![]() |
Mary J. Blige (& U2)
Waarom er nog geen topics zijn over Mary J. Blige is me een raadsel... ze is een van de grootste hiphop/soul-artiesten van deze tijd :|
Nu heeft ze de cd 'The Breakthrough' gemaakt wat overal met enthousiasme ontvangen is. Ze zingt hierop de pijn van een hard leven met drugs en drank van zich af. De single 'Be without you' is haar grootste hit tot nu toe en de nieuwe single is 'One', wat ze gecoverd heeft van U2. En dat heeft ze niet onaardig gedaan, al kan ik me voorstellen dat U2-fans er anders over denken. Wat vinden jullie? |
ik vind over het algemeen dr muziek best goed maar dit met u2 vind ik een beetje jammer
|
ik vind U2 verschrikkelijk walgelijk.
Dat U2 one uit de archieven haalt om de top 40 minnende wereldbevolking wéér mee lastig te vallen vind ik te erg voor woorden. Mary kan wel goed zingen en ze heeft wel aardige nummers. Dat wil zeggen, ze irriteren niet zo heel snel. |
Ik heb nog nauwelijks iets gehoord van mary j blige wat ik soul kan noemen, altijd van die cheesy computer beats.
|
Mary J. Blige maakt wel goede muziek, ik hou er alleen niet zo van.
|
Ze zit wel een beetje aan de 'goede kant' van de commerciële r&b, maar r&b is het nonetheless. Niks soul(N). Irritante negerinnenuithalen staan voor mij niet gelijk aan soul. Dan heeft Joss Stone nog meer soul.
|
origineel van u2 vind ik mooi, maar de zangpartijven van mevrouw blige verneuken t nummer nogal voor me.
|
Citaat:
|
vooral t einde is vervelend
van dat 'yeahheheheheeeheheyeahuhhhhh" |
Tsja, als je een waardeloze band als U2 gaat coveren is het wel ernstig met je gesteld.
|
Mary J is wel belangrijk geweest voor de mix van hip hop en soul of wat nu arrenbie heet..maar of je daar zo trots op moet zijn..
|
wow wat negatief allemaal :|
maar luister eens naar haar cd, het is echt de moeite waard.. |
"I don't know why, but we always had this belief that there was something sacred about our music, that it was almost holy."
-Bono, pompous asshole and lead singer of U2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Eh, dude, dat ga ik echt niet allemaal lezen. Attention span enzo. Maar als hij dat zo gezegd heeft dan is dat in ieder geval kansloos.
|
Ik heb die quote van maddoxx. Was ook wel benieuwd of het ook echt z'n woorden waren, dus even gegoogled en daar kwam ie op die site uit en een ctrl + f bracht me naar het betreffende stukje tekst. Zo simpel is het ;)
|
laatst zag ik chris zegers op tv en die mocht bono interviewen en vergeleek hem toen ook al met een profeet.
:( |
Citaat:
Mary J. Blige is nog wel te harden, maar deze cover is het muzikale equivalent van een anale verkrachting. :nono: |
Citaat:
|
brrr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo jammer dat u2 zelf mee werkt aan het misbruike van zo'n goed nr :(
|
ik zeg METALLICA - ONE ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metallica - two?
Ha-ha :( |
Je hebt een chuck norris avatar, je slechte grap is je vergeven.
|
Ik weet het niet.
|
Kvinnem niet zo, You Can't Hide From Love wordt ik wel blij van, en Mary J. Blige is idd geen soul.
|
Bono laat mijn hartje niet sneller kloppen.
Eens zien wat mary teweeg brengt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |