![]() |
Help!!!!!!
Kan iemand mij mischien helpen? Ik heb een boekverslag nodig van het boek [B][B]touch down schrijver: Marc Reugebrink
Ik kan nergens een verslag vinden van dit boek, dus dit is mijn laatste hoop :( |
Psst, en anders kun je altijd nog zelf het boek gaan lezen
|
iemand helpen, dat doe ik met plezier. maar iemand die te lui is...
|
:confused: Maar misschien moet ik wel een standaardverslag maken, wat ik letterlijk van internet mag halen, dus wat ik niet zelf hoef te maken!
NIET ZELF DUS!!!! |
Wat een leete smoes :D
|
Citaat:
Als hij/zij heeft gezegd dat je 'informatie op mag zoeken op internet', dan betekent dat dus NIET dat je zomaar alles klakkeloos over mag nemen... Gewoon lekker zelf dat boek gaan lezen. En wie weet vind je het nog een leuk boek ook. |
Gewoon zeggen dat je geen verslag van internet kon halen
|
Wij mogen ook gewoon verslagen vanm het net plukken hoor, muv essayistische gedeeltes.
|
Bij ons is het de bedoeling dat je een verwerkingsopdracht van het boek moet maken, die altijd varieert, dus daarvoor moet ik het boek ook lezen. Het verslag dat we nodig hebben mogen we gewoon van internet plukken, want dat heb je pas bij je mondeling nodig, en daarvoor mag je dan dat verslag gebruiken. :) Het boek heb ik al gelezen, maar het was een best moeilijk boek, dus is het ook lastig om er een verslag van te maken. ( In iedere zin staan zo'n 6 komma's of meer, en het verhaal is nogal onduidelijk)
Dus ik heb het boek al gelezen ;) |
Het is geen boek waar verslagen van te vinden zijn dunkt me, ik heb er überhaupt nog nooit van gehoord.
Als je een kant-en-klaar boekverslag wil moet je gewoon een ander boek nemen. |
Laat ik even nog duidelijk uitleggen: Ik heb dit boek moeten lezen, en heb het ook gelezen, ik heb de bijbehorende opdracht al gemaakt, maar ik kan enrgens een verslag vinden van het boek ( voor mondeling etc) dus hoop ik dat iemand misschien een verslag heeft, en dat met mij zou willen delen :cool:
|
Als je het boek al gelezen hebt, EN je hebt er een verdiepende opdracht over gemaakt dan ken je het verhaal toch al en dan heb je geen verslag nodig?
Maar als je echt niet zonder kan; het lijkt me sterk dat als je zelf via de bekende sites niets hebt kunnen dat iemand hier opeens zo'n verslag uit zijn of haar mouw tovert. Succes ermee in ieder geval. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |