![]() |
Printscreen werkt niet!
De printscreenfucntie van mijn computer (acer, windows xp) werkt sinds een paar weken niet meer!
De F-lock staat aan en ik snap ook dat je doormiddel van ctrl v dingen kan plakken :D Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat ik hier aan zou kunnen doen? |
Heb je een bijzonder toetsenbord of gewoon een standaard ding? Ik heb zon standaard ding, en daar gebeurt heel weinig vreemds mee. Toen ik een keer een toetsenbord van een vriend probeerde, een heel bijzonder game-toetsenbord met allemaal extra knoppen spacete dat ding 'm gewoon.
Heb toen niet getest of PrintScreen het deed, maar er waren allemaal andere funcites achter de knoppen gekomen omdat ik op een bepaalde knop had gedrukt. Misschien heb je een soort van num-lock aan ofzoiets? :confused: |
Ik heb een Microsoft Wired Keyboard 500 (zie dit )
heb net ff dat met num-lock getest, maar dat maakt geen verschil.. alsnog bedankt :) |
www.fraps.com gebruik dit programma'tje anders gewoon, maakt er meteen een bepaalde format van (scheelt weer ctrl-v'en in paint)
|
Jij bedoeld zeker zoiets!? :D
http://img134.imageshack.us/img134/3747/prscreen6jf.png Gewoon de toets Fn en prt sc samen indrukken, vervolgens het programma...Paint, Photo Editer of Word openen. Dan plakken uit nieuwe afbeelding kiezen, en klaar is je printscreen. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |