![]() |
Compensatie
Ik vroeg me af of je ook nog compensatiepunten nodig hebt?
Dus bij voorbeeld 10 vakken waarvan er 9 een eindcijfer van een 6 hebben. Dat laatste cijfer is een 4, kan dat dan of moet een van die zessen dan compenseren? |
Volgens mij hoeft dat niet meer, als je maar op een gemiddelde van een 6 uitkomt.
|
Citaat:
5.5 toch? |
Citaat:
Een kandidaat is geslaagd als - alle eindcijfers 6 of hoger zijn - hij ten hoogste één 5 of één 4 heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger zijn - hij twee 5-en of één 5 en één 4 heeft en maximaal één van die onvoldoendes in het profieldeel én al de andere eindcijfers 6 of hoger zijn èn - voor het profielwerkstuk en de vakken culturele en kunstzinnige vorming 1 en lichamelijke opvoeding 1 'voldoende' of 'goed' is behaald. bron Niets over compensatie dus. |
De compensatie is afgeschafd omdat jullie moedige voorgangers op het Malieveld hebben geprotesteerd, auto's in brand hebben gestoken en eieren naar de minister hebben gegooid :cool:
(geen dank ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Indeed, hadden jullie niet een paar jaar kunnen wachten? :(
|
Het is juist chill dat je nu gewoon een onvoldoende mag hebben zonder die te compenseren. De slaag zak regeling is behoorlijk soepel hoor! Je mag ongestraft een 4 en 5 hebben. Dus de TS kan rustig slapen, hij zal zijn 4 niet hoeven te compenseren.
|
Citaat:
Man man man, wat een teringbende. |
De slaag/zakregeling is al soepel genoeg zonder compensatie.
|
Citaat:
moah, das chill. dan kan ik slagen dit jaar :) |
Citaat:
|
Ik vind het uberhaupt raar dat je nog kan slagen met een 5 en een 4 :s dan ben je toch niet echt geslaagd...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |