![]() |
Vrolijk Pasen!
Het vandaag eerste paasdag. Hoe ziet jouw Pasen er uit? Vier je het? Weet je wat het is? Vind je het leuk?
Vertel! |
jij ook vrolijk pasen ! ik ga naar familie enzo
|
Gezellig met zn allen ontbijten
Mn zusje had paaseitjes verstopt, dat vond ik echt lief van haar.. aan mijn profielwerkstuk werken. ben bij mn oma en opa op bezoek geweest en mijn andere opa en oma zijn hier geweest. En verder nog geen idee.. |
Hier geen gevier (er zijn niet eens paaseitjes :( ) en het is dus een gewone zondag. Ik vind het zondagachtig, wat niet bijzonder vreugdevol is maar wel oké.
Ohja en ik weet wel wat het betekent ja. |
Ook nog een fijn pasen trouwens.. lekker aardig weer dat ik dat vergeet :)
|
Vanmorgen paasontbijtje gehad, met allemaal chocolade-cadeautjes. (die had mijn moeder gewonnen met de loterij :D)
Vanavond fonduen. Morgen de hele dag repetitiedag (voor onze voorstelling). |
Vrolijk pasen!
Vanacht uitgeweest dus ik heb eerst even flink uitgeslapen, tenminste tot half 12 ongeveer want anders miste ik het paasontbijt natuurlijk. :o Daarna bij een vriend langsgeweest, m'n paard even gevoerd en wat bij stal rondgehangen met vrienden en kennissen. Nu samen met familie thuis, straks lekker eten samen, ps2en en vanavond nog een keertje uit. :) |
paasbrunchen bij de woongroep waar ik donderdag ga wonen.
|
gewoon een dag extra vrij voor mij.
Hoewel ik vanochtend bij mn vriendin werd getracteerd op een heerlijk paas ontbijtje:) |
Vrolijk pasen. Voor ons is het voornamelijk extra lekker eten.
|
ik heb vrij :) en morgen paaslunch met m'n gezin oid
|
paasontbijt, paaseitjes eten, vanavond gourmetten
en daarna uit :o |
jij ook!
Vanmiddag wat specialer gegeten.... |
niks Pasen in ons huis. GEen paasontbijt, geen paaseieren, geen Paaslunch, en zelfs geen Paaseten. Ik ben dan ook alleen thuis aan het leren en ik ga zometeen avondeten met kwark. Wél heb ik gisteren Passion of the Christ gezien, en de Paus met zn urbi et orbi. Oh ja, en mn msnnaam is: De Paas.
(Y) normaal ga ik altijd naar de kerk en doen we wel meer, maar iedereen is weg en druk, dus het schiet er even bij in.:o |
fijn pasen
|
Tot twee uur ofzo in bed gelegen, toen een spelletje gespeeld, even computeren, naar de kerk, eten en nu weer computeren. Tot nu toe niet anders dan een andere zondag dus.
En ja, ik weet wat het betekend. |
Ik ben vanochtend (en gisteravond en eergisteravond) naar de kerk geweest.
Daarna met m'n beste vriendin in de stad lunchen, winkelen en een ijsje eten. |
tnx
|
Is het niet raar dat je elkaar 'vrolijk pasen' toewenst terwijl je eigenlijk hoort te herdenken dat Jezus een pijnlijke kruisdood stief? :D :o
|
Ik ga vanavond bier drinken en heb verder niks met pasen.
|
Ik heb heel lekker geontbeten en avondgeten maar voorderest heb ik niets boeiends gedaan (ik heb de hele dag geboard :D )
|
Paasbrunch;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Met Pasen vieren we dat ie ook weer is opgestaan. edit: eerst lezen, dan antwoorden :D |
Vanochtend meteen vanuit mijn werk doorgegaan naar de kerk. Dit keer een andere omdat ik mijn moeder weer eens wilde zien zingen. Deed ze weer erg goed overigens :)
Daarna naar mijn ouders geweest waar mijn zusje heerlijk gekookt had voor mijn ouders, broers, zussen en een vriend die we meegesleept hadden ;) Mijn vader had trouwens voor iedereen een roos gekocht, vond ik wel erg lief van hem :) Nog even de graven van mijn grootouders bezocht en nu weer lekker thuis met mijn man. (y) Pasen is voor mij een belangrijk feest, en ja, dat komt ook door wat er gevierd wordt ;) En voor die laatste paar uurtjes nog een fijne pasen iedereen! |
We ontbeten uitgebreid omdat mijn zusje dat wilde.
Ik weet wat het is. Verder ben ik vandaag naar de kerk geweest, maar aangezien het feit ik dat elke zondag doe, heeft dat niet zo bijster veel met pasen te maken, alhoewel er natuurlijk in de kerk zeker aandacht aan geschonken wordt. En ik vind het mooi, en zonder waren wij natuurlijk hopeloos verloren.... |
Paasontbijt, maar niemand had honger dus werd uiteindelijk het paasontbijt als lunch verder opgegeten. Verder zijn we wezen wandelen in Enkhuizen, we wonen in Hoorn. Maargoed.
Nouja, en morgen ben ik jarig, dus dan is het op zich wel leuk om iets leuks te doen dus heb ik heel veel hapjes;). Oh, ik weet wat Pasen is ja. Maar ik ga niet naar de kerk. Heb wil gisteren half het laatste uurtje van thepassion of the christ gezien. |
Uitgeslapen, want ik ging laat naar bed vannacht. Vanmiddag de Amstel Gold Race gekeken. Mijn oma kwam ook langs. Samen met haar en mijn ouders en mijn zusje gegourmet. Vanavond voetbal gekeken. Eigenlijk een standaad zondagje.
Morgen verder aan mijn scriptie, en 's avonds misschien wat met vrienden doen. Anders gewoon wat thuis hangen. |
Citaat:
|
Dat vraag ik me nou ook af. Hemelvaart spreekt voor zich, maar pinksteren :confused:
|
Citaat:
(ja, ik vind het ook een beetje blabla, maar goed...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |