![]() |
Wat voor computer heb jij?
Ikzelf heb een Mac... (Dat wil zeggen: een Apple Macintosh).
Ik ben benieuwd naar wat andere mensen op dit forum voor computer hebben, en wat voor besturingssysteem. |
heb hier zowel een linux ( ubuntu ) als windows ( xp ) machientje draaien :)
erg nuttig topic btw :o |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
En het staat ook nog eens in het verkeerde subforum. (in iedergeval het software gedeelte) Dus gaarne ff deze topic verhuizen naar s&m en een (eventuele) bewerking van de starterspost, beste forumbaas Helaas is het te voorspellen dat het gros een windows os op hun bak hebben staan. Ouders pc: windows xp prof Eigen pc: windows xp prof sp2 en suse 10.0 Laptop: windows xp home sp2 en suse 10.0 |
...@ Freyk: bederf de pret maar weer... :P
|
Ja, en als je meerdere hebt en het is iets te beperkt (ondanks de anders)>
|
ik heb linux en windows dual boot, ik mis een antwoord. :s
|
Ik heb een:
Gigabyte GA-k8NF-9 AMD Athlon 64 3500+ Venice 1 Gig Kingston intern geheugen Saphire X800XL 680 Gigabyte opslagruimte verdeeld over 5 schijven Ik draai Windows XP pro met SP2 |
ik heb op al mijn pc's (gedeeltelijk van mijn broer, behalve mijn eigen eigen) winxp met sp2
mijn pc: asus a8n mobo, met een athlon 64 3000+ , @ 1800 mhz 2048 pc 3200 dane elec ram wd800 80 gb harddisk n6600gt 128 mb andere pc een soket a mobo, met een 1.1 gb amd duron 4 gb harde schijf mx4400 videokaart pc ouders baggerding athlon xp 1700+ 40 gb harddisk, ati radeon 9200 se , loopt echt continue vast :mad: allemaal xp sp2 |
Bla bla wat is het nut van dit topic?
btw heb win xp home en op andere pc win 2k pro |
1 Windows, 1 Mac Os X en 1 Linux (Ubuntu)
|
De computer waar ik het meest gebruik van maak:
AMD Athlon64 3200+ Venice Asock 939 Dual SataII 512mb ram Geforce 5700LE XP, sp2 |
Citaat:
|
misschien speelt hij niet zoveel games, of hij speelt hele oude lelijke games :D
|
Momenteel werk ik het meest op mijn 64 3000+ Venice met 1 GB, Asus A8S-X en GF6600. Niet echt geweldig snel, maar puur op stilte gebouwd, en dat hoor je (of beter gezegd niet :)) onder XP Professional SP2. Ik heb XP x64 geprobeerd maar daarvan is de driver- en apps support me (nog) te slecht.
|
Vaste bak (specs weedik niet precies uit m'n hoofd met dual boot met windows (xp), en gnu/linux (debian) en os x.
Laptop: dell precision m70. Heeft dual boot met windows (xp) en gnu/linux (gentoo), maar laatste heeft nog veel finalizing nodig, dat ga ik volgende week wel doen. M'n pa draait windows xp en debian. :cool: Brakke poll. |
Pc en notebook;
Asus P4C800-E Dlx, P4 Northwood 2.8@3, 1GB, 670GB (4 schijven), 6600GT NEC Versa P550 met P-M Dothan 750, 1GB, 80GB + 80 2.5'' extern, x300 Allebei op win xp pro sp2. De notebook voldoet qua snelheid al zou ik wel een snellere hdd willen, huidige is 4200tpm. M'n bak zou wel een snellere cpu mogen, maar daarvoor vind ik de huidige prijzen wat te. |
windows, vooral omdat hier al mijn programma's en games werken, terwijl ze dat op linux niet doen.
Ik wil nog wel eens mijn schijf splitten in 2 partities, maar ik moet nu eerst wat schijfruimte maken en een goeie distro vinden en vooral zorgen dat mijn windows dan nog werkt. |
Windows xp & CentOS 4.3
CentOS is een oude P4 en Windows XP is een even oude AMD 2100+ |
eigen pc :
amd athlon XP 2200+ ( 512 MB ram Geforce 6800LE (128 mb) (was ooit een gf 4 mx 440, en dit werkt echt een stuk beter) draaiende windows XP pro service pack 2 ondanks de leeftijd en ondertussen is die wel wat verouderd, bevalt t prima. pc zaak : Intel celeron 2.0ghz intel graphics accelerator (of zo, on-board 64mb video'kaart' in elk geval) 256 mb ram draaiende windows xp pro sp 2 voldoet prima voor kantoorzaken. af en toe een spelletje wil ook prima, maar Doom 3 draait er nou niet echt geweldig op natuurlijk. |
Wat is 'anders' dan? Symbyan OS? ;) :D
|
Citaat:
dos, |
En toen werd het weer het xduizendste watvoorpc heb jij topic...
Heb een x86 bak staan met freebsd en winxp |
Windows (XP).
Met en AMD Athlon 3500+, 1gb ram, 2x 300 gb hd, asus 6600 GT pcx. Overigens bericht ik dit op mijn oude, een met win 2k, 450 mhz pentium III,128 mb ram, 6gb hd en een 8 (!) mb videokaart. |
De PTP-11 staat er niet bij :(
Maar even serieus, ik draai Windows. Als je veel spellen speelt kun je eigenlijk niet anders. |
laptop: Windows XP SP2
desktop: Ubuntu |
Poll van niets, maarja.
Mijn laptop: Acer, AMD Athlon Mobile 3000+, 512 MB RAM, 64 MB Radion 9200, 40 GB HDD Dualboot: Windows XP SP2 & Debian Mijn werkstation: AMD Athlon64 3500+, 2.0 GB RAM, 256 MB GeForce 7800 GTX, 200 GB HDD Dualboot: Windows XP SP2 & Ubuntu |
Citaat:
|
Citaat:
En voor verdere vragen verwijs ik je door naar Google :p. |
Citaat:
Zijnplaatjes, Ubuntu:) (van Ubuntu, dus met Gnome, er zijn verschillende smaken Ubuntu, KUbuntu heeft ipv Gnome, KDE en zo zijn er wel meer.) |
ik heb een kut pc, met een brakke os :( en heb geen zin om hem te formatteren.
|
je bent ook lelijk. Ik heb een barebone een zilveren.
|
Beter lelijk dan een tuub met een barbone en dan al helemaal een barbone in je nick name, fucking hell.
|
Citaat:
En wat voor computer ik heb? Gewoon, zo een met een scherm, een kast, een printer en boxen. Een keer in de zoveel tijd fikt er iets af en dat vervang ik dan ten koste van teveel euro's. :D |
Citaat:
|
FreeBSD. :cool:
Maar een OS is geen computer, hoor. :o |
ik weiger te antwoorden zolang ik niet meerdere kan kiezen :o
|
Windows XP SP2 x 2
Desktop: Athlon 64 X2 3800+ 2048MB XFX Geforce 7800GT 256MB Laptop: P4 2.4GHz 512MB Intel Extreme Graphics 2 crap |
als we hier gewoon lekker beetje doorspammen zitten we zo aan de 500 posts en kan dees weer dicht :)
|
Citaat:
weet iemand een simpele manier om mijn partitie in tweeen te splitten? |
Citaat:
|
Citaat:
http://rulzofpunk.free.fr/images/CheeseburgerHelmet.jpg |
Windows ('98) :o
|
Citaat:
|
geweldig plaatje