Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [toetsenbord] ctrl (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=139325)

pietje63 25-06-2002 10:39

[toetsenbord] ctrl

allebei mijn ctrl toetsen zijn kapot
is er een toetsencombinatie die ctrl vervangt??

Koen 25-06-2002 10:46

Je kán natuurlijk overwegen voor een paar luttele euro'tjes een nieuw toetsenbordje te kopen ;)

WelcomeHome 25-06-2002 11:08

idd, voor 10 euro heb je al een standaard 101 windows-toetsenbord

pietje63 25-06-2002 11:14

ik ga ook we een nieuwe kopen natuurlijk, maar voor ik me gemotiveerd heb om mijn fiets te pakken ben ik wel een paar dagen verder

Moonspell 25-06-2002 11:34

Citaat:

pietje63 schreef:
ik ga ook we een nieuwe kopen natuurlijk, maar voor ik me gemotiveerd heb om mijn fiets te pakken ben ik wel een paar dagen verder
via funprice or what ever heb je die plank met toetsen zo in huis;)

Refro 25-06-2002 12:10

windows on screen toetsenbord??? maar je moet gewoon je reet verheffen en effe naar de winkel gaan (is volgens mij minder werk als een posting hier :) )

pietje63 25-06-2002 13:56

het posten hier is echt niet zoveel werk, gewoon even wat dingen intoetsen (op toetsenbord van mijn vaders pc, die het wel doet)

MaakUt 26-06-2002 07:34

vraag me af of het aan het toetsenbord licht. hoe kan het nou dat ALLEEN de 2 control toetsen kapot zijn?? heb je ze opgegeten ofzo?

pietje63 26-06-2002 10:21

Citaat:

MaakUt schreef:
vraag me af of het aan het toetsenbord licht. hoe kan het nou dat ALLEEN de 2 control toetsen kapot zijn?? heb je ze opgegeten ofzo?
het komt door feestje dat ik had zaterdag
was in tent
en het ging regenen
en tenst was niet water dicht
kwam toen dus halve emmer water over toetsenbord + monitor heen...

eerst deden wel meer knopjes het niet
even opengeschroefd, alles droog gemaakt enzo
en nu doet alleen ctrl het niet

perseus 26-06-2002 11:29

Citaat:

pietje63 schreef:

het komt door feestje dat ik had zaterdag
was in tent
en het ging regenen
en tenst was niet water dicht
kwam toen dus halve emmer water over toetsenbord + monitor heen...

eerst deden wel meer knopjes het niet
even opengeschroefd, alles droog gemaakt enzo
en nu doet alleen ctrl het niet

Computer in tent die niet waterdicht is? :rolleyes: :D

PIE 26-06-2002 15:24

Hmz...dan heb je nog geluk gehad.

MaakUt 26-06-2002 19:43

het heeft de afgelopen dagen niet geregend hoor :)

WelcomeHome 27-06-2002 10:26

wat een debiel topic.. :D

PC_Freak 04-07-2002 17:45

Laten we hier eens bij het eigenlijke onderwerp van deze topic blijven hé!

Er is geen andere toetsencombinatie voor Ctrl. Het On-Screen Keyboard zit enkel in Windows XP, dat kan je eventueel ook gebruiken. Toch is het aangeraden om een nieuw toetsenbord te kopen, want het is nogal onnozel om met een kapot toetsenbord te blijven werken als je voor amper €10 al een nieuw kunt kopen.

perseus 04-07-2002 17:57

Citaat:

PC_Freak schreef:
[B] Het On-Screen Keyboard zit enkel in Windows XP, dat kan je eventueel ook gebruiken.
Kijk dan maar eens in ME bij Start==> Programma's ==> Bureauaccesoires ==> Toegankelijkheid ==> Schermtoetsenbord.

Orion84 04-07-2002 19:03

Citaat:

perseus schreef:

Computer in tent die niet waterdicht is? :rolleyes: :D

nou ja in een tent, ik was ook op dat feest en was bijna optijd om er een bierglas onder te houden. het was dus een tent die errug slordig over een rek heen gegooid was en toevallig zat net een van de gaten voor een tentstok boven de PC. ik zat met nog iemand anders een beetje naar atomix te kijken en ineens komt er een straal water naar beneden :D . ik dus snel een glas eronder (was te klein zoals gewoonlijk), toen maar spoelbak leeggeflikkerd en die eronder ghouden, maar toen was het kwaad al geschied :( .

genoeg anecdotes, nu ff ontopic:

geen flauw idee, misschien ff checken of alles echt goed droog is?
je heb de andere toetsen ook werkende gekregen. en idd als dat niet werkt moet je jezelf maar wat moed indrinken en en luiheid overwinnen zodat je een nieuw kunt gaan kopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.