![]() |
(Leren) schoenen verven
Ik ben van plan een paar pumps te gaan verven, maar ik weet niet zo goed waarmee ik dat kan doen en of het wel aanvaardbaar wordt als ik het zelf doe :p .
Heeft iemand dit wel eens gedaan? En met wat? |
Een studiegenootje verft haar schoenen met wat zij noemt 'schoenenverf'. Ik neem dus aan dat er verf speciaal voor schoenen bestaat. :confused:
Ze heeft witte schoenen zwart geverfd en na een tijdje komt het wit er op sommige plekken doorheen. Dus of het erg efficient is... |
Ik veranderde lang geleden mijn leren schoenen wel eens van kleur met gekleurde schoenpoets...
Ik ken ook mensen die benzinestiften gebruiken. |
Gekleurde schoenpoets is idd een idee.
Ik verfde mijn (leren) schoenen gewoon met een spuitbus dat werkt als je een hoop dunne laagjes over elkaar heen doet. Anders gaat het scheuren. |
Nooit gedaan, maar met een spuitbus zal het toch wel goed lukken zeker.
|
wat voor kleur wil je ze dan?
|
er is iig zwarte schoenenverf, eerst met ledercleaner schoonmaken en dan erop maar vraag me af of dat wel werkt :|
als het witte schoenen zijn en ze zijn erg vies moet je al een donkere kleur nemen om het te laten dekken denk ik :p |
Verven doe je toch altijd met verf :confused:.
|
ik had voor t gala gele ballerina's zilver gespoten en dat zag er zo uit, bleef best goed zitten, behalve dan toen er 124356459 mensen op mn schoenen gingen staan
|
Citaat:
thanks voor de reacties iig, ik wist ook niet dat er speciale verf bestaat voor schoenen dus daar ga ik even naar op zoek (y) en anders schoenpoets. Spuiten zie ik toch niet zo zitten :p @Broeder: niet persé :p |
Citaat:
je kan het ook verkleuren met andere middelen |
Citaat:
|
:)
broeder is lang niet zo gek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |