![]() |
Sos
Is er zo'n kerel die naar me kijkt blabla,
vind me leuk blabla. Voegt hij me toe. God weet van wie hij mijn MSN heeft. Dus ik ga met hem msn'n. Hij is leuk en alles. Maar hij zegt amper wat, en ik moet steeds een gesprek beginnnen. Dus nu heb ik geen MSN meer, ik had het eerst voor hem gedownload. De vraag is: heb ik hier goed aan gedaan :) Ik begrijp dat je het dom vind, enzenz. Ik vind het zelf namelijk ook behoord STOM. Ten eerste dat hij niks tegen me zegt, of mij altijd met het gesprek laat beginnen. Wat ik opvat als desinteresse, anyway wat zou jij doen :p |
het op een forum posten omdat het zo'n groot probleem is!
|
Citaat:
Hoe zorg ik ervoor dat ze dit topic verwijderen :p |
Citaat:
dan volgt de rest vanzelf ;) |
Dus omdat hij weinig zegt, heb jij geen msn meer? :confused:
|
Dus omdat hij je MSN van iemand had gekregen, heb je MSN speciaal voor hem gedownload? :confused:
|
Ehm boeiend, wat geeft dit nou. Sommige mensen zijn niet echt actieve MSN-ers terwijl ze in het echt wel leuk zijn.
Spreek hem gewoon in het echt, is veel beter. |
En hoe oud is deze "kerel" precies? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
euh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, blablabla
|
Ik dacht dat dit topic over sos ging, en als ik de replies zo lees kan dat ook wel eens kloppen :)
|
ik denk dat ik maar een krat bier ga drinken dit word me teveel
oh nee even uitstellen moet zo nog een wedstijd spelen :bloos: |
Toen ik dit voor het eerst las, dacht ik dat ik een krat bier te veel op had. :s
|
ja wedstrijd gespeeld krat bier op :bloos:
nog steeds zinloos topic ...... ik stem voor slotje (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
een van de leukste topics sinds tijden (Y)(Y) GOEDZO ZILVERE ROOS.
|
Citaat:
|
Gaat weer nergens over :D
|
Citaat:
Dit gaat inderdaad nergens heen. Ik zou nog eens de tip van Roos lezen en als het geen leuke jongen blijkt te zijn dan is het maar jammer.. er komen wel weer anderen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |