![]() |
Crash.
Geweldige film, het beeldt een perfecte realiteit uit, de harde waarheid komt uitstekend naar voren. Ik raad hem jullie aan !
~Fenom. |
Ik vond er geen bal aan en het raakte me totaal niet, die oscar vond ik dan ook zeer onverdiend (n)
|
Het ging wel. Ik vond 'm niet geweldig, maar dat kwam voornamelijk door de muziek.
|
Prima film.
|
Heerscht!
Tsja, smaken verschillen hè?
Spoiler
|
Citaat:
|
Ja inderdaad bedankt Nala (n)
|
Citaat:
Spoiler
~Fenom. |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
|
Toevallig gisteren gezien :)
ik vond het een mooie en boeiende film, en die scene die hierboven al beschreven staat was idd heel erg mooi. Maar wel spoilers gebruiken voortaan! |
Erg goede film (y)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Ik vond ´m wel ok. |
Oh fuck, sorry niet bij stilgestaan. Dacht dat het niet echt meer nodig was omdat hij nu al een tijdje uit was :bloos:
Maar zal er op letten :) |
Gister pas gezien, maar een mooie film. Vooral ook door de muziek, goed gekozen (Y)
|
Citaat:
|
Ik heb hem vorig jaar in de sneak gezien. Erg gave film, sprak me heel erg aan.
Hier en daar lag het er wat te dik bovenop, maar het reallisme in het verhaal - en het verhaal op zichzelf al - sprak me erg aan. En tja, Stereophonics op het einde maakte het helemaal geweldig. (y) |
Citaat:
|
Pebbles houdt huis :rolleyes:
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v6...sh-8-large.jpg Verder een uitstekende film. Traantje gelaten bij de Stereophonics. Whisky bij de Irish Pub. Swingen bij de Infadels. Prima avond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is inderdaad een hele vette film..
Spoiler
edit door pebbles: spoilers gebruiken!! |
ik vond 'm goed! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom: alles wat ook maar iets gaat over de inhoud van een film in spoilers zetten :) |
Citaat:
|
Zwaar overgewaardeerd.
Goeie dialogen, Don Cheadle en Terrence Howard waren sterk, maar Newton and Bullock bakten er niks van. De meerdere toevalligheden waarbij de personages met elkaar te maken krijgen zijn wel erg ongeloofwaardig, en de overdosis slow-motion en Oosterse huilmuziek komt gewoon veel te geforceerd over,
Spoiler
|
Citaat:
|
Ryan philipi speelt hier toch ook in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |