![]() |
Wat vind je sexy?
Wat vind je sexy kleding?
En waneer verwacht je het van welke personen? (denk aan vriend(in) popsterren e.d.) Draag je zelf weleens sexy kleding. Zo ja, bij welke gelegenheden? Ps: lingerie inbegrepen. |
me vriendjuhding :D heeeeeel sexiej
ik vind ewmmmmmmmmmm...gewoon..armen sexie :), met mooi t-shirt aan enzo..wauw :) maarem ik draag neit echt vaak sexie kleding. denk ik, niet met die bedoeling ofso |
Poeh moeilijk.
Als ik kijk naar mezelf, draag ik niet vaak sexy kleding. Alleen m'n galajurken etc. zijn wat meer sexy dan dagelijks, denk ik. Oh en m'n lingerie (ik voel weer een verslaving opkomen :o) Heel bloot vind ik absoluut niet sexy, maar ordinair. Voor mannen is het moeilijker, maar een mooi pak/smoking doet het goed. Of een beige dockers d5 met een polo'tje erop. Dat staat mooi :) Verder.. donkere ogen, een beetje ongeschoren, mooie lippen. |
Sikjes en bakkebaarden :)
|
als een jongen (of meisje, maar je ziet het vaker bij jongens) een hele grote broek aan heeft waar zn boxer bovenuit komt :D, als een jongen een soort van blouse aan heeft die openstaat (moet ie wel beetje bruin zijn :)) als een jongen lekker bruin is, bij een meisje vind ik wit juist mooi, met zwart opgemaakte ogen. als een meisje een rokje met netpantys aanheeft, of een ernstig laaghangende broek met een riem.
maarja, het ligt altijd aan de persoon die het aanheeft. op dit moment is er maar een iemand sexy voor me :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
latex rokjes, corsetten, skatebroeken, korte topjes *denk* tongpiercings, netpanty's, streepjespanty's.. :o
|
Citaat:
Latex/Gothic -> latex rokjes/jurken (broeken ook wel), gothic jurkjes, gothic rokken, gothic gewaden :p, corsetten... geen leer -> koop dan aub latex :) "Alternatief" -> Gordijnstof wijduitlopende broeken :), simpel zwart jurkje + kisten ja kben beetje oversext ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch.. ze hoeft toch niet altijd een skatebroek te dragen :confused: :p |
Bij meisjes vind ik het eigenlijk heel moeilijk te bepalen. Bepaalde kleren kunnen bij persoon A heel sexy staan, maar bij persoon B gewoon ordinair.
Wat ik over het algemeen wel mooi vind zijn de standaarddingen, gewoon een mooie donkerblauwe of beige broek, niet ál te strak, da's ordi, en gewoon een leuk truitje, blousje en een jasje eroverheen oid...als het allemaal mooi zit en het meisje heeft een mooi figuur dan vind ik dat wel heel sexy ja :) |
gewoon een beige rokje van linnen en een zachtroze polo erop ofzo.. leuke zomerse schoenen eronder :)
|
Citaat:
:D Ik ga nog even verderdenken. |
skatebroek met t shirt erop en dan dus beetje ongeschoren.. jummie :D (en nee, das niet bij iedereen zo.. maar.. noujah...)
|
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is het standaardwerk: zo'n felroze polo van Lacoste, spijkerjasje erop, bootschoenen, rommelig knotje...blegh Wees een origineel dames! |
Kleding waarin je kunt zien dat een meisje/dame zich prettig voelt. Dat maakt de dame in kwestie meestal al meteen een stuk sexier... Ik vind stijlvol zowiezo veel aantrekkelijker en het verlengde hiervan is dus sexy... :D
Maar dames die met de goederen te koop lopen (wat een beeldspraak :D) zijn voor mij echt niet meteen sexy. |
meisjes met groene haren *knipoogt naar Iris*
|
stiletto , pumps gedoe :p....
ja laarzen en hoge hakken doen het ook goed :o Ja ik ga voor slutty :P :P ;) |
Citaat:
|
Ik kan van een bepaalde uitstraling echt helemaal de kriebels krijgen. Moeilijk uit te leggen, in elk geval een zelfverzekerde blik met doordringende ogen, maar die toch ook weer wat liefs heeft. En goed gekleed, klasse uitstralend > maakt het af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik wel mooi vind(ik weet wel niet of ik het 'sexy' vind):een jongen met dreads,t-shirt maakt niet uit,een driekwart broek of net op de knie of zo,behaarde benen en sandalen :cool: (dit klinkt raar),galajurken zijn ook sexy(bij bepaalde personen),een jo,ngen uit mijn klas vind ik altijd sexy,maar ik kan em niet echt beschrijven.
Ooooh,gisteren belde ik bij em aan en een vriend van em was daar,haar tot aan de kin,een bruin gezicht en zo'n polo dat erg bij zijn huidskleur paste,oooooooh :geil: en sikjes en bakkebaarden zijn ook mooi ;) |
Citaat:
zelfde avatar toch.. |
Citaat:
Citaat:
Gele Gant/Dockers shorts, rode polo RL/Tommy/whatever, puma's, Polo petje... (oeh! ;)) Ik bedoel, als het leuk staat, waarom zou je het dan niet dragen? Ik vind een overhemd uit de broek sexy :) zelfs als hij er weer een trui over draagt, verder natuurlijk nonchalant haar. Ik kan een schattig nekje (en rug!) ook supersexy vinden :o En niet te vergeten de stem! |
mooi zittende broek met een leuk overhemd, shirt of polo.
dat in combinatie met mooi haar en een superlief gezicht:) *zucht* |
Citaat:
|
Jongetjes
bakkebaarden!!! Ja sorry hihihi :) eyeliner (niet teveel aub) sigaretten *tsja* heupbroeken strak strak strakke topjes meisjes streepjespanty's eehm.. ja dat was het wel... |
Citaat:
|
Jongen: Wijd uitlopende broek ( best meisjes model dus ), rokken kunnen ook heel mooi staan. Een een mauwloos shirt met gespierde armen is ook heel mooi ( denkt aan een zekere Meastrecks ) En verder lieve/vrolijke oogjes :)
Meisjes: mooi figuurtje, en dat hoeft echt niet slankt te zijn, leuk gezicht. En qua kleding weet ik het eigenlijk niet :confused: :p |
jochjes:
Zwarte strakke broeken met allemaal flutsels erop en eraan, zwarte strakke truitjes,heupbroek, rokken,gaastruitjes,new rocks :o ,skatebroekjes,adijasjes.... meisjes: streeppantys,streepsokken met jaratels :o ,korte rokjes,corsettjes,jurken,kissies,kanten frutsels |
Geen shirt en dan zo'n wijde broek (met of zonder onderbroek erboven uit)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij mag een ruig koppie hebben, maar wel verzorgd. En moooooie donkere ogen om in te verdrinken :D. Zucht....:o |
euhm....bij een vrouw vinnik een corset heeeeel mooi, en verder mooie gothic jurken, rokken truitjes enzow
en bij een man euhm......oja ik heb t al , een lange zwarte jas, tot aan de grond, geen leer.....dat vinnik ZO sexy :D |
een vrouw op redelijk hoge hakken met een krijtpak(liefst donkerbruin met lichtere streep aan en een licht gebruinde huid met onder t pakje een warmrood shirtje met een beetje blote hals..
*zwijmel* |
Citaat:
|
Citaat:
ja ja ja jij snapt me! moet je ook es Dracula 2000 kijkeh...damn die gast is lekker :o |
Citaat:
|
mm...mijn mening kan enigzins beïnvloed zijn :o:
dkny schoenen beige linnen broek wit hempje, hoogstwaarschijnlijk h&m zwart vestje |
Donkerbruin glanzend haar vind ik mooi, evenals een nette broek met een persvouw, en daaronder hakken. Of, zoals italianboy zei, een pak met krijtstreep.In ieder geval een zelfverzekerde uitstraling, mooie benen en stijlvol gekleed met veel klasse
|
jochjes
bakkebaarden uiteraard :o baggy broek (niet superwijd dus) met zwarte doc's of gewoon allstars eronder overhemd met korte mouwen (wel redelijk strak dan :o) of juist een super oversized trui (die ik dan mag lenen enzo ;)) En dan het liefst in het zwart, of in een lieve zelfbedachte combinatie :) ow en ploefhaar is echt *:)* meisjes heupbroeken :) zigeunerrokken die ook op je heupen zitten , met een kort hemdje met pofmouwtjes,of met open schouders erbij en veel kettingen en dan van die lage laarsjes met van die dunne hakken en corsetten uiteraard. |
ik ga voor de lipleesbroeken en te korte topjes >:]
|
Citaat:
Maar nogmaals vaak staat het pas sexy al de debetreffende persoon dat uitstraalt... |
Citaat:
wij-geilen-op-zelfverzekerde-stijlvol-geklede-bruin-harige-25-jarige-carriëre-makende-vrouwen-met-niet-dikkere-borsten-dan-cup-c-anders-valt-daar-te-veel-aandacht-op-en-dat-is-niet-de-bedoeling-met-zo'n-mooi-hoofdje-club |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |