Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=139274)

cestmoi 25-06-2002 09:52

stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen

:D Nja, spreekt voor zich. Vrouwelijke rondingen zijn veel mooier, vrouwen hebben niet zo'n raar dingen bungelen etc etc etc etc etc

*Fallen_Tear* 25-06-2002 10:18

Daar ben ik het absoluut mee eens :D

- Brodie - 25-06-2002 10:22

jah :D

jongens komen in mn 'beoordeling' (wat klinkt dat vaag :o alsof ik iedereen beoordeel :o) meestal niet verder dan 'schattig' ofzow :p ze zijn gewoon zelden meer :o meisjes zijn wel mooi enzow :o

Rosie 25-06-2002 10:25

Nou.. misschien zijn vrouwen naakt wel mooier maar ik vind mannen met niet al te veel aan veeeel mooier. Sja moeilijk uit te leggen maar.. nouja ik vind mannen mooier..

- Brodie - 25-06-2002 10:32

kvin naakte mannen eigluk beswel lachwekkend :o kan er niks aan doen, maar tis gewoon geen gezicht... weinig aan te zien enzow

Hukkie 25-06-2002 10:36

Mannen hebben een rare slurf en ze zijn ontzettend hoekig, vrouwen zijn idd mooier qua bouw, hoewel sommige mannen ook wel heel patent zijn.

Jerommeke 25-06-2002 10:43

Citaat:

Hukkie schreef:
Mannen hebben een rare slurf
:D :D :D :D :D :D

maareuhm, ja vrouwen zijn veel mooier idd :)

Hukkie 25-06-2002 10:45

wel jammer dat jullie niet kunnen tetteren, dr komt alleen maar prut uit :)

Triloxigen 25-06-2002 10:47

komt er nog ene achter :D

Hukkie 25-06-2002 10:49

en jullie maar denken dat ik een of andere domme doos was :D

Built to last 25-06-2002 10:53

ja duh. mannen zijn lelijk

Jerommeke 25-06-2002 10:54

Citaat:

Hukkie schreef:
tetteren? eerst die smeervuns, en nu tetteren, please educate me :)

Jerommeke 25-06-2002 10:55

Citaat:

Hukkie schreef:
dachten wij dat dan ? ;)

:D

Hukkie 25-06-2002 10:59

Ach ja, ik dacht: laat ik eens voor u allen denken

Jerommeke 25-06-2002 11:07

Citaat:

Hukkie schreef:
Ach ja, ik dacht: laat ik eens voor u allen denken
als ik dan even voor ons allen probeer te denken denk ik dat wij denken dat jij verkeerd dacht dat wij over jou dachten :D

Hukkie 25-06-2002 11:11

(spemt voor de laatse keer: )

*veegt voorhoofd af* Pfiieeuw, gelukkig maar :)

TefnachT 25-06-2002 11:28

:rolleyes: is hety niemand opgevallen dat mensen lelijk zijn. Rare bizarre wezens.

TefnachT 25-06-2002 11:31

Citaat:

Hukkie schreef:
een gat onderin en 2 bollen op je borst.... klinkt ook niet aantrekkelijk

sead-nbm 25-06-2002 11:58

Citaat:

TefnachT schreef:
:rolleyes: is hety niemand opgevallen dat mensen lelijk zijn. Rare bizarre wezens.
nou ik ben onderdehand wel een beetje gewend aan mensen en ik vind het nou niet heel bizare wezens meer. maar vrouwen zijn idd veel mooier. mooi rond en zacht. mannen zijn te hoekig en harig. nou ja niet allemaal maar het meerendeel wel

Hukkie 25-06-2002 12:01

Citaat:

TefnachT schreef:

een gat onderin en 2 bollen op je borst.... klinkt ook niet aantrekkelijk

ziet er iig beter uit dan een prutslurf en hoeken :D, maar ja dat verschilt ook van persoon tot persoon.

casey 25-06-2002 12:10

een naakte vrouw ziet er beter uit dan een naakte man vind ik,
maar met kleren aan vallen beide nog wel mee (ahja, anders zou'k toch voor gene man gekozen hebben zeker?)

Wendy Lynn 25-06-2002 12:24

Citaat:

Hukkie schreef:

ziet er iig beter uit dan een prutslurf en hoeken :D, maar ja dat verschilt ook van persoon tot persoon.

Ik kan toch zeker wel wat leuke dingen bedenken om met zo'n "prutslurf" te doen. Beetje rare benaming ook :rolleyes:

In Your Room 25-06-2002 12:32

Citaat:

cestmoi schreef:
:D Nja, spreekt voor zich. Vrouwelijke rondingen zijn veel mooier, vrouwen hebben niet zo'n raar dingen bungelen etc etc etc etc etc
mee eens :o :D

Freyja 25-06-2002 12:39

Nope, definately not :D:D Tuurlijk, vrouwen hebben mooie rondingen en zo, maar ik vind dat hoekige spieren en brede schouders ook zeer mooi. Ik teken wel meer vrouwen dan mannen, maar dat komt omdat vrouwen makkelijker zijn :D

Jullie worden teveel beinvloed door de tv van alledag, jullie!! Komen alleen maar mooie vrouwen voorbij, op een gegeven moment vind iedereen alleen maar vrouwen mooi, zelfs de vrouwen en de homo's. Puh!

*is het wel helemaal eens met 'het enge bungelende ding' :p*

)Vampje( 25-06-2002 13:04

Vind ik wel, een jongen is idd meestal gewoon knap, leuk of lekker, terwijl een meisje echt 'mooi' is. (Nou ja, je hebt natuurlijk ook jongens die mooier zijn dan meiden, maar goed)
Ik vind de rondingen ook véél mooier dan de vormen van een jongen. :D En een jongen noem je gewoon niet zo snel 'mooi', terwijl een meisje een waar kunstwerk kan zijn.
Maar goed, kep wel een vriend hoor, en hijs wel degelijk opwindend.

Flamma Varga 25-06-2002 14:30

Citaat:

cestmoi schreef:
eensch :Y)

TefnachT 25-06-2002 14:38

met 80 procent van de nederlandse vrouwen zou ik niet eens in 1 ruimte willen zitten. Er zijn mischien wel hele knappe vrouwen maar er zijn er nog veel meer lelijke en bij mannen zit het er allemaal tussenin.

cerys 25-06-2002 18:49

ja vind ik ook wel.. in het algemeen dan he :eek:
eigenlijk praat ik nu alleen over schattige meisjes die een beetje klein zijn :p uhmm van die bitches -> alleen al die uitstraling is niet mooi..
maar dat kun je van veel jongens ook zeggen ;)

DeSSie 25-06-2002 18:52

De mannen kunnen zich ook zo dik als tonnetje eten hebben we ook mooie rondingen :D ;)

muziek_fan 25-06-2002 18:56

Een vrouw is gewoon mooier!
Ik zie lievr 2 mooie borsten dan zo`n raar bungelend ding

Fleurop 25-06-2002 20:21

mee eens... :)
maar mannen zijn weer op een andere manier mooi... eerder aantrekkelijk :D

mR. DJ 25-06-2002 20:58

Ik gaat ook maar voor de vrouw :rolleyes: ............ Ik voel nix voor zo'n "slurf".

fucking hero 25-06-2002 21:04

komt er ook een achter :p

girl4you 25-06-2002 21:08

Citaat:

cestmoi schreef:
ja kweet nie ... een vrouw heeft dan wel mee rondingen enzo .. maar ik vindt bijv. een penis ( dat rare bungelende ding ;) ) er mooier uitzien dan een vagina ... dat vindt ik er juist weer niet uitzien ... en bij sommige vrouwen kan je die rondingen niet echt zien ... sommige hebben dat bijna niet .. of sommige zijn juist heel dik dat je het niet kan zien... ja vaag ..majah ik ben vaag:D
toch vindt ik eigelijk een man mooier ... ik vindt de rug van een man mooier de armen ...en vorm van gezicht ( bij sommige dan ) ...
vrouwen zien er in verhouding natuurlijk ook niet lelijk uit .. maar toh hou ik het op een man ..en niet alleen omdat ik op mannen val ! :)

blablabka ...dom verhaaltje kweet et :D

StefanLovertje 25-06-2002 21:27

ben ik nou de enigste die m'n lief mooi vind :confused:

m'n man is mooi :) kwijl kwijl :o

riosje 25-06-2002 21:45

Citaat:

TefnachT schreef:
met 80 procent van de nederlandse vrouwen zou ik niet eens in 1 ruimte willen zitten. Er zijn mischien wel hele knappe vrouwen maar er zijn er nog veel meer lelijke en bij mannen zit het er allemaal tussenin.
met 80% van de nederlandse mannen zou ikzelf ook niet in een ruimte willen zitten.
er lopen bij zowel mannen als vrouwen lelijkerds rond dat is een feit

aprillia16 25-06-2002 22:16

Citaat:

water willowglo schreef:
mee eens... :)
maar mannen zijn weer op een andere manier mooi... eerder aantrekkelijk :D

voor de meisje ja, maar voor ons niet :mad:

TefnachT 25-06-2002 22:36

Wij zitten in deze hell door de vrouw. Een vrouw is gemaakt om ons te vermaken. Sla de bijbel er maar op na

riosje 25-06-2002 22:58

Citaat:

TefnachT schreef:
Wij zitten in deze hell door de vrouw. Een vrouw is gemaakt om ons te vermaken. Sla de bijbel er maar op na
Droom verder, (in jou dromen misschien)
wat is dit voor een onzin?
en laat de bijbel hierbuiten.
in ieder geval je gelooft in sprookjes
Sweet dreams

- Brodie - 26-06-2002 00:35

Citaat:

Mennuz schreef:
Bij de bilnaat van sinteraars!, Ik was al bang dat meisjes er OOIT achter zouden komen!, Zometeen sterft de mensheid uit, omdat alle vrouwen lesbisch worden, en alle mannen zich dood masturberen!
koel toch? :D
nah jongens zijn ook nog wel s nodig... meisjes hebben nl bepaalde eigenschappen (achterbaksheid enzow :o) die jongens minder hebben gloof ik ;)

Hukkie 26-06-2002 08:14

Citaat:

TefnachT schreef:
[sarcasme-mode]*begint snel aan een cursus jongleren ter vermaak ende plezier*[sarcasme-mode]

Wat kraam jij een hoop poep uit! Eerst begin je 80 procent van de Nederlandse vrouwen te generaliseren en keihard te beledigen en dan verklaar je de man superieur. Oppervlakkigheid alom, wat een niveau :rolleyes:

ZHAzha 26-06-2002 09:45

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Daar ben ik het absoluut mee eens :D

me too..

GooseFeather 26-06-2002 09:52

Citaat:

Hukkie schreef:
de dames: gat onderin, bulten aan de voorkant. 1 keer per maand lek.

ook fijn :eek:

Freyja 26-06-2002 11:05

Citaat:

TefnachT schreef:
:rolleyes: Jij spuit echt alleen maar achterlijke reacties he.

nare man 26-06-2002 11:09

Citaat:

Riddlermark schreef:

Well, it's not that I don't like them, it's just that I don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die :D

Mr. Garrison roels :D

muziek_fan 26-06-2002 11:11

Citaat:

Riddlermark schreef:

Wie weet er een nog minder smaakvollere manier? :rolleyes:

nare man 26-06-2002 11:16

Citaat:

muziek_fan schreef:
Wie weet er een nog minder smaakvollere manier? :rolleyes:
Don't tempt me :D

Fleurop 26-06-2002 11:47

Citaat:

aprillia16 schreef:

voor de meisje ja, maar voor ons niet :mad:

waarom gebruik je het woord "ons"? Ik weet zeker dat er ook jongens zijn die er anders over denken....:p (net als de meisjes trouwens)

cestmoi 26-06-2002 14:49

Citaat:

Mennuz schreef:
Maarja, Mannen zijn ook nodig (logisch denken, kunnen functioneren in 5 dagen waarin mevrouw ut niet kan enzo.)
Ahum *kuch*.... logisch denken :mad: ????!!!

Carl Johnson 26-06-2002 15:20

Als de vrouw aan het ideaalbeeld voldoet is ze inderdaad mooier...maar wat ik soms zie rondlopen kan ik nou niet altijd even mooi noemen maar dat is bij mannen ook zo natuurlijk...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.