![]() |
ov + goede vrijdag + korting
Nou zoals mij titel het al een beetje zegt een vraag over ov gebruik op goede vrijdag. Hij is dus morgen niet geldig.
Maar kan ik een kaartje kopen met 40 procent korting? En mag ik hier dan voor 9 uur mee reizen? |
"korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag "
http://www.studieinfo.nl/ovkaart/ graag gedaan :o |
Is dat kreng echt niet geldig :o
Damn... (N) |
Citaat:
|
Citaat:
(Wel op tijd nog, anders heb je ook nog een boete aan je laars :o) |
is een OV op goede vrijdag niet geldig ?
das best raar, want het is nou niet een feestdag waarop iedereen vrij heeft of zo volgens mij... |
Ik kwam er net ook achter, gelukkig had ik wel geld bij. Kost me vandaag weer 5 euro, echt stom! en de bussen rijden niet eens volgens het vakantie/feestdagen rooster!! Iig niet hier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weekend ov was vandaag niet geldig op goede vrijdag omdat het goede vrijdag was, maar omdat het gewoon vrijdag was. Dus gewoon vanaf 12 uur, net zoals altijd. Gisteren was hij trouwens wel geldig (weekendov), maar daar kwam ik vannacht om 6 uur pas achter.
|
Ik wou donderdagnacht rond de klok van 5 de trein vanaf CS pakken, kwam ik er idd ook achter dat m'n week OV niet geldig was. (ingangscontroles)...
Gelukkig kon ik bij internationaal loket nog enkeltje kopen met cash :P |
Tja, gelukkig dacht ik afgelopen dinsdag eraan het ff voor de zekerheid na te vragen bij een conducteur of nou mijn week-OV gisteren geldig was. Toen al maar donderdagavond naar huis gegaan.
|
Ik ben vrijdag toch echt gratis met de (stads)bus geweest.. met mijn week-ov. :confused:
|
In de trein kregen 4 mensen een boete. :eek:
|
Citaat:
heb je wel goed gekeken??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog mogen werkgevers inderdaad beslissen om hun werknemers wel te laten werken. Volgens mij zijn veruit de meeste scholieren en studenten wel vrij, trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |