![]() |
stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen
:D Nja, spreekt voor zich. Vrouwelijke rondingen zijn veel mooier, vrouwen hebben niet zo'n raar dingen bungelen etc etc etc etc etc
|
Daar ben ik het absoluut mee eens :D
|
jah :D
jongens komen in mn 'beoordeling' (wat klinkt dat vaag :o alsof ik iedereen beoordeel :o) meestal niet verder dan 'schattig' ofzow :p ze zijn gewoon zelden meer :o meisjes zijn wel mooi enzow :o |
Nou.. misschien zijn vrouwen naakt wel mooier maar ik vind mannen met niet al te veel aan veeeel mooier. Sja moeilijk uit te leggen maar.. nouja ik vind mannen mooier..
|
kvin naakte mannen eigluk beswel lachwekkend :o kan er niks aan doen, maar tis gewoon geen gezicht... weinig aan te zien enzow
|
Mannen hebben een rare slurf en ze zijn ontzettend hoekig, vrouwen zijn idd mooier qua bouw, hoewel sommige mannen ook wel heel patent zijn.
|
Citaat:
maareuhm, ja vrouwen zijn veel mooier idd :) |
wel jammer dat jullie niet kunnen tetteren, dr komt alleen maar prut uit :)
|
komt er nog ene achter :D
|
en jullie maar denken dat ik een of andere domme doos was :D
|
ja duh. mannen zijn lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ach ja, ik dacht: laat ik eens voor u allen denken
|
Citaat:
|
(spemt voor de laatse keer: )
*veegt voorhoofd af* Pfiieeuw, gelukkig maar :) |
:rolleyes: is hety niemand opgevallen dat mensen lelijk zijn. Rare bizarre wezens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een naakte vrouw ziet er beter uit dan een naakte man vind ik,
maar met kleren aan vallen beide nog wel mee (ahja, anders zou'k toch voor gene man gekozen hebben zeker?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, definately not :D:D Tuurlijk, vrouwen hebben mooie rondingen en zo, maar ik vind dat hoekige spieren en brede schouders ook zeer mooi. Ik teken wel meer vrouwen dan mannen, maar dat komt omdat vrouwen makkelijker zijn :D
Jullie worden teveel beinvloed door de tv van alledag, jullie!! Komen alleen maar mooie vrouwen voorbij, op een gegeven moment vind iedereen alleen maar vrouwen mooi, zelfs de vrouwen en de homo's. Puh! *is het wel helemaal eens met 'het enge bungelende ding' :p* |
Vind ik wel, een jongen is idd meestal gewoon knap, leuk of lekker, terwijl een meisje echt 'mooi' is. (Nou ja, je hebt natuurlijk ook jongens die mooier zijn dan meiden, maar goed)
Ik vind de rondingen ook véél mooier dan de vormen van een jongen. :D En een jongen noem je gewoon niet zo snel 'mooi', terwijl een meisje een waar kunstwerk kan zijn. Maar goed, kep wel een vriend hoor, en hijs wel degelijk opwindend. |
Citaat:
|
met 80 procent van de nederlandse vrouwen zou ik niet eens in 1 ruimte willen zitten. Er zijn mischien wel hele knappe vrouwen maar er zijn er nog veel meer lelijke en bij mannen zit het er allemaal tussenin.
|
ja vind ik ook wel.. in het algemeen dan he :eek:
eigenlijk praat ik nu alleen over schattige meisjes die een beetje klein zijn :p uhmm van die bitches -> alleen al die uitstraling is niet mooi.. maar dat kun je van veel jongens ook zeggen ;) |
De mannen kunnen zich ook zo dik als tonnetje eten hebben we ook mooie rondingen :D ;)
|
Een vrouw is gewoon mooier!
Ik zie lievr 2 mooie borsten dan zo`n raar bungelend ding |
mee eens... :)
maar mannen zijn weer op een andere manier mooi... eerder aantrekkelijk :D |
Ik gaat ook maar voor de vrouw :rolleyes: ............ Ik voel nix voor zo'n "slurf".
|
komt er ook een achter :p
|
Citaat:
toch vindt ik eigelijk een man mooier ... ik vindt de rug van een man mooier de armen ...en vorm van gezicht ( bij sommige dan ) ... vrouwen zien er in verhouding natuurlijk ook niet lelijk uit .. maar toh hou ik het op een man ..en niet alleen omdat ik op mannen val ! :) blablabka ...dom verhaaltje kweet et :D |
ben ik nou de enigste die m'n lief mooi vind :confused:
m'n man is mooi :) kwijl kwijl :o |
Citaat:
er lopen bij zowel mannen als vrouwen lelijkerds rond dat is een feit |
Citaat:
voor de meisje ja, maar voor ons niet :mad: |
Wij zitten in deze hell door de vrouw. Een vrouw is gemaakt om ons te vermaken. Sla de bijbel er maar op na
|
Citaat:
wat is dit voor een onzin? en laat de bijbel hierbuiten. in ieder geval je gelooft in sprookjes Sweet dreams |
Citaat:
nah jongens zijn ook nog wel s nodig... meisjes hebben nl bepaalde eigenschappen (achterbaksheid enzow :o) die jongens minder hebben gloof ik ;) |
Citaat:
Wat kraam jij een hoop poep uit! Eerst begin je 80 procent van de Nederlandse vrouwen te generaliseren en keihard te beledigen en dan verklaar je de man superieur. Oppervlakkigheid alom, wat een niveau :rolleyes: |
Citaat:
me too.. |
Citaat:
ook fijn :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Mr. Garrison roels :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de vrouw aan het ideaalbeeld voldoet is ze inderdaad mooier...maar wat ik soms zie rondlopen kan ik nou niet altijd even mooi noemen maar dat is bij mannen ook zo natuurlijk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |