![]() |
Toetsenbord doet raar!!
Hey, mijn toetsenbord doet raar, als ik gewoon wat typ.. dus letters dan doet hij normaal maar zodra ik een vraagteken doet krijg ik bijvoorbeeld dit =
Ik heb alles op Nederlands, toetsenbord taal op nederlands, maar het blijft het zelfde, kan het zijn dat je Shift en nog iets moet drukken zodat hij weer normaal doet=. Help me plz |
control shift kdone,
voortaan ff de toetsencombo's van de taalbalk verwijderen en dat ding verbergen.. alsof iemand dat ding gebruikt |
alleen control shift= Moet ik het ingedrukt houden ofzo= kheb het gedaaan maar lukt niet,
|
1. Ga naar de Taalbalk,
2. Kies de Juiste invoer taal, 3. Verwijder bij toetsinstellingen de toensencombo's en verberg de taalbalk. Staat je taalbalk niet in je taakbalk: Configuratiescherm > Landinstellingen > Talen > bovenin, bij Tekstservices en invoertalen: Details > onderin, bij Voorkeursinstellingen: Taakbalk > vinkje bij: "Taakbalk op bureaublad weergeven". |
Thnx het werkt weer :D kunnen jullie me nu helpen met mijn geluidskaart? ik zzoek mijn drivers
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1394823 |
Citaat:
|
Citaat:
dat heb je dat niet die anderen verwijderen |
Citaat:
Maar ik zou ze gewoon laten staan en de toetsencombo uitzetten, wie weet heb je die invoer talen nog eens nodig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |