![]() |
Heb jij een kort lontje?
We hebben soms een kort lontje in ons landje. Ben jij een van die lichtontvlambare mensen? Of maak je je niet zo druk?
|
Citaat:
Ik heb er zelf geen een, uiteraard. Ik ben wel temperamentvol, maar niet in die zin. |
Ik maak me niet zo snel druk, of mensen moeten écht het bloed onder m'n nagels vandaan halen. Meestal waarschuw ik dan eerst, maar gaan ze door dan schiet ik al vrij snel uit m'n slof.
Kort lontje? Nee, toch niet. (Y) |
wel als ik dit soort topics tegenkom
|
over het algemeen valt het wel mee.
maar in het verkeer heb ik wel een kort lontje. |
Ik ben een hippie.
"Relax vogel! Chill! Tijd is een relatief begrip, weetjewel?" Ik heb een enorme lont dus, tenzij je echt ongelofelijk onredelijk bent. |
ik heb soms een kort lontje. Maar meestal ben ik de rust zelve.
|
Mnee, en als ik al een keer boos wordt ben ik het na 2 minuten al weer vergeten.
|
Alleen als m'n vader tegen me zeurt, voorderest ben ik vrij rustig en ben ik ook niet snel beledigd.
|
Soms.
|
Citaat:
|
natuurlijk niet, in mijn optiek is al mijn handelen gerechtvaardigd
|
Niet echt, hoewel ik vroeger zeer zelden echt kon ontploffen.
Gebeurd nu eigelijk nooit meer. |
hangt ervan af waar het om gaat. als ik iets niet rechtvaardig vind gaan, dan heb ik een kort lontje en sta ik snel in de fik. Maar als het in mijn ogen niet nodig is om me druk te maken, dan zal het me geen flikker boeien. (of dan hou ik het iig binnen mezelf)
|
Op sommige dingen wel, maar bij weer andere een heel lang.
|
Citaat:
|
Ik heb een heel lang lontje maar wel veel buskruit :p
|
Ik heb geen lontje. :)
|
Citaat:
|
Nee joh ;)
|
Ja... :bloos:
je zou me s moeten horen schelden in t verkeer :o |
ik ben nooit kwaad
|
Ik heb soms wel een kort lontje. Maar ik kan ook heel snel daarna weer vrolijk zijn. :)
Maar het hangt er ook heel erg vanaf waar het over gaat. |
Nee hoor;)
|
Ik heb een héééle lange lont.
|
Ik heb de grootste lont.
|
Ik geloof toch echt dat mijn lont groter is.
|
Citaat:
|
nope geen kort lontje aanwezig
|
Citaat:
|
Ik ontplof niet, maar ik zit wel snel op de kast. Geen idee dus.
|
Gaat wel, ligt eraan of bepaalde kritiek terecht of niet terecht is. Maar bij de meeste mensen kan ik me wel goed inhouden. :)
|
Dit hoort op Sexualiteit. :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg meestal wel wat ik denk, maar wel op een fatsoenlijke manier. Als mensen echt lang doorgaan, of als ze om niks lopen te zeiken op het moment dat ze weten dat ik daar niet op zit te wachten (problemen die net iets meer prioriteit hebben, moeheid) ben ik iets feller :o
|
Ik haak altijd af voordat mijn lont op is. Heb geen zin in gezeur.
Kan overigens wel uit mijn slof schieten als iemand echt lomp doet, ik kreeg net keihard een frisbee tegen mijn hoofd aan :mad: Heb ik die jongen boos aangesproken en de frisbee de andere kant op gegooid :bloos: |
Ik word heel snel heel erg kwaad/beledigd/gekwetst/ontzet en dan ben ik nog uren woedend en blijft het me minstens een week achtervolgen, MAAR ik laat het niet merken. Afgezien van dodelijke blikken. Dit gaat vaak gepaard met trillende handen/spiertjes en hartkloppingen.
Tenzij ik me op m'n gemak voel, maar dat is maar bij 1 persoon, dan spuw ik mijn gal wel wanneer nodig (en word ik ook niet snel/erg boos). Ik ben dus heel eng en onderdrukt-agressief, maar dat is omdat ik zo gevoelig ben en het beste met iedereen voorheb :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga mijn bericht nog even vertalen :Y ik word helemáál niet gauw boos en als ik me aan mensen erger laat ik ze dat hoogstens merken door ze vriendelijk te vragen om met het ergelijke op te houden, maar als ik eenmaal boos ben doe ik het ook flink, met schreeuwen en gillen en met dingen gooien. Waar ik vervolgens m'n excuses voor aanbied, waarna de ander meestal excuses aanbied voor het ding dat mij boos maakte, waarna ik het diegene definitief vergeef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel lang lont, houd alles binnen.
|
Citaat:
|
Ligt eraan, soms wel, soms niet :o
|
Ja. Ik word echt snel boos, maar ben het ook zo weer vergeten.
|
In het algemeen heb ik wel een lang lontje.
Maar met schoolstress en slaaptekort (zoals de afgelopen dagen) wordt dat lontje wel wat korter :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |