschema's zijn nog niet bekend... wordt wachten en in de gaten houden :(
Bedankt voor de informatie tuti |
Air Berlin, op dit moment alleen nog vanuit Duitsland, maar de luchthavens Düsseldorf en Münster/Osnabrück zijn vanaf Nederland heel goed te bereiken.
|
Citaat:
|
Deze site http://www.lowcostairlines.nl/ zegt dat de enige mogelijkheden:
vanaf schiphol met bmi baby vanaf keulen met germanwings verder zou ik er niet te lang ove doen met boeken, word het alleen maar kostbaarder van. |
|
k zou naar coventry vliegen dan.. is aardig dichtbij.. en daar vliegen wel goedkope dingen heen,
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |