![]() |
[toetsenbord] ctrl
allebei mijn ctrl toetsen zijn kapot
is er een toetsencombinatie die ctrl vervangt?? |
Je kán natuurlijk overwegen voor een paar luttele euro'tjes een nieuw toetsenbordje te kopen ;)
|
idd, voor 10 euro heb je al een standaard 101 windows-toetsenbord
|
ik ga ook we een nieuwe kopen natuurlijk, maar voor ik me gemotiveerd heb om mijn fiets te pakken ben ik wel een paar dagen verder
|
Citaat:
|
windows on screen toetsenbord??? maar je moet gewoon je reet verheffen en effe naar de winkel gaan (is volgens mij minder werk als een posting hier :) )
|
het posten hier is echt niet zoveel werk, gewoon even wat dingen intoetsen (op toetsenbord van mijn vaders pc, die het wel doet)
|
vraag me af of het aan het toetsenbord licht. hoe kan het nou dat ALLEEN de 2 control toetsen kapot zijn?? heb je ze opgegeten ofzo?
|
Citaat:
was in tent en het ging regenen en tenst was niet water dicht kwam toen dus halve emmer water over toetsenbord + monitor heen... eerst deden wel meer knopjes het niet even opengeschroefd, alles droog gemaakt enzo en nu doet alleen ctrl het niet |
Citaat:
|
Hmz...dan heb je nog geluk gehad.
|
het heeft de afgelopen dagen niet geregend hoor :)
|
wat een debiel topic.. :D
|
Laten we hier eens bij het eigenlijke onderwerp van deze topic blijven hé!
Er is geen andere toetsencombinatie voor Ctrl. Het On-Screen Keyboard zit enkel in Windows XP, dat kan je eventueel ook gebruiken. Toch is het aangeraden om een nieuw toetsenbord te kopen, want het is nogal onnozel om met een kapot toetsenbord te blijven werken als je voor amper €10 al een nieuw kunt kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
genoeg anecdotes, nu ff ontopic: geen flauw idee, misschien ff checken of alles echt goed droog is? je heb de andere toetsen ook werkende gekregen. en idd als dat niet werkt moet je jezelf maar wat moed indrinken en en luiheid overwinnen zodat je een nieuw kunt gaan kopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |