![]() |
[windows] opnieuw installeren?
Ik wil dus m'n pc formateren en windows op nieuw installeren, normaal was dat geen probleem en deed ik de cd in de pc en voilá! Alleen nu zegt ie dat er een te oude versie op de cd staat en datie het dus niet doet.
wat nu? opnieuw opstarten met de cd erin heb ik ook al geprobeerd ( zoals in de help shit staat ). help :) |
welke versie windows heb je, en welk wil je installeren?
(zeurt hij over windows, of service pack wellicht?) |
ik wil xp die ik nu heb, overnieuw installeren met precies dezelfde cd etc.
geen service pack oid. misschien komt het doordat k een x windows ge-update heb ofzo? |
Hoe start je de installatie, Mr.Ed?
Stop je gewoon de cd erin wanneer je windows opgestart is, of druk je de cd erin wanneer je je computer opstart. Ik neem aan met het eerste geval, want met het tweede zou hij daar niet over zeuren. |
opstarten, DEL drukken, in de BIOS je FIRST BOOT DEVICE instellen als CD-Rom drive (of DVD Rom drive als je geen cd-rom maar dvd-rom hebt).
dat zou je problemen moeten oplossen. anders: win98 bootfloppy opstarten met ondersteuning voor cd-rom X:\>setup.exe (waar X:\> de letter is voor je cd/dvd-rom drive). anders: win98 bootfloppy opstarten met ondersteuning voor cd-rom in dos je C:\Windows map verwijderen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |