![]() |
zelfklevende beha's??
ik heb laatst zo'n zelfklevende beha gekocht, die je aan kan als je bijv een shirtje hebt met open rug zodat je die bandjes niet ziet. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met die dingen.. blijft het goed zitten? voel er nml weinig voor om opeens mn beha op de grond te zien liggen (en met mij de rest van de tent)
:o |
omfg je moet er toch niet aan denken dat je na een avondje uit met een jongen mee naar huis gaat en dan krijgt ie je bh niet van je tieten af brrr JA DAT SOORT DINGEN GAAN DAN IN MIJ OM
|
op wat voor mogelijkheid heb je daar steun aan dan :confused:
zijn kipfiletjes (oid) dan niets? daar heeft mn zusje het na shows wel eens over. waarom doe je dat ding dan niet gewoon eens aan op een dag dat je de deur niet uit hoeft? |
Ik hoorde eens iets leuks over een tepel die half mee kwam toen het eraf werd gehaald.
|
Anders loop je er toch thuis een dagje mee rond ofzo.
:D Het lijkt me echt heel vies. :| |
Citaat:
|
Dan heb je toch totaal geen steun :confused:
|
Citaat:
|
Kipfilets of hollywood tape, al is dat laatste niet echt aan te raden want een kennis en tevens bruidje heeft haar honeymoon verpest omdat ze 4 dagen een rode en irriterende huid had (n) erotiek over the top!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar daar heb je ook speciale plakkertjes voor |
Citaat:
|
misschien moet je maar gewoon dronken worden :)
|
Citaat:
|
Yeah en dan blijkt het ding godsgruwelijk geil aan je tiet vastgeplakt te zitten. Nee, lijkt me helemaal niets.
Nevermind; Waarom draag je het ding niet gewoon een dagje binnenshuis om te kijken hoe het bevalt? :) |
Omg, omg, omg, omg, omg, dat wil ik ook proberen. :(
|
Mijn zusje heeft die dingen, maar heeft ze maar 1 keer aangehad, onder haar galajurk. Bij haar bleven ze wel zitten.
Mij lijken ze persoonlijk vreselijk, maar hé, ze zijn er toch niet in mijn maat :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plakt prima, als je tetten niet hangen gewoon doen.
|
da leentjuh heeft geen fotoboek.
wir wollen b00biez sehen und bekritisehren (y) |
Citaat:
ik wil weleens een keer van die tape kopen en uitproberen (y) |
Ha ik heb daar geen last van want dan doe ik gewoon geen beha aan. Kleine tieten go
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah. Maar ik denk dat de TS in de meer dan vijf en een half jaar die ondertussen verstreken zijn die BH's of niet meer gebruikt, of er ondertussen wel voldoende ervaring mee heeft. ;) Ik gooi hier een slotje op ivm oudzijn!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |