![]() |
Verbeter jij quotes?
Als jij iemand quote die een stuk geschreven heeft met spelfouten, haal je die daar dan eerst uit of maakt het je niet uit en laat je het staan?
|
Ik doe dat altijd uit gewoonte.
|
Nee
|
Nee, want ik maak zelf te veel spelfouten.
|
laatste
|
Wat stom, het is toch gewoon zoals die persoon het zegt. Echt totaal belachelijk om dat te gaan verbeteren:s.
Ik bedoel, ik verbeter best wel eens mensen:o, maar niet in hun eigen quote:s |
Citaat:
|
Soms.
|
Anders, nl: als ik iemand verbeter doe ik dat niet in de quote, maar er gewoon onder.
|
Ik doe het alleen als ze echt te erg zijn
|
Citaat:
|
Nee, mensen moeten juist te kijk worden gezet.
|
Nee want dan lijkt het net of diegene heel slim is (n)
|
Nnee tuurlijk niet want dat benadrukt alleen mwaar wata voor loser die persoon wel niet is!
|
Ik doe het alleen als ze echt te erg zijn.
|
Ik mag niet hypocriet zijn, vind ik.
|
Mwoah, het begint altijd wel te kriebelen als ik het zie. Maar meestal negeer ik het gewoon.
|
Citaat:
"Ik vindt dat niet zo leuk"... dan vind ik het toch wel moeilijk om dat te laten staan, hoor :bloos: (dan ben ik het dus wel eens met wat diegene zegt) Helemaal als ik het quote zonder iets toe te voegen, dan wordt het ook iets wat ik zeg, en ik wil niet iets zeggen met heel stomme dingen erin (n) |
Citaat:
|
Ja muhahahahaa :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
optie vier, om iemand te laten merken dat het fout isen om te plagen
|
nee, ben (een beetje) dyslectiesch dus ik ga echt niet andermans taalfouten verbeteren.
|
Soms, een t'tje erbij ofzo.
|
Citaat:
|
Volgens mij mag je ook gewoon 'woordenblindheid' zeggen. :o
|
Citaat:
Ik verbeter het soms, als het me opvalt, bijvoorbeeld bij vindt ik of zo. |
Nee, want het heeft geen zin.
|
Citaat:
Ik verbeter quotes niet, want de quote geeft weer hoe iemand anders iets gezegd heeft, en daar ga ik niet in lopen rommelen. Nouja, ik haal wel stukjes weg uit quotes, als ik niet overal op in wil gaan. Maar ik probeer dat te doen zonder het uit z'n verband te rukken. |
Citaat:
|
Soms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, nooit. :o
Wel lees ik nadat ik gepost heb mijn eigen posts nog een keer na, en als ik daar spelfouten aantref verbeter ik ze ff met de "wijzig-button". :) |
Nee natuurlijk niet.
|
Citaat:
|
Als ze heel erg zijn en/of als ik de persoon die ik quote niet mag.
|
Oh als ik replie met ALLEEN een quote haal ik de spelfouten er wel uit, en evt. overbodige smilies.
|
Nee, dat doe ik niet.
|
Nee, dat doe ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ik doe het alleen als ik iemand quote met de bedoeling om diegene te verbeteren." Niet dat ik dat zo vaak doe, maar om alles te gaan verbeteren vind ik ook een beetje ver gaan, dan is het ook niet echt een quote meer.
|
Nee, dat doe ik niet. Kost me teveel tijd en energie ;) Als het heel erg is zal ik t wel in mijn post aangeven ofzo :)
|
Ik verbeter quotes alleen als de spelfouten erg zijn.
|
nee. dat is eigenlijk ook nog nooit in me opgekomen.
het zijn woorden van een ander. ik gebruik ze alleen maar. en bovendien maak ik zelf volgens mij ook vaak spelfouten. |
Citaat:
|
Nee.
|
nr 3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |