![]() |
Angels and Airwaves( Tom De Longe) in de Melkweg
De nieuwe band van Blink182 zanger/gitarist Tom De Longe staat op vrijdag 9 Juni in de Melkweg.
Kosten zijn 15 Euro Debuut cd komt binnenkort uit. |
interresant (y)
|
mmm
zat die ook in box car racer, dat vond ik wel een cool project namelijk |
geen fuck aan
|
ja daar zaten we op te wachten :(
|
de website is wel aardig. Ik dacht dat het een brits iets was. Maar goed. Niks voor mij :)
|
Citaat:
|
omdat ik die kankerband even moest checken wegens een mogelijke recensie voor METALRAGE en de beste knapen zagen er zo homofiel uit dat ik het:
A - Linkte aan Engeland B - Ofzo. Wist niet eens dat Stom Delange er in zat. |
Citaat:
|
ben toch wel benieuwd :). wie weet.
|
het is niet dat ik
A: bands uit engeland en/of amerika er per definitie homofiel uit vind zien en ze daarom onbewust aan dat land verbind. B: überhaupt iets tegen homofielen heb (al zouden ze muziek maken of niet) C: ofzo maar dat terzijde willem , kun je de mensen die blink 182 niet waarderen uitleggen of er een reden is om deze band wél te appreciëren ? |
het enige goeie aan blink/boxcar was Dhr T. Barker.
|
Ik zie niet echt in wat het verschil in klank is tussen Blink 182, Boxcar racer, Angels&Airwaves en Plus 44, maar misschien ligt dat aan mij.
|
Citaat:
|
ik ook maar helaas voor ons is het wel een aardige drummer :(
|
Uiteraard.
|
ik heb een blink 182 t-shirt.
|
Ik dig The Adventure wel. Misschien ga ik, eerst de cd maar eens horen.
|
cd staat op het internet trouwens
|
Niet de echte cd , staan 2 demos op.
|
Citaat:
Heb nu een paar liedjes beluisterd en het is gewoon een vervolg op de laatste Blink 182 cd. Een stuk rustiger zoals I Miss You. |
Ik werd net mee gevraagt daarheen, maar ik vind 15,- toch wat veel voor een band die ik niet koel vind :o
|
Citaat:
Edit: Er komt ook een film uit... Edit: Of waren het twee nummers op waarvan al demo's gelekt waren? Misschien had ik het niet goed verstaan... |
Citaat:
Trouwens box car racer had meer met emo te maken dan 75% van de gayspace my chemical ashes van tegenwoordig - helaas. |
Citaat:
|
(y)
Fijne cd, kom er een beetje laat achter alleen :/. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van de andere kant: goede muziek zal altijd minder beluisterd worden dus enige logica is wel voorhanden, dus moet ik me er maar bij neerleggen ;)? |
Citaat:
|
hehe :D
Ik vind het wel een aardige cd. |
gelijk in de prullenbak.
|
Ik vond het een mooi concert! Nog meer lui naar toe geweest?
|
ik was ziek gvd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
seriouzoe
|
Beetje kort misschien... 21:15 was het afgelopen. Iets meer dan een uur gespeeld. Maar de muziek had wel wat en Atom Willard was weer lekker aan het beuken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |