![]() |
Favorietenlijst
Wat staat er allemaal in je favorietenlijst?
Zelf heb ik: Altavista - Babel Fish Vertalen Van Dale Taalweb Onlinewoordenboek Nederland FM Dan zitten deze er nog bij van broer of standaard: BET.COM Casema Gaming Portal Diensten voor kleine ondernemingen hi5 - Who's in MSN.com PartyPeeps2000.com PictureTrail Online Photo Radiogids Spelpunt Wanadoo - ADSL |
Dat is echt heel erg veel. een paar zijn: Photobucket, Getty Images, Free translating, studiebegeleiding wageningen en The pirate's bay
maar dit is nogal onboeiend |
Citaat:
Teveel om hier op te noemen |
Citaat:
|
Veelteveel
|
omg scholieren.com natuurlijk!!!!1
|
|
Japan en taalkundige dingen wel. Maar wat doe je in hemelsnaam met Onzin in je lijst :nono: .
|
Daar is niets mis mee.
|
Wel, als het nou gewoon scholiernforum was, maar speciaal onzin? :nono:
|
Ik ga stiekem naar Onzin.
|
Hij staat in je favolijst dus niks stiekem :nono: Je bent een Onzinfreak en je komt er nog voor uit ook :nono:
|
Ik ben open over alles, ik ken geen geheimen :nono:
|
Citaat:
Citaat:
Open voor alles, wat moet ik me daarbij voorstellen? |
Núúúú is het niet meer stiekem, dus ben ik open en heb ik geen geheimen.
|
Als ik dingen bij favorieten zou zetten, zou het voortrekken zijn. :)
|
eerst open je een kansloos topic en dan ga je een serieuze post ook nog eens bekritiseren :nono:
|
Ik had zelfs een plaatje gemaakt, met Paint. :(
|
Citaat:
|
Wageningen is heel hip.
|
Citaat:
|
Ik woon in het COROP-gebied Groot Rijnmond, en dat is net zo goed - dus :nono:
|
Ok je hoort erbij :cool:
|
Citaat:
|
ik vond er anders niks an
|
Citaat:
|
Wel verdamt! Firefox heeft iets vreemds en al m'n bookmarks zijn weg. :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb bij Firefox dat je een aantal links bovenaan het scherm kan zetten. Als je voor je favorieten meerdere keren moet klikken gaat typen toch sneller, dus met ie had ik helemaal geen favorieten :p
Maar daar staat tussen: - Vandale.nl - Nu.nl - Wikipedia - S.com - Gmail - Hotmail - Woordenboek (engels-nederlands en andere talen naar engels) - Ghlyceum (school) - Tvgids.nl Dat zijn ook allemaal sites die ik best veel bezoek (minstens een keer in de twee dagen, vaak dagelijks). |
Ik zal maar mijn "bladwijzerwerkbalk" pakken, anders wordt het een héééle lange lijst..
Altavista Brabants Dagblad Collegenet CNN (project) Dolphin Fok! Fontys Mail Fontys Last.fm Nieuws.nl NOS TT Nu.nl RTL TT S(cholieren).com ZeelandNet |
Okee hallo, ik typ dus gewoon al die adressen he
bij mijn favorieten staan alleen websites die vet cool zijn maar die ik anders vergeet |
ik heb VEEL sites bij mn favorieten staan.. maar er is maar een heel klein deel waar ik later nog wel is terugkom..
|
gmail,
safo, schofo, trafo, weun, nol, sasmin, heaven, ibank, phobu, rustu, rumail, rubb, widm ik gebruik graag afkortingen :) |
Citaat:
Mijn geheugen is feilloos. |
Ik gebruik die hele lijst niet eens.
|
Citaat:
|
O.a.: artpad, mahjong, mininova, torrentspy, wikipedia, sudoku, NHG richtlijnen, Diagnostisch Kompas, Pubmed, Neurologie-site, mijn lesrooster, en wat foto's.
|
Niet boeiend, maar goed.
O.a. Atak, Festival informatie, Gmail, Loesje, Bieb, Postbank, Radboud, Saxion, S.com, Woordenboek, CWSIS (tentamencijfers) |
uh veeel opgedeeld in homepages, films tv muziek, overig, kleding, uva, kamerrrs, reisjes en overig
|
te veel zijn dat er:
enkele: 9292ov reisinformatie honk-ensoftbalvereniging tiw survivors intranet docenten opleiding jan pals homepage picserver songtekstenweb.nl sow-gemeente bijlmermeer vrijwilligerswerk centrale vacature de uitleg van onmogelijk figuren talk2 stepbridge hva adresboek |
Dit is zonder enters wat ik onder mijn bladwijzers heb staan, het is voor de verandering eens goed leesbaar:
(Goede) Journalistiekhttp://www.rationelepolitiek.nl/media/journalistiek_goede.htmDe nieuwe reporterCenter for Media and Democracy - Publishers of PR Watch[ medialog ]Media FactsDe Jonge JournalistArgosBBC - Radio 4 - Face the Facts[ medialog ]De JournalistDe Ochtenden -> Afleveringen -> Het onderzoek:argos -> Items -> Debat over onderzoeksjournalistiekVARA - De ochtenden - Het OnderzoekPVRC - De Ochtenden: 'Het Onderzoek, 30 oktober 2003' (transcriptie)nrc.nlDe JournalistEric Hennekam Agora: maart 2005Hulppagina'sZoek op telefoonnummerDe JournalistMediatheek Faculteit Communicatie en Journalistiek Hogeschool Utrecht HoofdpaginaSharepoint Home - HomeVillaMedia.NLStanford Encyclopedia of PhilosophyZoek op telefoonnummerVoelspriet - zoekmachine, zoeknieuws, zoekhulp en zoekforumRegioplan BeleidsonderzoekCBS - HomeCNN.com - Breaking News, U.S., World, Weather, Entertainment & Video NewsThe New York Times - Breaking News, World News & MultimediaJobs in journalism, news and resources for journalistsMediatheek Faculteit Communicatie en Journalistiek Hogeschool Utrecht HoofdpaginaHistorische kranten in beeldUnited Nations Statistics DivisionEUROPA - Eurostat - Home pageVan Dale woordenboekSnel zoeken in Wikipediahttp://www.archieven.orgANP historisch foto-archief - Picture Pack 2.0Welkom bij het Documentatiecentrum Nederlandse Politieke Partijen (DNPP)Nieuwsbronnen.nl - Handige links voor journalistenSIDN - Is de naam nog vrij?Whois Source - Wildcard Domain Search LookupNOD - Nederlandse Onderzoek Databank (www.onderzoekinformatie.nl)SCP - Sociaal en Cultureel Planbureau - HomeTNO - Nederlandse Organisatie voor toegepast-natuurwetenschappelijk onderzoek TNOLeon de WolffNRC HandelsbladMediaBlog » De Wolff ouwehoert over zijn grote gelijkVVJ › boekbesprekingenLezerGridExcellente JournalistiekBierUs Heit Distillery Frisia - Friese WhiskyOverzicht van Nederlandse BierglazenDVD & CDBESLIST.nl: zoeken, vergelijken & kopenvergelijk.nl... voor je iets koopt![ DVD.nl ] - Welkom bij DVD.nlDVDCollectionCD WOW! - Welcome to CD WOW!CD WOW! - Welcome to CD WOW!CD WOW! - Welcome to CD WOW!The Criterion CollectionMuziekallmusicLast.fm - The Social Music RevolutionVPRO 3VOOR12 HOMEPitchforkStylus MagazineDe SubjectivistenBluesWax - Blueswax PicksUntitled DocumentWeblogsBoing Boing: A Directory of Wonderful ThingsWS Print -- AmerikaKlokkenluiderOnline :: Trek ook aan de bel !Wielklems Flogmikevandooyeweert.tkDe Jonge Reporter - web-log.nlPolle's Weblog - web-log.nlInfo voor artikelenallochtone journalistenBedrijfsfonds voor de Pers - Wie is wieWest of the Great North Road.Irish Times Article - Planning and DevelopmentKunst en CultuurZWIRNER & WIRTH | Raymond Pettibontoothpaste for dinner - "the most addictive comic on the web" says slate.comnatalie dee: huffing it up, every weekday.El ReyBarry Singer Gallery[ photoq ]––––SWINDLE MAGAZINE––––Risen MagazineRuavista - Signs of the Cityexto.be - kunst galeries van 1382 kunstenaarsFilm en TVThe Internet Movie Database (IMDb)Cinema.nl: VoorpaginaforaScholieren.com Forum - powered by vBulletinSportVoetbal International - HomeSportOne.nl - HomeFR-Fans.nl & FR-Forum.nl: Dé combi voor Het Legioen!wielrennen.pagina.nl prikbordMichael Boogerd Fan Club Internet - The Official - www.michaelboogerd.nlFansite Marc de Maarerikdekker.nl >> officiële website van deze wielrenner >> homepageSteven De JonghMichael Rasmussens homepage: NewsTheo Eltink fanpageRabobank - WielrennenOfficial Karsten Kroon Fansitebasgiling.nl >> homepageJoost Posthuma - Official websiteTorrentsTorrentspy.com - The Largest BitTorrent Search Enginemininova : the ultimate bittorrent source!NieuwsIndymedia NL (Nederland)Grenzeloos: De wereld begrijpen om de wereld te veranderenBladwijzerwerkbalkmapVideo - the DOSSIEREen fiets kopen | DSTV Trinity, de Studenten Triathlon Vereniging van Delft!Nederland 4één - teletekst |
Ik heb geen favorietenlijst. :)
Hield hem vroeger wel bij, maar na een crash van de PC ben er niet weer aan begonnen... |
Veschillende torrentsites
|
Sites m.b.t. school, onderverdeeld in biochemie, biologie, chemie, laboratorium, medisch, wiskunde en opzoeken.
Verder nog de site van het CBR, surfspot, chatsite van DOP, talk2 oploader en gedichtenfreaks. |
Citaat:
|
Oeh, ik heb ook die schoolexcursie gedaan.
Alhoewel ik Wageningen verder wel leuk vind, kwam ik er snel achter dat dit niet mijn universiteit zou worden. |
|
Citaat:
|
Oh, ik moest een presentatie maken over genetische manipulatie.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |