![]() |
Everwood #4
|
misschien was het zijn vriendin niet?
ik heb die aflevering niet gezien, maar wel het terugblik stukje gisteren waarin je dat zag.. ik weet ook niet of er echt is gezegd dat hij een vriendin heeft, misschien is het anders gewoon een hele goede vriendin? Want het was toch ook maar een vlugge kus op de mond? |
hannah is een doos en bright zou der niet moeten dumpen omdat ze geen seks wil maar wel vanwege de reden
|
Nee ik hoop wel dat Bright en Hannah bij elkaar blijven maar dat ze wil wachten met seks tot het huwelijk vind ik lame.
|
Ik vind alle afleveringen tot nu toe (n). Allemaal zo slap, en de dialogen zijn zo sloom geworden en Ephram met zijn zogenaamde levenswijsheden. Ik vind het allemaal veel minder geworden
|
Ik vond deze aflevering eindelijk weer eens leuk, in tegenstelling tot de afgelopen paar weken. Ik was echt blij dat Bright het niet uitmaakte :)
|
ik vind het jammer dat dit zoooo saai geworden is (n) of was dat altijd al zo..?
|
Juh, ik heb t ook weer eens gezien.
Enige wat ik te zeggen heb is dat Ephram zn haar moet knippen :mad: |
Spoiler
|
Citaat:
zo ja, dan hoeft het niet in spoilers. Maar voor het geval dat het toch wel iets nieuws is:
Spoiler
|
ja dit gaat over de nieuweste uit amerikaaa
|
Straks weer, weet niet of ik er zin in heb. Moet nu eens een keertje weer leuk worden!
|
O verdomme het is dus alweer bijna afgelopen :o
|
Ik vond het ditmaal wel weer een leuke aflevering...
De laatste scene van de therapie met Andy en Jake, vond ik erg mooi. Leuk dat Ephram dezelfde methode toepast als wat die oudere leraar (vorig seizoen of seizoen daarvoor) bij hem deed, om te laten beseffen dat als je echt wil er altijd wel een weg is.. en ik ben voor zulke happy ends! |
Ik zag echt alleen het laatste stukje, en ik vond het niet zo leuk. Misschien omdat ik alles gemist heb :(
Dat eten gooien vond ik maar suf. |
Shit.. vergeten op te nemen :(
Heb er op mn werk de hele tijd aan gedacht, en dan ben ik thuis en vergeet ik het nog.. Wil iemand even samenvatten? :) De belangrijkste dingen is genoeg! |
Citaat:
reid wil alleen een losse relatie omdat ie het te druk heeft en ik geloof dat amy dat wel goed vond ephram is erachter dat amy date, maar ik geloof niet dat ie weet dat reid het is :confused: andy en jake gingen met een marriage counsellor praten :D:D en daar kwam uit dat jake andy niet wag om wat hij eh, represents (nederlands woord?) kyle had geen geld voor juilliard, niet eens 100 dollar om zich aan te melden en toen ging ephram m helpen harold had een hele lijst met carrieres gemaakt voor rose maar daar was ze geloof ik niet al te blij mee maar nu gaan ze naar afrika en is alles weer goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
tnx!
|
eigenlijk was jake toch gewoon jaloers op andy? omdat hij dacht dat andy alles had, maar volgens mij heeft andy nu wel duidelijk gemaakt dat hij het ook niet makkelijk heeft.
|
Citaat:
Ik vind Amy steeds leuker worden :) En Ephram steeds minder (n) |
Citaat:
Ik vind Emphram ook steeds minder leuk worden, hij doet de laatste tijd gewoon irritant. En dat haar van hem :( |
Hannah en Bright <3
Reid (y) Ephram (n) (n) |
Vergeten (N)
|
Niet Hannah weg :(
Maar ze had wel even eerst tegen Bright apart kunnen zeggen dat ze weggaat, en ook tegen Amy.. |
Nee! Nee! Nee! Niet Hannah weg! Niet dat ik haar nou zo leuk vind, maar dat vind ik echt te zielig voor Bright.
Ohja, het viel me op dat ze echt gigantisch knap was zonder die bril! Niet dat ze anders zo lelijk is, maar vond het toch wel een groot verschil. |
Ephram is echt zo jaloers. :D
En Hannah zei dat ze van Bright hield en hij en hij houdt ook van haar en hij was helemaal verdwaasd toen ze zo abrupt aankondigde dat ze wegging. :( |
Wat was Hannah een trut vanavond zeg (n) Hoe ze Bright behandelde vond ik echt niet kunnen. Vooral toen ze zei dat ze in Everwoord toch niets had (ok, ze nam het terug maar toch). Jemig (n)
|
Ja, ze had het hem echt even van te voren moeten vertellen. Nu laat ze haar moeder zeggen dat ze weg gaat, met haar vriendje er bij, en nog 10 andere mensen in de kamer (n)
Of ze moet gewoon met haar moeder in Everwood gaan wonen :p |
iemand hier die download zodat die met mij kan kwijle over de volgende afleveringen? :o
|
Citaat:
Spoiler
|
ik.
Spoiler
|
Welke ep was het? Ik heb het weer eens gemist helaas.. :(
|
ja ik loop 2 eps achter of zo :S
|
Ik had het opgenomen, net gezien!
Ik snap echt niet dat Hannah zomaar weggaat..ze had net tegen Bright gezegd dat ze van hem hield, dat is zeker voor haar niet iets kleins! en dan gaat ze weg! :confused: Kan iemand in een spoiler aangegeven of ze echt weg gaat of missch nog terug komt?;o Erg tof trouwens hoe Eprham en zn vader nu zo openhartig zijn, beter. En die Reid vond ik maar raar dat ie bereid was niet meer met Amy om te gaan, als ie d'r echt leuk vond zou hij dat toch niet zomaar doen? |
solid,
Spoiler
anyways net de 2 laatste eps gezien Deze serie is toch veel veeeel beter dan bv een O.C. echt goede eps ! |
ha, thanks!
|
no probl.
|
ah jullie hebben te ver vooruit gespoilerd! haha ik ben nog niet zover :)
Spoiler
|
Spoiler
( of moet dit in een spoiler jet? |
alles wat verder gaat dan de afleveringen die in nederland nu op tv zijn, in spoilers!
ik ga er vanuit dat dat jouw post ook is sido, dus ik verander het even :) |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Lieve lieve Bright!
Fijn dat Hannah blijft :) Wat waren die pillen van Jake? |
aaah Bright, ja wat een lieve actie van hem! En gelukkig blijft Hannah(y)
Ik vond Andy en Dr Abbot echt supergrappig samen:D en die pillen zullen wel drugs zijn; om de pijn te verdoven denk ik en om zijn werk vol te houden etc |
of ze zijn dodelijk (natuurlijk zijn ze dodelijk bij een overdosis maargoed je snapt me vast wel :P zoniet: STFU)
de vraag is dan alleen... neemt Jake zelf een overdosis of geeft hij zn vriend er 1? :nono: :o |
aan de mensen die downloaden
Spoiler
|
OMFG !!!!!!!!!!!
Spoiler
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |