![]() |
Orgasmatron?! :D
ey luitjes!
Zag bij Shop op www.checkitout.nl dat je er kunt sparen voor een gratis orgasmatron. Wie van jullie heeft al zo'n ding, haha? Voor wie 't niet kent, de uitleg: "Door de 8 tentakels langzaam op je hoofd op-en-neer te bewegen werken ze magisch op de achterkant van je hoofd en nek. De HBGB Orgasmatron is ontwikkeld om de zenuwpunten in je hoofd te stimuleren." ;) Wie kent 'm? Is het een leuk iets om voor te sparen? :D Mazzels, Sander :) |
zag het vorig jaar of tweee jaar geleden bij kopspijkers, het is heel relaxt en lekker, al heb ik het zelf niet, maar weet ik weet hoe het is als er in je hoofhuis geprikkeld wordt. :)
|
Ik ga wel eens zo'n ding kopen! Heb het eens uitgetest en het is echt zaaaaaalig. Heel ontspannend, het tintelt enorm. Voor diegene die niet tegen kietelen kunnen kan het wel minder zijn.
T is wel een leuk hebbeding :) |
Juij.
|
ik kan me die zaligheid goed voorstellen :)
|
uhm.Ja,
nee, laat ook maar. |
Het is wel een lekker gevoel, maar het heeft niks met een orgasme te maken.
|
Wel eens uitgeprobeert ja, het geeft een grappig gevoel.
Reclame? :) |
Het lijkt me echt niets om zo'n ding op m'n hoofd te hebben. :o
|
Ze hadden hem thuis bij m'n exvriend, super fijn ding :)
|
Lijkt me verschrikkelijk.
|
Lekker voor je.
|
Citaat:
|
|
ik denk dat ze het beter anders hadden kunnen noemen, door dat je het orgasmatron noemt lijkt het een seksspeeltje en maak je je doelgroep veel kleiner en verkoop je dus minder.
Lijkt mij opzich wel leuk om zo'n ding te hebben, ik heb alleen geen idee waar je het vandaan moet halen. |
wij hebben dr een en hij is fijn!
moet je zekr doen :D |
Gelukkig ben ik niet zo slonzig om een orgasmatron (wtf?) aan te schaffen.
|
The Degeneratron!
|
best een fijn ding, maar hmmm om dat ding nou over iedereen zijn kop te laten gaan vind ik wat minder fris. :D
|
Eh nee.
|
hebbe hebbe hebbe :D
|
Citaat:
Speaker: Are ya tired of dad? Boy: Dad, no one wants to hear your stupid Vietnam stories. Speaker: Are ya tired of mom? Mom: Hi angel, do you want to read a book or go outside? Boy: Nooo! Backing: Degenatron! [edited] Speaker: The Degenatron gaming system plays three exciting games including Defender of the Faith where you save the green dots with your fantastic flying red square. Kids: Cool! Speaker: Monkey's Paradise where you swing from green dot to green dot with your red square monkey. Kids: That's red! Speaker: And Penetrator where you smash the green dots deep inside the mysterious red square. Kids: Wow! Speaker: The Degenatron brings arcade realism to your living room. It can even take quarters and a strange sweaty man comes by to empty the machine on Fridays. Backing: Degenatron! Speaker: Degenatron, fighting the evil of boredom. Kids: I'll never go to school again. Backing: Degenatron! |
Citaat:
|
Ik denk toch zo'n 15 ā 20 euro...
|
de naam doet me denken aan een orgasme en een magnetron
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |