Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat vind je sexy? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=139510)

Black Sugar 25-06-2002 13:37

Wat vind je sexy?

Wat vind je sexy kleding?
En waneer verwacht je het van welke personen? (denk aan vriend(in) popsterren e.d.)
Draag je zelf weleens sexy kleding.
Zo ja, bij welke gelegenheden?

Ps: lingerie inbegrepen.

MelodyofÐeath 25-06-2002 13:40

me vriendjuhding :D heeeeeel sexiej

ik vind ewmmmmmmmmmm...gewoon..armen sexie :), met mooi t-shirt aan enzo..wauw :)
maarem ik draag neit echt vaak sexie kleding. denk ik, niet met die bedoeling ofso

Roos 25-06-2002 13:42

Poeh moeilijk.
Als ik kijk naar mezelf, draag ik niet vaak sexy kleding. Alleen m'n galajurken etc. zijn wat meer sexy dan dagelijks, denk ik. Oh en m'n lingerie (ik voel weer een verslaving opkomen :o)

Heel bloot vind ik absoluut niet sexy, maar ordinair.

Voor mannen is het moeilijker, maar een mooi pak/smoking doet het goed.
Of een beige dockers d5 met een polo'tje erop. Dat staat mooi :)

Verder.. donkere ogen, een beetje ongeschoren, mooie lippen.

kaleidoscope 25-06-2002 13:46

Sikjes en bakkebaarden :)

Mysterons 25-06-2002 13:46

als een jongen (of meisje, maar je ziet het vaker bij jongens) een hele grote broek aan heeft waar zn boxer bovenuit komt :D, als een jongen een soort van blouse aan heeft die openstaat (moet ie wel beetje bruin zijn :)) als een jongen lekker bruin is, bij een meisje vind ik wit juist mooi, met zwart opgemaakte ogen. als een meisje een rokje met netpantys aanheeft, of een ernstig laaghangende broek met een riem.
maarja, het ligt altijd aan de persoon die het aanheeft.
op dit moment is er maar een iemand sexy voor me :o

Ilsch 25-06-2002 14:10

Citaat:

CemetarySlut schreef:
idd.. beetje niet geschoren doet het ook goed..

kaleidoscope 25-06-2002 14:12

Citaat:

MelodyofÐeath schreef:
me vriendjuhding :D heeeeeel sexiej

ik vind ewmmmmmmmmmm...gewoon..armen sexie :), met mooi t-shirt aan enzo..wauw :)
maarem ik draag neit echt vaak sexie kleding. denk ik, niet met die bedoeling ofso

Dorannie...dr net stond er nog iets anders,jij sneaky persoon :P dr net stond er "een bepaalde forummer" wie is jouw vriendjeding dan? :p

]{ing 25-06-2002 14:16

latex rokjes, corsetten, skatebroeken, korte topjes *denk* tongpiercings, netpanty's, streepjespanty's.. :o

a new noise 25-06-2002 14:43

Citaat:

]{ing schreef:
latex rokjes, corsetten, skatebroeken, korte topjes *denk* tongpiercings, netpanty's, streepjespanty's.. :o
komt beetje overeen:

Latex/Gothic -> latex rokjes/jurken (broeken ook wel), gothic jurkjes, gothic rokken, gothic gewaden :p, corsetten...

geen leer -> koop dan aub latex :)

"Alternatief" -> Gordijnstof wijduitlopende broeken :), simpel zwart jurkje + kisten

ja kben beetje oversext ;)

]{ing 25-06-2002 14:44

Citaat:

a new noise schreef:

komt beetje overeen:

Latex -> rokjes/jurken (broeken ook wel)
Gothic -> jurkjes, rokken, gewaden :p, corsetten
"Alternatief" -> Gordijnstof wijduitlopende broeken :), simpel zwart jurkje + kisten

geen wijduitlopende broeken, ik vind alleen skatebroeken sexy geloofik.. (tenminste, overseas broeken enzo vind ik maar niets, en die lopen wijd uit) en mooie kisten inderdaad.. skateschoenen oowk

a new noise 25-06-2002 14:47

Citaat:

]{ing schreef:

geen wijduitlopende broeken, ik vind alleen skatebroeken sexy geloofik.. (tenminste, overseas broeken enzo vind ik maar niets, en die lopen wijd uit) en mooie kisten inderdaad.. skateschoenen oowk

khou niet van boven wijd bij meiden.... moet wel ass-tight zijn ;)

]{ing 25-06-2002 14:59

Citaat:

a new noise schreef:

khou niet van boven wijd bij meiden.... moet wel ass-tight zijn ;)

hmm mja zit wat in ;)

maar toch.. ze hoeft toch niet altijd een skatebroek te dragen :confused: :p

nare man 25-06-2002 15:00

Bij meisjes vind ik het eigenlijk heel moeilijk te bepalen. Bepaalde kleren kunnen bij persoon A heel sexy staan, maar bij persoon B gewoon ordinair.

Wat ik over het algemeen wel mooi vind zijn de standaarddingen, gewoon een mooie donkerblauwe of beige broek, niet ál te strak, da's ordi, en gewoon een leuk truitje, blousje en een jasje eroverheen oid...als het allemaal mooi zit en het meisje heeft een mooi figuur dan vind ik dat wel heel sexy ja :)

Alex 25-06-2002 15:08

gewoon een beige rokje van linnen en een zachtroze polo erop ofzo.. leuke zomerse schoenen eronder :)

Scarlett 25-06-2002 15:16

Citaat:

CemetarySlut schreef:
En dan van die mooie ogen en zo'n ondeugend lachje erboven.. *zwijmel* ... *moet meteen aan iemand denken*

:D Ik ga nog even verderdenken.

Ilsch 25-06-2002 15:21

skatebroek met t shirt erop en dan dus beetje ongeschoren.. jummie :D (en nee, das niet bij iedereen zo.. maar.. noujah...)

nare man 25-06-2002 15:22

Citaat:

Alex schreef:
gewoon een beige rokje van linnen en een zachtroze polo erop ofzo.. leuke zomerse schoenen eronder :)
Mja idd...maar dan wel het liefst nét even anders

Wat ik echt vreselijk vind is het standaardwerk: zo'n felroze polo van Lacoste, spijkerjasje erop, bootschoenen, rommelig knotje...blegh

Wees een origineel dames!

Kubstudent 25-06-2002 15:27

Kleding waarin je kunt zien dat een meisje/dame zich prettig voelt. Dat maakt de dame in kwestie meestal al meteen een stuk sexier... Ik vind stijlvol zowiezo veel aantrekkelijker en het verlengde hiervan is dus sexy... :D

Maar dames die met de goederen te koop lopen (wat een beeldspraak :D) zijn voor mij echt niet meteen sexy.

punkrock-bastard 25-06-2002 15:58

meisjes met groene haren *knipoogt naar Iris*

F0RuM-PuNK 25-06-2002 16:10

stiletto , pumps gedoe :p....
ja laarzen en hoge hakken doen het ook goed :o

Ja ik ga voor slutty :P :P ;)

kaleidoscope 25-06-2002 16:26

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:

:o

Esmée 25-06-2002 16:27

Ik kan van een bepaalde uitstraling echt helemaal de kriebels krijgen. Moeilijk uit te leggen, in elk geval een zelfverzekerde blik met doordringende ogen, maar die toch ook weer wat liefs heeft. En goed gekleed, klasse uitstralend > maakt het af.

]{ing 25-06-2002 16:29

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:
stiletto , pumps gedoe :p....
ja laarzen en hoge hakken doen het ook goed :o

waarom op oude nickname? :confused:

Built to last 25-06-2002 16:32

Citaat:

]{ing schreef:

waarom op oude nickname? :confused:

wat is zn nieuwe dan?

shanli 25-06-2002 16:33

wat ik wel mooi vind(ik weet wel niet of ik het 'sexy' vind):een jongen met dreads,t-shirt maakt niet uit,een driekwart broek of net op de knie of zo,behaarde benen en sandalen :cool: (dit klinkt raar),galajurken zijn ook sexy(bij bepaalde personen),een jo,ngen uit mijn klas vind ik altijd sexy,maar ik kan em niet echt beschrijven.
Ooooh,gisteren belde ik bij em aan en een vriend van em was daar,haar tot aan de kin,een bruin gezicht en zo'n polo dat erg bij zijn huidskleur paste,oooooooh :geil:
en sikjes en bakkebaarden zijn ook mooi ;)

]{ing 25-06-2002 16:38

Citaat:

Built to last schreef:

wat is zn nieuwe dan?

a new noise

zelfde avatar toch..

Alet 25-06-2002 17:04

Citaat:

rosi schreef:
Oh en m'n lingerie (ik voel weer een verslaving opkomen :o)

Ik ben ook weer es dringend op zoek naar nieuwe setjes, maar alle winkels hangen tegenwoordig vol met bikini's! :gefrustreerd:

Citaat:

nare man schreef:
Mja idd...maar dan wel het liefst nét even anders

Wat ik echt vreselijk vind is het standaardwerk: zo'n felroze polo van Lacoste, spijkerjasje erop, bootschoenen, rommelig knotje...blegh

Wees een origineel dames!

Nee, jullie zijn lekker origineel tegenwoordig...:rolleyes:
Gele Gant/Dockers shorts, rode polo RL/Tommy/whatever, puma's, Polo petje... (oeh! ;))
Ik bedoel, als het leuk staat, waarom zou je het dan niet dragen?

Ik vind een overhemd uit de broek sexy :) zelfs als hij er weer een trui over draagt, verder natuurlijk nonchalant haar. Ik kan een schattig nekje (en rug!) ook supersexy vinden :o
En niet te vergeten de stem!

Li 25-06-2002 17:16

mooi zittende broek met een leuk overhemd, shirt of polo.
dat in combinatie met mooi haar en een superlief gezicht:)
*zucht*

Black Sugar 25-06-2002 17:16

Citaat:

punkrock-bastard schreef:
meisjes met groene haren *knipoogt naar Iris*
:eek: *bloos*

acid-star 25-06-2002 17:20

Jongetjes
bakkebaarden!!! Ja sorry hihihi :)
eyeliner (niet teveel aub)
sigaretten *tsja*
heupbroeken
strak strak strakke topjes

meisjes
streepjespanty's

eehm.. ja dat was het wel...

maar 25-06-2002 17:30

Citaat:

Alet schreef:

Ik vind een overhemd uit de broek sexy :) zelfs als hij er weer een trui over draagt, verder natuurlijk nonchalant haar. *knip*

Precies! Het moet allemaal niet te geforceerd of perfect zijn, maar wel verzorgd en stijlvol. Dat in combinatie met een zwoele stem, en gezicht en houding die klasse uitstralen (he Esmee :)), en klaar is kees :D. Voorbeeldje: Hugh Grant (y)

*Fallen_Tear* 25-06-2002 17:36

Jongen: Wijd uitlopende broek ( best meisjes model dus ), rokken kunnen ook heel mooi staan. Een een mauwloos shirt met gespierde armen is ook heel mooi ( denkt aan een zekere Meastrecks ) En verder lieve/vrolijke oogjes :)

Meisjes: mooi figuurtje, en dat hoeft echt niet slankt te zijn, leuk gezicht. En qua kleding weet ik het eigenlijk niet :confused: :p

the reflecting god* 25-06-2002 17:53

jochjes:

Zwarte strakke broeken met allemaal flutsels erop en eraan, zwarte strakke truitjes,heupbroek, rokken,gaastruitjes,new rocks :o ,skatebroekjes,adijasjes....

meisjes:

streeppantys,streepsokken met jaratels :o ,korte rokjes,corsettjes,jurken,kissies,kanten frutsels

Freyja 25-06-2002 18:04

Geen shirt en dan zo'n wijde broek (met of zonder onderbroek erboven uit)

shanli 25-06-2002 18:10

Citaat:

Alet schreef:

daar zeg je zoiets,ik ken een jongen met echt een hele,hele,hele mooie stem,zo laag en warm,kee,ik kan het niet uitleggen.

Alet 25-06-2002 18:24

Citaat:

shanli schreef:

daar zeg je zoiets,ik ken een jongen met echt een hele,hele,hele mooie stem,zo laag en warm,kee,ik kan het niet uitleggen.

Het is bij mij eigenlijk het accent wat het hem doet, een errr (is hier vrij schaars nl) en zorgvuldige woordkeuze doet wonderen bij mij ;)

shanli 25-06-2002 18:31

Citaat:

Alet schreef:

Het is bij mij eigenlijk het accent wat het hem doet, een errr (is hier vrij schaars nl) en zorgvuldige woordkeuze doet wonderen bij mij ;)

eumz,nee,bij mij de 'klank' van de stem,en de woordkeuze,hmmz,als ie veel intulecctuele(of schrijf je dat in godsnaam) dan knap ik wel op em af.

Nuck 25-06-2002 18:37

Citaat:

maar schreef:

Precies! Het moet allemaal niet te geforceerd of perfect zijn, maar wel verzorgd en stijlvol. Dat in combinatie met een zwoele stem, en gezicht en houding die klasse uitstralen (he Esmee :)), en klaar is kees :D. Voorbeeldje: Hugh Grant (y)

(y)

Hij mag een ruig koppie hebben, maar wel verzorgd. En moooooie donkere ogen om in te verdrinken :D.

Zucht....:o

2young2live 25-06-2002 18:47

euhm....bij een vrouw vinnik een corset heeeeel mooi, en verder mooie gothic jurken, rokken truitjes enzow

en bij een man euhm......oja ik heb t al , een lange zwarte jas, tot aan de grond, geen leer.....dat vinnik ZO sexy :D

italianboy 25-06-2002 18:49

een vrouw op redelijk hoge hakken met een krijtpak(liefst donkerbruin met lichtere streep aan en een licht gebruinde huid met onder t pakje een warmrood shirtje met een beetje blote hals..

*zwijmel*

shanli 25-06-2002 18:49

Citaat:

2young2live schreef:
euhm....bij een vrouw vinnik een corset heeeeel mooi, en verder mooie gothic jurken, rokken truitjes enzow

en bij een man euhm......oja ik heb t al , een lange zwarte jas, tot aan de grond, geen leer.....dat vinnik ZO sexy :D

de matrix,*zwijmel* *zwijmel* die gast was zooooooooooooo sexy :( :D

2young2live 25-06-2002 18:57

Citaat:

shanli schreef:

de matrix,*zwijmel* *zwijmel* die gast was zooooooooooooo sexy :( :D

ja ja ja jij snapt me! moet je ook es Dracula 2000 kijkeh...damn die gast is lekker :o

a new noise 25-06-2002 18:59

Citaat:

CemetarySlut schreef:

:o

pijpbek ! zo snel al :) ?

de 25-06-2002 19:01

mm...mijn mening kan enigzins beïnvloed zijn :o:

dkny schoenen
beige linnen broek
wit hempje, hoogstwaarschijnlijk h&m
zwart vestje

Friso 25-06-2002 19:05

Donkerbruin glanzend haar vind ik mooi, evenals een nette broek met een persvouw, en daaronder hakken. Of, zoals italianboy zei, een pak met krijtstreep.In ieder geval een zelfverzekerde uitstraling, mooie benen en stijlvol gekleed met veel klasse

*~*DOOR*~* 25-06-2002 19:09

jochjes

bakkebaarden uiteraard :o
baggy broek (niet superwijd dus) met zwarte doc's of gewoon allstars eronder
overhemd met korte mouwen (wel redelijk strak dan :o) of juist een super oversized trui (die ik dan mag lenen enzo ;))

En dan het liefst in het zwart, of in een lieve zelfbedachte combinatie :)

ow en ploefhaar is echt *:)*

meisjes

heupbroeken :)
zigeunerrokken die ook op je heupen zitten , met een kort hemdje met pofmouwtjes,of met open schouders erbij en veel kettingen en dan van die lage laarsjes met van die dunne hakken

en corsetten uiteraard.

Faery 25-06-2002 19:30

ik ga voor de lipleesbroeken en te korte topjes >:]

halve banaan 25-06-2002 19:41

Citaat:

Black Sugar schreef:
Wat vind je sexy kleding?
En waneer verwacht je het van welke personen? (denk aan vriend(in) popsterren e.d.)
Draag je zelf weleens sexy kleding.
Zo ja, bij welke gelegenheden?

Ps: lingerie inbegrepen.

Heeft vaak niets met kleding te maken, gaat om de uitstraling. Maar over het algemeen, bij dames met wat wijdere broeken en dan de bovenkant van de broek weer wat strakker, en daarboven weer een strak truitje :o :D
Maar nogmaals vaak staat het pas sexy al de debetreffende persoon dat uitstraalt...

italianboy 25-06-2002 19:45

Citaat:

Friso schreef:
Donkerbruin glanzend haar vind ik mooi, evenals een nette broek met een persvouw, en daaronder hakken. Of, zoals italianboy zei, een pak met krijtstreep.In ieder geval een zelfverzekerde uitstraling, mooie benen en stijlvol gekleed met veel klasse
zullen we een club oprichten?

wij-geilen-op-zelfverzekerde-stijlvol-geklede-bruin-harige-25-jarige-carriëre-makende-vrouwen-met-niet-dikkere-borsten-dan-cup-c-anders-valt-daar-te-veel-aandacht-op-en-dat-is-niet-de-bedoeling-met-zo'n-mooi-hoofdje-club

Marshall 25-06-2002 20:43

Citaat:

italianboy schreef:

zullen we een club oprichten?

wij-geilen-op-zelfverzekerde-stijlvol-geklede-bruin-harige-25-jarige-carriëre-makende-vrouwen-met-niet-dikkere-borsten-dan-cup-c-anders-valt-daar-te-veel-aandacht-op-en-dat-is-niet-de-bedoeling-met-zo'n-mooi-hoofdje-club

count me in... heb by the way nix tegen dezelde vrouwen met blonde haartjes :D ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.