![]() |
Analyze that
Geef een analyse van de forummer die boven je heeft gepost. Een sarcastische of ironische opmerking mag wel maar toon een emotie die ik zelden gebruik en probeer een beetje aardig te zijn.
Overigens, je HOEFT niet te posten en geanalyseerd te worden dus als je in het bezit bent van een minderwaardigheidscomplex zou ik dit/deze topic vermijden :) |
Leuk en aardig maar ik kan niets over je vertellen want ik heb geen flauw benul. :confused:
|
Ik analyseer dat dit topic net als zijn voorgangers een slotje zal krijgen.
|
losgeslagen crackgoth. slotje!
|
hij woont in brabant en heeft rood haar en lijkt op south park timmy
|
Freerunner crust.
|
doorgeslage spierbundel
|
spiermassa
|
Citaat:
ik zou willen dat ik meer slang sprak |
nee, slecht begin
dit topic hoort op een andere manier geopend te worden |
ja jongens hup zet iets leuks neer dan
botulismf is helemaal in zijn element met grandmummy en dat is schattig al vind forumliefde een beetje een eng begrip. ik denk dat hij aardig is en misschien zelfs te? hij laat denk ik soms makkelijk over zich heen lopen. hup nu jullie |
merels is klein en heet
|
woont in amsterdam (<3) en is jarig op 29 april.
|
ik ben niet klein :mad:
hermione is heel eigen lijkt mij en dat is (y) ik denk ook dat ze gevoelig is |
Citaat:
dacht ik :bloos: en ik denk dat hermie gaaf is en ik denk ook dat jimi gaaf is |
het is goed toeven met jimi op je kleed!
|
ivo heeft een gave vriendin en een vette muzieksmaak die hij echter wel 'ns een keer mag gaan verbreden.
|
Miles is een snoetje, heel lief en klein en wordt later zo'n zakenman met een sigaar. ja.
|
Citaat:
ontipoc: geertje moet weer meer ska gaan luisteren :nono: |
Ik ben het met miles eens.
Ik weet alleen niet hoe gaaf je vriendin is :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha
|
botulism is het snoesje. hét snoesje.
|
Citaat:
aaah lepie :D |
vixen houdt niet van ska en doet me denken aan een vosje, haha hoe origineel.
(btw, ik kan het beginpost nog editten dus schroom niet om literaire werkjes bij mij in te leveren zodat ik het kan veranderen, omg ik voel me net een redacteur bij een amateur b-schoolkrant.) |
Citaat:
|
oh we gaan verder in het andere topic! ook goed (Y)
|
haha white trash kan 2 woorden roemeens, zijn ouders zijn kak en hij maakt er gebruik van
|
Citaat:
|
Wat een saai topic. :confused:.
|
ja die andere is beter als er wat sappigerer? whatever dingen naar voren komen :)
|
Deze topic mist de X-factor.
|
Citaat:
|
waarom gooit die kanker wizkid nou precies de leuke dicht? :s
|
ze heeft al een pm :) .
|
omg die wizkid heeft de verkeerde gesloten
zer0: heeft net als ik een voorliefde voor natalie portman en ze houd van de liefde en van zon. ik denk dat ze wel een denker is die redelijk somber kan zijn maar ook vooral erg gezellig en open. ze is niet gemeen en volgens mij heel verdraagzaam. broeder is iemand die veel denkt over dingen en dan compleet andere dingen gebruikt om die dingen te zeggen. ooit zat ik met een vriendin te livejournallen (oh lol werkwoord hehehehe lol) en toen zei ze: je moet eens naar die en die livejournal gaan, die is kaaigaaf. en toen kwam ik erachter dat het de livejournal van broeder was en toen liet ik haar een fototopic zien en toen zei ze ' ik wil met hem trouwen, lol' . dat was spannend. |
geen id
dus hier opnieuw lepra blowt veel . Maar nu hij studeert volgens mij wel iets gematigder. Gedurende de week althans. Verder houdt hij wel van bier en luistert hij veel punk. lijkt me een aardige gozer waar ik ooit wel eens een biertje mee wil gaan drinken. |
sigur komt uit maastricht maar in zijn geval heeft hem dat niet negatief beinvloed zover ik gemerkt heb hehe
verder heeft ie volgens mij een aardig brede muziek smaak en is ie wel een beetje hip. ook kan ik wel vaak om zijn opmerkingen lachen |
oh ik ga wizkid doen:
wizkid houdt van ieren en verder ken ik haar niet want ze post nooit op lifestyle en als ze het wel doet is het in het wat heb je nieuw topic geloof ik. |
g'mom is gestoord in positieve zin (y) !
|
Citaat:
|
ioana maakt korte mette met je (y) .
|
ach ik noem iedereen die mij verdraagt verdraagzaam:D
en haligh: haligh heeft een van de mooiste meisjes van nederland als vriendin en volgens mij is hij daar best trots op. hij denkt veel na over waarom iets hem raakt en kan erg vals uit de hoek komen als mensen iets zeggen wat hij stom vindt. ik geloof dat hij verder laid back is en heel erg goed kan genieten van zijn leven. volgens mij is hij wel iemand die veeeeel geld uitgeeft aan zijn uiterlijk. |
Derek is chaos want hij praat snel en is soms erg druk. Hij lacht mensen vaak uit maar ook vaak toe. Ohja en hij heeft een klein hartje en is eigenlijk heel gevoelig maar dat laat hij niet snel merken.
|
Citaat:
Verder, grandmommy: lijkt me wel een jofele deerne, leuk KOPPIE en vrij GEVAT en ik denk dat ook al lol't ze graag wat af toch ook wel heel sociaal en ZORGZAAM is :):):). Ik lees ook wel eens haar livejournal via de vriendenlijsten van andere forummers, maar dat is strict geheim. |
Citaat:
maar ik geef alleen veel geld uit aan kleding, dat is het. |
@broeder: ze is blond en ze lijkt als twee druppels water op escapism, maar dan met twee tieten
oh en broeder ik ben helemaal niet zorgzaam :bloos: maar ik doe wel graag alsof |
Citaat:
maar wel mijn beste vriendin en ze roddelt veel en ze zeikt lekker altijd mee. verder heeft ze ook een erg goed hart en is ze er begripvol voor vrienden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |