![]() |
I could sing of your love forever,
Over mountains and the sea, You a beautiful person, You are always there for me. I could sing of your love forever, Through rivers, snow and rain, Whatever happens, I’m in your mind, You just send your love and ease my pain. I could sing of my love for you forever, When I think about you and me, I can see your beautiful eyes, There is nowhere I preferably be. I could sing of my love for you forever, In the mountains, on the blue sea, Where ever you go, I will go with you, I wish you could always be here with me, Forever |
'k hou wel van engelse gedichten.
ook zitten er spellingsgfouten in ;) "see" :) maar ok. Ik vind em wel mooi, alleen geef ik liever de voorkeur aan treurige geidchtjes. Maar je geeft het heel mooi weer, niets op aan te merken eigenlijk. Ja, de 2e stroffe, moest ik even 2 keer lezen voor ik het begreep, maar dat kwam vast door mij :) |
... :) :)
Tis mooi en lief. (f) Je krijgt zo een mailtje.. :) |
leuk liedje is dat ja
|
Doet me idd errug denken aan een liedje, weet niet meer van wie...
|
Citaat:
Ik had die zin al in ander gedicht, en toen hoorde ik (geloof op de tv) een nummer waar dat de titel van was :)... dus vandaar... het schijnt dat een hoop titels van mij wel van een liedje vandaan komen, ik bedoel alles is al een keer gezegd en geschreven en beschreven... |
en toch komt men met nieuwe liedjes en gedichtjes :)
|
het liedje is van christian staat op die cd waar altijd reclame word gemaakt.. euh workship ofzo.. van die christelijke liederen...
|
Citaat:
|
ja hoor das wel duidelijk, maar het was heel toevallig ik opende deze topic en dat liedje was net voor tv.. vandaar..
|
hey!
ik vind je gedicht echt supermooi! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |