![]() |
Wat doe jij met 100.000 euro?
100.000 euro, mooi bedrag, wat doe je?
|
Scooter kopaahhhh
|
Deel voor mijn studie, deel spaarrekening.
Verder, naar Pinkpop, Lowlands en op vakantie. En verder nog boeken en cd's en zo. |
En de ts?
|
ts gaat heel snel uit Nederland weg als hij 100.000 krijgt :o
|
Nou ja zeg!
Waarheen dan? |
Vakantieeeeeeee :cool:
|
laptop, en voor de rest een duurdere kamer huren
|
Citaat:
|
Citaat:
Togo? |
Beleggen en die 100.000 verveelvoudigen, dan een huis kopen, een Ford Mustang en verder niet teveel geld wegsmijten aan onzinnige dingen zodat ik nooit (meer) hoef te werken.
|
Naar Polen met de helft om inkopen te doen.
De andere helft op de bank zetten. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Auto kopen en de rest op de spaarrekening. |
Investeren!!
Geintje. Ik zou een hele hoop cd's en tekenspullen en wierook en posters en knuffelbeesten kopen. En een hoop chocola. En misschien ook een hometrainer :) |
kleding kopen en een poef en een eenwieler
|
Citaat:
|
vakantie naar cabo, duitsland, italie, sparen, deel voor studie, auto, en meer,
|
oei, of ik koop er een belachelijk klein appartement in amsterdam voor, of ik stop met mijn bijbaantje en ga zoveel mogelijk reizen
|
Op m'n spaarrekening zetten tot ik het ergens voor nodig heb, behalve zo'n 200 euro die ik gauw ga besteden aan boeken, kleding, uit eten gaan en dergelijke dingen.
|
Voorlopig op de spaarrekening, maar later gebruik ik het wel voor iets belangrijks dat de moeite waard is. :)
|
Een gedeelte op een spaarrekening zetten. Maar ook wel wat kopen. Een laptop bijvoorbeeld. Kleren, CD's, boeken. Oh en misschien een vakantie. Maar toch, het meeste zet ik weg.
|
Op m'n rekening zetten. Vervolgens mijn ouders meedelen dat ik mijn studie zelf wel betaal, een lekker ruime kamer zoeken (och, wat is 300 euro per maand) en deze zomer eens echt ver weg op vakantie gaan. Ow, en misschien een paar kadootjes kopen voor vrienden/familie, gewoon omdat het leuk is.
|
en een laptop ja, en op kamers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou iets denk ik van 8000 euro meteen uitgeven aan dingen die ik nu wil (anti-kraakbed, (bas)gitaar, drumstelletje, en nog wel meer dingetjes) en de rest gebruiken voor mn aankomende studie / kamer betalen.
|
Op de bank zetten en rente vangen :cool: zodat ik over een poosje een mooi huis kan kopen.
Eh, en ik zou natuurlijk een deel uitgeven aan leuke dingen (boeken! en pruldingetjes voor in mijn huis) en nuttige dingen (een nieuw bed). |
tellsell dingen kopen
|
Ik zou emigreren en een huisje op Kreta kopen <3
|
Hypotheek aanvragen en een huisje kopen.
|
Op vakantie, eens lekker winkelen, kado's kopen en de rest op mijn spaarrekening zetten.
|
O, en dan koop ik ook een nieuw bed.
Eentje die niet kraakt. |
Op spaarrekening zetten, zodat ik tenminste nog een beetje geld hebt om de studie te betalen.
|
Ik koop een nieuw matras, een autoradio, heej wacht, een hele auto ook, en dan ga ik met die auto al die plaatsen op de wereld zien waar ik nu alleen maar over kan dromen. Onderweg laat ik ergens dat rugstuk tatoeëren dat al zo lang in m'n hoofd zit.
En dan kom ik compleet platzak terug, en dan kan ik weer fijn verder kabbelen met m'n leventje. Ha. Dromen is fijn :) |
Een deel op m'n spaarrekening (voor later).
Een deel langzaam opmaken aan kleren, schoenen, vakanties, kadootjes voor iedereen. En zelf mijn studie(s) betalen. |
Een jaar weg naar verweggistan, paar dingen kopen die met 100.000 euro niet duur meer zijn (mp3 speler, basgitaar, rijles(auto ;)), computer, tv), sowieso winkelen, cadeautjes kopen voor lieve mensen en dan nog wat sparen
|
Voor zo'n 10.000 aan kleding kopen:D , en de rest beleggen om te kunnen gebruiken voor studie etc.
|
Een deel sparen en een deel op vakantie / grote aankopen doen.
|
klein appartementje kopen
|
Op mijn spaarboekje plaatsen...
|
Appartementje zoeken
|
Driekwart ofzo aan een goed doel geven, de rest op mijn rekening zetten en er verder niets mee doen.
|
Wat kleding kopen, omdat dat dan wél kan. Leuke dingetjes kopen voor mensen die ik mag. Op vakantie in de zomer of herfst. Iets aan een goed doel. De rest zet ik op mijn rekening.
|
vakantie, auto, appartementje (en een kamer doorverhuren aan een mooie meid (Y))
|
Citaat:
|
school betalen, rijbewijs halen, autootje kopen
|
Op vakantie, mooie auto kopen en een eigen appartementje huren en inrichten. :)
|
Citaat:
|
Ik koop dvd's, ik ga skiën in Nieuw-Zeeland, ik koop een moto + rijbewijs, de rest zet ik op mijn spaarrekening.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |