![]() |
Het IZSADC-topic #85694
z
|
First reply z0mg z0mg!!!11!!1!
|
Gefeli Katje!
En over 2 daagjes Sebas :P woehoew feest |
Uhm.. overmorge :o
|
Gefeliciteerd
|
Gefelicikatje.
|
nieuw topic dus: :p
Citaat:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd :)
|
Citaat:
|
Ik ben de hoogstgeplaatste in onze stad,
En groet noch man, noch kind, noch vrouw. Ik ga opzij voor droog, noch nat, En stoor me aan warmte, noch kou. Ik zie ster, noch zon, noch maan, En kom in geen hut, noch boot. Ik kan niet gaan, het is mijn baan, en word ik dol, leg ik nimmer 't lood. Hoe wordt deze hooggeplaatste in het dorp genoemd? wtf?! |
Hmmm.... :/
Ik dacht eerst dorpsgek of kerktoren, maar die zullen vast wel eens sterren/zon/maan zien. :P |
of zo'n haan die op kerktorens staat
|
nee, de hint erbij was dat je als je op een plein staat en je kijkt naar omhoog dat je het ziet...
Ik werd er iig niets wijzer uit :D http://www.creativepuzzels.nl/spel/s....5/xw95982.htm |
"Vrienden, welkom in raadselland", zegt de Raadselkoning terwijl hij de hand schudt. "Roem en heldenmoed gingen je al voor. Als eerste opdracht moet u het smalle pad over de toppen van de bergen volgen dat leidt naar een raadselachtig dorp in een baai. Kunt u dan vervolgens de fictieve naam van dat dorp raden, dan bent u goed op weg. Typ die naam dan hieronder in het antwoordveld. Als hulp kunt u hier een vormfoto van ons dorp vinden. Let op, geen hoofdletters typen in dit spel".
Sjnap niet :confused: |
laatste zin is de sleutel (A)
"Roem en heldenmoed gingen je al voor. Als eerste opdracht moet u het smalle pad over de toppen van de bergen volgen dat leidt naar een raadselachtig dorp in een baai. Kunt u dan vervolgens de fictieve naam van dat dorp raden, dan bent u goed op weg. Typ die naam dan hieronder in het antwoordveld. Als hulp kunt u hier een vormfoto van ons dorp vinden. Let op, geen hoofdletters typen in dit spel". om dat stukje gaat het ;) |
ik ben hier te dom voor :(
|
aha ik heb 'm :cool:
|
Van en op het water ben ik,
Je vindt mij vast heerlijk. Doe je er van een kar iets bij, Dan in moestuinen vind je mij. WHEEEELP |
1e = brrrrrrrrr
2e heeft er niet veel mee te maken imho, maar hij klopt wel als je aan een wiel denkt :p |
ja ik zit inmiddels vast bij hut 4, met die muzieknoten :mad:
meestal vind ik wel hints met google, maar voor deze niet :( ik ben niet echt goed in noten lezen.. |
ja, die is ook kut, als je het antwoord wil, moet je ff msn blaaten
|
_o_
|
|
Citaat:
|
Je staat voor een muur met daarin 3 deuren met daarachter 3 lampjes (gewoon normale standaard lichtpeertjes die met een touwtje uit het plafond hangen). Je hebt drie lichtschakelaars maar je weet niet welke schakelaar bij welke kamer hoort. Je mag elke lichtschakelaar zo vaak indrukken als je wilt maar je mag maar 2 deuren openmaken. Uiteraard maar 1 deur tegelijk. Je hebt een kwartier de tijd.
Hoe kom je erachter welke schakelaar bij welke deur hoort? |
O ja gefeliciteerd Katje. (Y)
|
Is het normaal dat de inhoud van je browservenster eens in de zoveel tijd op en neer stuitert?
|
Citaat:
|
Het zit in de lampjes. :P
|
Citaat:
|
Niets. :P Ik gebruik Firefox en heb m al opnieuw geïnstaleerd.
|
Woon je op een breuklijn?:)
|
Niet voor zover ik weet.
|
voor jou ist wel normaal wammus :p
|
tering, ik ben echt stoned.
Waterpijp for president! |
traverse 1 hut 7 opgelost :cool:
en een 4 voor bestuursrecht gehaald :( |
Citaat:
|
1e is een oude lengtemaat, maar dan volg ik em nogsteeds niet :|
|
bovenstaande valt eigenlijk wel mee. dat 'klompje' in het midden is een product van een gevederd dier ;)
ik ben nu bij hut 17, en die is UBERkut |
Stoned zijn is wel cool opzich.
|
Geen zin om verder terug te lezen, wat spelen jullie?
|
Citaat:
|
He moeilijke kut spelletjes, heb er even naar gekeken niks voor mij.
|
|
Heeft er iemand al de oplossing voor mijn lampjesprobleem?
En m'n internet stuitert nog steeds. :s |
deur 1 open, klikken tot je het lampje aan ziet gaan
deurtje dicht deur 2 open, klikken tot je het lampje aan ziet gaan voila |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |