![]() |
zoekgeschiedenis
Als mijn vriend op de computer heeft gezeten is de zoekgeschiedenis altijd gewist. Dit doet hij niet zelf. Maar hoe kan het dat die zoekgeschiedenis dan gewist wordt? kan dat te maken hebben met een website die je bezoekt o.i.d? Ik vind het nog al vervelend want ik ben momenteel met een werkstuk bezig waa ik steeds dezelfde sites voor nodig heb, en die zijn nu allemaal weg.
|
Sla die sites dan op in favorieten.
En mij lijkt dat de geschiedenis zich niet vanzelf wist. Misschien heb je bij de instelling staan dat ie de geschiedenis maar heel kort bewaart, standaard is het volgens mij 20 dagen? Als dat op heel kort staat ben je inderdaad steeds je geschiedenis kwijt. Maar ik heb er ook niet zoveel verstand van, dus misschien even wachten op een reply van iemand anders :p |
Klopt je hebt instellingen voor hoeveel; dagen je geschiedenis opslaat. Bij mij staat ie op 20 dagen opslaan als jij daar 1 hebt staan klopt het dat hij telkens verwijdert. Controleer dit dus ff. ga naar configuratiescherm --> netwerk/internetverbindingen --> internetopties --> algemeen --> dan staat er ergens voor hoeveel dagen je je geschiedenis opslaat. Ik hoop dat ut werkt (y)
|
Als er Windows Powertoys op die computer staat, dan heb je allerlei opties als 'clear my documents', 'clear IE history' enzovoorts, on logon. Dus daar moet je ook even naar kijken.,
|
Dat lijkt me heel sterk maar goed alles kan tegenwoordig :|
|
huh? dat kan echt al vanaf win95 ofzo. Dat hoofdstukje heette 'covering your tracks' :D
|
Ik bedoel ik vind da programma 10x niks en bijna niemand heeft het :cool: Mensen die ik ken dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |