![]() |
Pirates Of The Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Pirates Of The Caribbean: The Curse of the Black Pearl
http://stockimg.free.fr/wallpaperlin...ecaribbean.jpg Geweldige film! Vanavond op SBS6 20:30 - 22:30 :cool: En binnekort ook het vervolg op de film :cool: . |
Ja, leuk :)
Maar ik heb hem al vaker gezien en op dvd, dus ik ga niet kijken vanavond. |
Vergeet dit niet:
22:50 Pirates of the Caribbean : avonturenfilm (vervolg) 23:25 Zoals altijd op SBS6 (n) Ik kijk na Expeditie Robinson wel een stuk :) Heb de film wel al een keer gezien. |
Blijft een favoriet van me!
|
Citaat:
|
Geweldige film(y)
heb m op dvd, dus ga niet kijken... irritante reclames en hart van nederland er tussen door... ik kijk ook al uit naar de zomer, want dan komt deel 2!! Heb de voorstukjes gezien in de bios vorige week... |
kep m op dvd :)
*haat hart van nederland* dus ik ga m niet kijken vanavond. |
Citaat:
|
Plus sbs6 is een bitch met die onderbreking er altijd tussen, dus daarom alleen zou ik het al niet kijken :0
|
Citaat:
|
Ik vind het zo'n overschatte film.. snap niet wat jullie er goed aan vinden.
|
het is een overschatte film (n)
|
Waarom overschat? De consensus is dat het een goede popcornfilm is, geen absoluut meesterwerk. De meningen(van relatief negatief tot sterk positief) die je her en der hoort vallen dan ook precies binnen de "error margin" van de film.
Kortom, de film is niet overrated. |
Van die film heb ik nu wel een keer genoeg.
|
Pf, Menahem, je snapt het nog steeds niet, hè. Je kúnt helemaal niet genoeg krijgen van mannen met oogschaduw ;)
Kortom, ik ga hem vanavond lekker nog een keer kijken, nu eens met mijn moeder. Voor de duizendste keer. En nee, hij is niet fantastischwonderbaarlijkgeweldig, maar wel heel vermakelijk. En bovendien heeft het Johnny Depp, met oogschaduw, dus het maakt niet uit of de film an sich goed is :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat er bij elke film altijd wel een paar mafkezen zijn die hem ten onrechte extreem of extreem slecht vinden, en dat dat (dus) niet representatief is voor de gemiddelde mening over die film.
|
En dan komt het op sbs 6 met Shownieuws ofzo tussendoor.
|
Ik ga niet kijken, want ik heb 'm op DVD (en dus al tig keren gezien).
|
Wel een aardige film, vanwege Johnny Depp, maar voor de rest is het maar een saai avonturenverhaaltje met die walgelijke Keira Knightley en Orlando Bloom.
|
Nooit genoeg Johnny, hier staat ie aan, hoor...
|
Ik heb hem opgenomen, kan ik de reclame en Hart van fokking Nederland doorspoelen.
De Grote Geschiedenis Quiz kreeg voorrang (y) |
Deze film moet het idd ook wel van de figuren hebben. Ik vind die piraat met dat oog ook echt geweldig, maar Johnny maakt deze film idd
|
Citaat:
|
Hart van Nederland (n) (n)
|
Johnny.. <3
|
Ik hem ook op DVD. heb hem dus ook niet gekeken.
Ik heb een James Bond-video gekeken. A view to a kill... Ook 'n goeie film. |
Citaat:
|
*Heeft ook de DVD en dus maar Settlers en Far Cry zitten spelen vanavond.*
|
Citaat:
Ik vind hem dus ook nogal overrated. Voor de rest is het best een leuke film hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Superfilm! Mooie beelden (mooie Johnny!), leuke grapjes en een mooi verhaal. Hij was zelfs film van de dag in de VPRO-gids! Maar omdat SBS zo irritant is met zn nieuws en ik hem op DVD heb, heb ik gister de DVD maar opgezet. En dat was dan de 189e keer dat ik hem gezien heb :D .
|
Heb 'm op video opgenomen, maar nog niet gekeken. Zal waarschijnlijk niet beter zijn dan de vele andere piraten films. ;)
|
Citaat:
Je moet idd alleen even om Keira'tje heenkijken (om Orlando kijk ik persoonlijk juist NIET heen :o ) maar dan heb je ook wat! Die piraat met dat oog is idd briljant, vooral als ie die vork erin krijgt, ik lig elke keer weer in een deuk :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het feit dat zoveel mensen het toch een leuke film vinden vind ik zelf wel erop duiden dat het wel degelijk een "goede" film is; alhoewel in een genre wat sommigen al dan niet kunnen waarderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het verhaal stelt heel erg weinig voor en is nogal voorspelbaar. komop zeg een Knappe arme wapensmid is verliefd op rijke dochter. Maar zij moet eigenlijk trouwen met een saaie officier. Hoe vaak is zo'n verhaaltje al niet gebruikt. De piraten zijn echt enorm cliché en lijken helemaal niet zo gevaarlijk en slecht. De gevechten zijn ook niet bijster boeiend gefilmd en gechoreografeerd. Cinematografisch gebeurt er echt helemaal niks vernieuwends of interresants.de acteerprestaties zijn zeker net bovengemiddeld. Alleen Johnny Depp speelt goed. Hij maakt van deze film toch nog iets. Oh en nog even over het imdb cijfer (8.0) vrouwen stemmen gemiddeld 8.7 en vrouwen onder de 18 stemmen 9.3 dat wil ook wel wat zeggen denk ik :) (en ik bedoen niet dat vrouwen geen smaak hebben) |
Overhypede baggerfilm (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die film is echt wel leuk. Er zitten een paar leuke grapjes tussen
|
Het is gewoon een blockbuster, klaar. Hersenloos vermaak, maar wel leuk. Sparrow<3
|
ik heb hem op dvd, maar snap nou niet echt wat iedereen "goed" aan die film vindt. vind hem eigenlijk maar flut.
|
Citaat:
|
dat ook niet:p
|
Ik vond hem wel goed, maar niet verschrikkelijk leuk. Denk daar maar eens over na, bitches.
|
keira :bloos:
in deze film wel okay maar in the jacket erg goed. van 21 jump street tot heden, johnny blijft cool. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |