![]() |
Thursday - City By The Light Divided
De nieuwe Thursday. Hij komt 2 mei uit en is nu al te beluisteren op de myspace van thursday. Ik moet zeggen dat ik de demo die een half jaartje geleden gelekt is toch wat vetter vind klinken. Maar ik heb hem dan ook pas 1 keertje in zijn geheel beluisterd. Maar ik ga ervan uit dat ik dit ook wel weer kan waarderen. Wat vinden jullie ervan en van Thursday in het algemeen?
http://www.myspace.com/thursday http://art.towerrecords.com/coverart...30&X=178&Y=178 |
!!!
ik ga hem eens even luisteren. |
ben erg benieuwd, vond die gelekte demo's toen supervet.
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit van ze gehoord.
Maar ik luister het nu, en tot nu toe vind ik het nog tof. (y) |
Album waar ik het meest naar uit kijk dit jaar (y)
Demo's klonken goed, Counting 5-4-3-2-1 klonk goed, At This Velocity klonk goed, dit klinkt goed! Ik heb er vertrouwen in |
de clip van counting 5-4-3-2-1 is wel vrij ghey.
maar tot nu toe klinkt het (y) ! moet zeggen dat het me nog niet zoveel doet als het oudere werk, deden de demo's ook al niet. |
artwork is lelijk btw.
|
Citaat:
|
ik ben benieuwd, van wat ik tot nu toe gehoord heb ben ik niet ondersteboven.
|
klinkt na één keer luisteren vrij matig; xal em binnenkort nog es een kans geven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thanx ben erg benieuwd.
|
klinkt lekker (y)
|
hij is ook al te downloaden als webrip.
|
Wat is dat voor muziek?
|
Citaat:
|
Citaat:
eens checken |
Klinkt tot nu tou als een lichtere en uitgekauwde versie van het vorige werk......niet psyched. Ik mis progressie. Jammer, ik was wel nog fan van war all the time.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een ontzettend goed album vindt!
Meteen al bij het eerste nummer vond ik de cd erg goed. Lekkere nummers, vette riffs, en geweldige drumpartijen! kan niet wachten om het album te kopen! :D |
Citaat:
|
Ik zat me zelfs te ergeren ergesn bij het 3de nummer, toen maar afgezet. Terwijl het ooit een van de mooiste band was voor mij.
|
ik weet niet ik vind het eerder een achteruitgang als een vooruitgang. Maar misschien komt dat ook door de hoge verwachtigen die ik had. Of misschien moet hij groeien.
|
ik vind t wel catchy
|
deel dezelfde mening als rutger en casper(n)
|
Citaat:
(hehehe.) |
Citaat:
hahahaha :D |
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
verder; thursgay ik kon waiting wel waarderen, vroeger. geloof ik. maar, boeien. dit album klinkt als iets wat je krijgt als mensen een te groot studio budget hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Thursday vind ik (y)
Daarom ook lang gewacht op dit album, de demo's die waren uitgelekt kon ik zeker wel waarderen. Counting 5 4 3 2 1 ook. Maar toch, dit valt wel een beetje tegen. Te groot budgetm te hoge verwachtingen... Dat is jammer, maar verder vind ik het ok klinken. Wanneer komen ze verdomme naar nederland. |
ik share hem inmiddels op soulseek.
|
Toch wel een erg goede cd, ik vind hem zelfs leuker dan de vorige.
Ook andere sfeer is het, wat relaxter/warmer. |
Ik vind hem echt stukken minder goed dan de vorige. Veel betere nummers. Deze nummers blijven bij mij niet echt hangen
|
upje om te melden dat ik het toch een geweldige plaat vindt.
|
jammer is het enige woord wat ik zo snel kan bedenken om het in 1 opslag te noemen de plaat hiervoor heb ik meerdere malen weggeluisterd en ik kan dit album gewoon niet afluisteren
misschien moet ik er aan wennen misschien niet het is naar mijn zin iig geen stap vooruit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |