![]() |
Perfect Kids
Net liep ik tegen deze site aan: www.perfectkids.nl
:| :| Kinderliposuctie, met korting voor kinderen tot 5 jaar. Bleekbehandelingen voor melktandjes, zonnebankkuren en als je meer kinderen hebt extra korting. Dit is een grapje, toch? |
Ik hoop het wel, anders ga ik eens diep nadenken over het moreel verval in Nederland.
|
Dat mag ik hopen :s
|
OMG, dat mag ik wel hopen ja
mag ik vragen hoe je in vredesnaam op zo'n site terechtkomt ;) |
Citaat:
|
dit moeten we melden bij kopspijkers ofzo
|
Citaat:
|
wtf, en dan denken de ouders ook nog "kom, laat ik mijn kind daar naar toe sturen en ze een liposuctie behandeling, zonnebankkuur en Dental Bleach behandeling laten ondergaan"? Dit is toch te erg. Als die kinderen gewoon buiten gaan spelen krijgen ze vanzelf een bruin kleurtje en vallen ze gelijk af. Bovendien, als ze niet zoveel snoepen krijgen ze ook geen hardnekkige snoepaanslag ( :s ) én worden ze ook niet zo snel dik..
|
Ik denk dat het nep is.
|
Citaat:
|
Maar de website is gemaakt door een reclamebureau genaamd Cygnus X-3. Als het nep is ga je daar toch geen reclamebureau voor inhuren? :s
|
WTF!? :eek: "ongezond leven en er toch goed uitzien dankzij dé succesformule uit Rusland" lijkt me niet echt serieus.... Laten we iig hopen van niet :rolleyes:
|
Het lijkt me nep.
|
Citaat:
edit: google zegt van wel. |
Het is nep.
Is het echt, ga ik emigreren. |
Ik ook. Naar Rusland! ;)
|
Citaat:
|
Je kunt ze eens bellen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Ik denk dat de site bedoeld is zodat mensen zeggen "ooh maar dat is toch heel erg overdreven?", en dat het daarmee antireclame is voor dergelijke behandelingen. Iemand die daare heel fel tegen is kan echt wel een reclamebureau inhuren om zo'n website op te zetten.
|
hahaha duidelijk dat dit nep is
Citaat:
|
ik heb ze gemaild, ben benieuwd :|
|
NEDERLAND ZAKT MET DE DAG verder IN DE HANDEN VAN AMERIKA :eek:
|
Citaat:
Dit heeft nix met Amerika te maken. Ga buitenspelen ofzo. |
Citaat:
Wel een leuke grap trouwens :D |
omg :eek: (n) :rolleyes:
ik hoop dat het nep is. 'buiten de schoolvakanties hebben wij leuke aanbiedingen' :D |
Citaat:
Maar waarom ik denk dat het nep is; zélfs een bedrijf dat zich hierop zou richten, zou zich zodanig bewust zijn van het controversiële ervan, dat ze het niet zo zouden 'pushen', zoals in sommige omschrijvingen op die site gebeurt. Ze doen hun best om het zo 'fout' mogelijk te beschrijven en aan te prijzen. |
ik vind het triest.. eerst plastische chirurgie voor 18+, toen voor huisdieren en nu voor kinderen die nog geeneens volgroeid zijn.. dit moet wel nep zijn.
als een kind van 6 een liposuctie geven hoe ziet het er dan uit op dr 16e uit.. what's next? borstimplantaten voor 6 jarigen :( |
het was net bij het jeugdjournaal ;)
|
Citaat:
|
Ik las vanochtend in de krant dat het om een grap ging van een of ander gezondheidsorganisatie. ;)
|
jah, ik ook gelezen.
ze wouden eerst heel veel van deze advertenties zetten, en dan de dag erna allemaal dingen van "leef gezond!" enzo, maar het is mislukt :| |
Er was net op tv dat het nep is.
|
Citaat:
|
1 april ;) ;) ;) (y) (y) (y)
|
"Heeft u meerdere kinderen, informeer dan naar onze aantrekkelijke gezinskorting. Voor het vierde kind bedraagt de korting al snel zo'n 60%."
:D |
Na de introductie van Talpa kijk ik nergens meer van op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Omg, wTf, September 11!!1!! *Rent gillend door de woonkamer* *Rammelt met huilend gezicht aan deurkruk* |
Citaat:
Maar dat was dus wel hier over :P |
ik heb het vanmorgen in de MEtro of Spits zien staan. Ik heb met open bek in de trein gezeten.
|
omg, erger kan het. Ze moeten zich niet alleen van hun 14de zorgen te maken over hun uiterlijk maar nu ook wanneer ze 5 zijn :eek:
|
Achterzijde bovenbeen € 3.000,-
Voorzijde bovenbenen € 3.000,- Binnenzijde bovenbenen € 2.000,- Onderbenen € 1.850,- Buik € 1.900,- Maag € 1.200 Flanken € 1.200,- Heupen € 1.200,- Borst € 1.200,- Knieën € 1.200,- Hals € 1.200,- één locatie lokaal € 1.200,- twee locaties € 2.200,- drie locaties € 2.600,- vier locaties € 2.800,- Voor iedereen betaalbaar........ Waarom zou je dat bij kinderen willen doen? En melktanden bleken....die vallen er toch gauw eruit -_-'En de kids moeten zelf groeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Zat lelijke koters. Werk aan de winkel dus!
|
|
:| (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |