![]() |
wat ga je na je examens doen?
ga je werken of op vakantie?
ik ga 2 juni 10 dagen op vakantie naar Lloret :cool: :cool: |
Geen van beide.
|
Allebei :cool:
|
Werken
ik wil nog wel op vakantie in de tussentijd, maar ik heb niemand om mee te gaan |
In juli 3 weken surfen. (y)
|
Ga eerst wat werken..
Dan 14 dagen Malgrat de Mar :D. Dan nog weekje op vakantie in Nederland. En dan weer werken... |
Ik ga 26 juni naar Florence, cursus Italiaans volgen :cool: Dan tijdje werken, in juli weer 3 weken naar Italie en dan weer werken.
|
Ik ga mezelf toeleggen op de Rubik's Cube.
|
Uhm, geen van beide. Ik ga:
-Eerst waarschijnlijke geslaagd-zijn vieren -Daarne Genieten van vakantie -Na een paar weken wordt het vervelen -Als laatste voorbereiden op mijn nieuwe school. ;) Ik zou wel willen werken, alleen de meeste bedrijven moet ik hier al in januari al naar vragen voor vakantiebaantje. Dus, ik ben te laat :p Ik kán namelijk niet in een kas werken o.i.d, en krantenwijken zitten vol. Uh.. ja, bij andere bedrijven ben ik dus te laat :| |
Na m'n examens ga ik eerst wat werken. Dan ga ik 10 dagen naar spanje, daarna naar hongarije en tot slot naar londen.
|
Voor een weddenschap ga ik eerst een wenkbrauwpiercing laten zetten. :D Daarna ga ik een paar weken flink werken, om vervolgens met m'n beste vriendin 2 à 3 weken te gaan backpacken door Engeland en Schotland! Daar heb ik erg veel zin in. M'n vriend heeft me uitgenodigd voor een weekje Londen.
Van 20 tot 29 juli heb ik introductie, geloof ik. |
Hopelijk beide. In juni ga ik op vakantie, nog niet helemaal zeker voor hoe lang en waarheen. Mijn contract loopt nog tot 1 augustus, ik hoop vakantiewerk te kunnen vinden zodat ik tot en met de KEI-week (begint geloof ik 17 augustus) ook nog wat geld kan verdienen.
|
Feesten, werken, vakantie vieren, lowlands & pinkpop. <3
(als alles gaat volgens planning. :p ) |
ik ga eerst een heleboel uit en slapen en werken, dan ga ik 23 juni voor een week naar Kreta, daarna diploma-uitreiking en werken en alles.
|
eerst flink wat werken, dan 10 dagen naar Hongarije, daarna werken, uitslapen, stappen... en dan is 't alweer september :(
|
Donderdags laatste examen, vrijdags op vakantie met de meiden naar Zeeland! Tword zoo gaaf, dat weet ik zeker. Net als vorig jaar!!!
|
eerst vieren dat we klaar zijn na 6 jaar:D
dan hopelijk naar londen met wat vriendinnen en heeeel veel werken, want studeren en vakantie en leuke dingen kosten nou eenmaal geld:p oh en ook nog 10 dagen kroatie met mn moeder(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Via welke instantie ga je italiaans volgen? Ik wil dat namelijk ook heel graag :) |
blowen
|
Op vakantie, en als mijn geld daarna op is waarschijnlijk werken :D
|
Eerst drie weken werken, daarna 1,5 maand Canada:D
|
Citaat:
Via tricolore. Had het gewonnen op de studiebeurs :cool: |
Duurt nog lang. :)
|
5-8 juni naar Rome met vrienden. :D
|
ik ga werken als recreatiemedewerker en op vakantie naar italie :cool:
|
Journalistiek in Zwolle.. gelukkig is de kans groot dat ik ingeloot wordt (combinatie van de geschiedenis die zich herhaalt en mijn hoge cijfers)
|
Eerst met twee vriendinnen een paar dagen naar Texel, dan twee weken naar Parijs voor een taalcursus, dan drie weken werken, dan twee weken naar Afrika met mijn ouders en broertjes, dan verhuizen en vervolgens naar Lowlands. :cool:
|
nog een weekje de kliniek in denk ik :)
|
eerst rijbewijs halen...daarna werken..!
|
Wat een plannen hebben jullie allemaal:P. Ik ga zoals altijd werken. Saai, dat wel :o
|
nou gerwin dan verdien je in elk geval wat geld om de rest van het jaar boeiend te houden. Ik heb mn rijbewijs gelukkig al, dus daar heb ik geen extra geld meer voor nodig (pak van mn hart). Maar ga wel op kamers maar weet nog niet précies wanneer. Dus het heeft geen zin om al te zeggen ergens te werken als ik niet weet waar ik tegen die tijd woon.
Niet handig. |
Een maandje door Europa reizen hopelijk. :)
|
Bezig met het regelen van een kamer/inrichten ervan. En naar Spanje en Italie. :)
|
- naar Spanje
- werken - met vriendje op vakantie naar ??? - kamer zoeken en hopelijk al verhuizen - introductie |
Hopelijk naar vakantievriendin in Zweden, maar gaat moeilijk worden. Moet nog ff werk zoeken, heb geld nodig
|
Werken (2 baantjes) + 3x op vakantie. :)..
Jaja, ik heb het goed voor elkaar. ;) :p |
Citaat:
|
Waarschijnlijk werken, en misschien alsnog op vakantie:
- Trainingsweek in Almelo samen met een vriend van mij - Veluwetrail te paard samen met diezelfde vriend van mij met als 'thuisbasis' Eerbeek - Last minute samen met m'n moeder - Misschien lowlands, en verder geen enkel idee. :) |
Eigenlijk ontzettend fout: Spanje. Zon, zee, strand, schuimparty's vermijden...
Daarna werken, als ik een baantje heb gevonden tenminste. En mn kamer inrichten, als ik die heb gevonden tenminste. |
Wat werken, zomer vieren en twee maanden naar Israël en dan zit de vakantie er weer op. :)
|
ik ga denk ik me op me werk aanmelden voor meer uren in de vakantie en veel naar me vriendin toe(of zij naar mij :p ) en ik denk samen veel film kijken ;)
|
en natuurlijk ook WK voetbal kijken :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
|
na me examens haal ik me vriend van schiphol die voor een maand in nederland blijft :) dus ik vermaak me wel na me examens :P
|
Werken, rijbewijs proberen te halen, daarna op vakantie naar Spanje vervolgens met de trein naar Griekenland en dan weer terug naar Nederland voor de KEI-week (hoop ik, als ik tenminste ingeloot word)
|
Citaat:
kus |
Pinkpop!!! <3<3<3
|
hee hier had ik nog niet gepost :):) nou ik vertrek 3 juni voor 8 dagen naar barcelona \m/
|
Begin augustus voor 3 weken Salou
Daarvoor Fulltime werken om het te kunnen betalen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |