![]() |
vraag aan de onbekende
Gaat u mee, eens naar zee?
onder wolken en donder tezamen op het lege strand hoe luidt uw naam, schone ik denk eraan, te tonen centrum van mezelf aan u Kan het zijn dat ik nu droom? als dat zo is, droom ik mooi raad u nu, wat ik hier zeg? en toen zwegen alle mensen niet ik, niet meer, nooit meer? Ja, wat zal ik zeggen... Inspiratie verdwijnt nogal 's zomers: Ik slaap met raam open, als ik dan licht aandoe om wat op te schrijven, komen er allemaal geleedpotigen met grote honger naarbinnen. Wees allemaal extra dankbaar met deze gedichten, ik heb er voor moeten bloeden :(. |
Mmm... hij is... apart... laat ik het zo zeggen. Het spreekt mij niet echt aan, ik kan me er ook geen beeld bij vormen. Maar ik vind het wel knap dat je het zo bedenkt, ik zou het niet kunnen.
Oké, dit is een vage reply. :D |
Ja, apart is ie zeker. En dat maakt het dat ik 'm wel wat vind hebben!:), heel orgineel in ieder geval. Maar of het mij echt aanspreekt?, neej niet echt.
xxx |
Apart is het gedicht zeker. Wat ik leuk vind, heb je al eerder gebruikt, is het aanspreken van iemand met 'u'. Dat doe ik ook wel eens. Ik vind het hier een leuk effect hebben. Ik kan mij, in tegenstelling tot anne, wel een beeld erbij vormen, en dat geeft ook meteen vrolijk gevoel aan dit gedicht... hier en daar moet ik ff zoeken naar klemtoon, maar ik snap het gedicht nu wel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |