![]() |
hoeveel kost een kaartje / seizoenkaart bij jouw cluppie
ikke: NAC
seizoenkaart: volw. 162 jeugd : veel minder en kaartje voor bijv. de intertotowedstr. = 10 euro :eek: het wordt allemaal steeds duurder door die extra beveiliging altijd enzoow :(:( :mad: |
Ik heb een seizoenkaart van Heerenveen
seizoenslkaart volw. 165euro, tenhoogte van de halve cirkel van de 16 meter, niet aan de hoofdtribunekant overigens. jeugd. 60euro, een paar jaar geleden nog :) Maar als je bij feyenoord of ajax op dezelfde plek zit schrik je je denk rot hoe duur het is, en daar zit je vaak nog veel hoger ook!!! Ik zit nu op de 12e rij. |
Fortuna Sittard kost € 90,--
|
Citaat:
|
Volgens mij als ik in het vak van vorig jaar bij MVV wil zitte € 85. Jah ik krijg lekka korting, omdat een familielid vroeger bijd e Sphinx, een van de sponsors van MVV, heeft gewerkt :)
|
Rsca tussen de 90€ en 347 €
|
tsja bij NAC zijn de seizoenkaarten gewoon alleen al €17,-- duurder geworden omdat ze speciale beveiligingsmensen (scorpions) inhuren bij elke wedstrijd...... :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Elk jaar hetzelfde?????????
65 euro en 450 euro sv.... |
Citaat:
Citaat:
20 liter gas??????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He Fortuna Sittard fan , je moet je nix van die kakkerlak van Feyenooit aantrekken, winnen ze ook een keer een prijsje door het zich constant laten vallen op de rand van de 16 meter van hooijdonk.
B.T.W. mijn seizoenskaart kost € 175,-- PSV |
Citaat:
ik zeg toch ook niet dat ze goed zijn :p maar ik bedoel 90 euro is gewoon veel voor een club van de totodivisie even eerlijk dat is wel zo de prijs van excelsior weet ik niet kan me niet schelen want ik ga af en toe een wedstrijdje kijken |
Citaat:
Ennuh ben je nou Excelsior-supporter of nie? Of adoreer je Excelsior omdat ze een samenwerkingsverband met Feyenoord hebbe? :D |
Citaat:
|
het onderwerp was toch wat een seizoenkaart koste :confused: :confused: ?
Ik heb nog nooit een sezoenkaart van Feyenoord gehad (zelfs geen club kaart op mijn naam, moest altijd op mijn moeders naam omdat ik geen ID kaart heb :o ) Maar dit jaar wel op mijn naam, de CLUB kaart kost E5,-- met E5,-- op een Nederlandse wedstrijd, maar dan heb ik het over de clubkaart |
125 Euro en dan zit ik op langezijde in de hoek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |