![]() |
Rare combinaties
Welke rare combinaties doen jullie op je broodje?
ik: pindakaas met gestampte muisjes |
Geen.
|
Ik doe geen rare combo's op mijn brood. Maar mijn vader had wel een keer shoarma-stamppot gemaakt. Gewoon stamppot rauw-andijvie, maar dan met reepjes shoarmavlees in plaast van spekjes. *Kots*
|
Pindakaas met:
- appel - banaan - suiker - hagelslag Maar zo raar zijn die niet; ik zie andere mensen ze ook wel eens eten. |
pindakaas met stukjes noot
|
kaas met hagelslag.
|
Citaat:
|
Is kaas met jam raar?
Pindakaas met suiker? Raarder dan dat wordt het hier nooit... |
pindakaas met banaan en dan in het tosti apparaat :o
|
Men neme een boterhammetje met pindakaas.
Daarboven op werpt men hagelslag (van die witte en bruine) Daar weer boven op komt een laagje schuddenbuikjes (dat zijn van die speculaas bonkjes) Andere combinaties zijn: Boterham + boter + Buggle chips Boterham + boter + Salmiakdrop Croissantje + kruidenboter + Ananas |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is echt heel erg lekker!
|
Ik doe trouwens ook wel eens speculaas tussen 2 witte boterhammen en dan in het tostiapparaat. Geen idee hoe ik ooit op dat idee ben gekomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn raarste combinatie is denk ik pindakaas met honing, maar dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg raar :o |
- pindakaas met aardbeienjam
- kaas met curryketchup - smeerkaas met appel - pindakaas met komkommer - chocopasta met banaan |
Kaas met zwart-wit hagelslag.
|
hagelslag met berlinerworstkaas <3 :bloos: (op brood dan wel he)
|
broodje met pindakaas en chocoladepasta :D
tosti met boter, kaas en banaan :D |
ik doe niet aan combinaties :o
of toch wel; een boterham met pure en melk hagelslag door elkaar, als een pak net leeg is. |
Drum 'n Bass met sambal.
|
Laatst bestelde hier iemand een frietje met softijs (softijs ipv saus, dus OP z'n friet) :D
Hoe kom je er op? :D |
Je hebt ook mensen die patat eten met yoghurt, rauwe eieren, olie en azijn.
|
- kaas + alle soorten zoetwaren (jam, appelstroop, honing etc.)
- kaas e/o alle soorten vleeswaren + sambal - kaas e/o alle soorten vleeswaren + picalilly - pindakaas + alle soorten zoetwaren, behalve appelstroop |
pindakaas met hagelslag
smeerworst met hagelslag |
Pindakaas met kaas
Pindakaas met jam Pindakaas met sambal Kaas met mosterd Kaas met appel Chocopasta en banaan enz enz |
Een vriendin van mij eet ragout op haar pannenkoek :(
|
Heinz tomatenketchup in de melk. Maar dat was vroeger. (y)
|
kaas met appelstroop :D
kaas met chocoladepast :D |
hmmm pindakaas met hageslag vind ik altijd heel erg lekker. en pindakaas met kaas is ook lekker!
|
Brie met aardbijen is goddelijk :):)
Witte chocolade met zwarte olijven net zo :):) of anders Nutella met 3 korrels zeezout :):) |
Pindakaas + banaan + suiker .. :D heerlijk..
of Pesto + komkommer |
pindakaas/smeerworst (y) .
|
Roomkaas+beenham+honigmosterd saus.
Eet ik altijd op m'n werk. :o En kaas met aardbeien jam. |
op brood niet, maar met spaghetti wel.
ik eet heel vaak spaghetti met yoghurt... :bloos: |
Citaat:
|
Pb&J, maar dat is een algemeen begrip tegenwoordig en ook niet meer zo raar denk ik. Kaas en jam op een croissantje
|
mosterd en tomaat :P
kiwi met orange marmelade <3 |
Citaat:
|
Tosti huttenkäse (schrijf je dat zo?) en appel, verdomme ik mis het tosti-ijzer zo.
En tosti kaas-mosterd-ui is vet lekker, alleen niet verstandig als je een sociaal leven hebt. |
Ik maakte vroeger weleens een tosti met kaas en kaviaar.
En chips op brood is lekker. |
Citaat:
Althans, stijlvoller dan mijn boterham met ketchup :o |
Ik word misselijk van dit topic. Het gekste wat ik ooit gedaan heb is zoveel mogelijk kruiden uit mijn vader's kruidenla op mijn tosti. kerrie, koenjit, djintan, al die zooi.
Ik doe trouwens nog steeds overal kaneel, mosterd of knoflook op. Gerechten waar je geen kaneel, mosterd of knoflook bij kan doen bestaan niet. |
Alles gaat met pindakaas:
Suiker, hagelslag, jam, kaas, smeerkaas, banaan, komkommer, sambal, smeerworst, etc. Verder kan je ook overal appelmoes op gooien. |
misschien niet zo heel raar:
2 speculoosjes met daartussen een plakje kaas en confituur (y) |
Citaat:
serving suggestion: broodje kaas-hagelslag met een tosi-ijzer eromheen. na 2 minuutjes tosti-ijzer eraf pellen (:P) en dan heb je.. vloeibare kaas-hagelslag met een knapperig broodlaagje eromheen. nee echt dat is ZO lekker :D |
Citaat:
of plak je er dan gauw een andere boterham op ? :p |
beschuit + kaas + appelstroop + krentenbrood... :) :)
|
Niet echt gekke dingen maar:
- tosti met walnoot en/of rozijn - boterham met boter en rozijnen - boterham met ketchup - boterham/tosti met banaan |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |