![]() |
Old style Arpanet (arpa)
Bij de statistieken van mijn website zag ik in de tabel met bezoekers uitgesplitst per land (zo van "Netherlands, x%, US Commercial, y%" ) een regel staan met " Old stye Arpanet 0,30%.
Dus ik opzoeken wat Arpanet wel niet is. En volgens wikipedia is het een voorloper van het huidige internet uit de jaren 60/70, en zijn de laatste servers ermee gestopt in 1989. Dus hoe kan dat nou? :s Iemand een idee? :o |
die staan nog op de maan, destijds neergezet door de amerikanen en kunnen maar een heel beperkte bandbreedte over de (radio)verbindingen krijgen. daarom is het getal zo laag.
|
Dat is dus iemand met als hostname dat eindigd op .arpa.
|
Citaat:
Maar die zouden dus niet meer moeten bestaan :confused: |
Muh, ik weet niet, het oude arpanet bestaat inderdaad niet meer, maar old style arpanet is niet necessarily het oude arpanet. Als je mn punt snapt. ;)
|
dat een netwerk nietmeer bestaat, betekend nog niet dat de domein-extensie verloren is gegaan, toch ?
|
|
of gewoon iemand die m (om wat voor reden dan ook) gewoon faked. Je kan referrer gewoon aanpassen in dehttp headers
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had al wel gekeken bij Arpanet, maar niet bij .arpa :) (maar ik blijf het apart vinden dat ik .arpa bezoekers heb :confused: ) |
Citaat:
mijn fout :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |