![]() |
enquete dierproeven 1 vraag
Vind jij dat dierproeven mogen?
A Nee B Ja C Ja, mits ...(voorwaarde geven) Ben je man of vrouw? alvast bedankt |
A. Nee :mad:
Vrouw dus. |
C. Ja, mits ze alleen gebruikt worden om producten te testen die van groot belang zijn voor de samenleving. Dus wel een vaccin tegen vogelgriep, als er een gevaarlijke uitbraak is, maar geen make-up.
Vrouw. |
Citaat:
|
Ja, mits ze alleen gebruikt worden om producten te testen die van groot belang zijn voor de samenleving.
Man |
ja mits ze van groot belang zijn en die dieren al lang genoeg geleeft hebben
Man het zijn trouwens 2 vragen de meerkeuzen en de vraag m/v |
Citaat:
|
B Ja
vrouw |
Citaat:
|
Ja, mits het is voor medicijn doeleinden en er geen beschermde diersoorten worden gebruikt
|
A Nee
man |
B. Ja
vrouw |
Citaat:
|
C. Ja, mits ze alleen gebruikt worden om producten te testen die van groot belang zijn voor de samenleving. Dus wel een vaccin tegen vogelgriep, als er een gevaarlijke uitbraak is, maar geen make-up. Daar zijn ook ethische commisies voor.
Man |
pffff dit is zooooooooooooooooo achterhaald :s
--> aan dierproeven zijn in nederlands zoveel regels gebonden dat ook onderzoeken waarin gevraagd wordt dierproeven te gebruiken zelfs wordt afgewezen, ondanks dat het wel een doel heeft ..... dus voor mij geldt ook C |
Citaat:
Hier sluit ik me bij aan. :) |
a vrouw
|
Citaat:
vrouw |
ja, mits het voor nuttig medisch onderzoek wordt gedaan
|
Citaat:
|
Vind jij dat dierproeven mogen?
C Ja, mits ze gebruikt worden voor nuttige doeleinden, zoals het ontwikkelen van medicijnen. Ik ben een vrouw. |
Man.
A. Nee. |
Citaat:
|
Citaat:
En als ts dit nu nodig heeft voor één of andere schoolopdracht, ach wie zijn wij dan? :) |
Precies :) En bovendien vraag ik niet om wat er in de wet allemaal staat maar wat jullie mening over dierproeven is of die wetten er nu wel zijn of niet.
|
C: ik vind dat dierproeven mogen mits dit strikt noodzakelijk is voor geneesmiddelen enz. maar zeker niet voor make up...Ik let er ook op of de make up niet getest is op dieren anders koop ik het niet. en ik ben een vrouw
groetjes Phoebe |
Nee vrouw
|
Citaat:
|
Ja, mits ze humaan behandeld worden en ze alleen voor essentiële
doeleinden worden gebruikt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee
vrouw |
en gebruiken jullie allemaal dierproefvrije make-up?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja
Liever een dier dan een mens. Kijk nu maar wat er weer gebeurd is : mensen raakten 5 dagen in coma bij het testen van een medicijn!! :eek: |
Klopt maar er zijn nog meer alternatieven zonder levende wezens dus je kan wel zeggen beter een dier dan een mens en dat is ook wel zo maar er zijn nog veel meer alternatieven.
groeten wiebe |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |